Gå til innhold

PC-kaféen, diskusjon rundt om spillene til pc og mer


  

91 stemmer

  1. 1. Hvor mye kostet din PC?

    • Fra 4000-6000kr
    • Fra 7000-9000kr
    • Fra 11000-14000kr
    • Fra 15000-20000kr
    • Fra 20000-23000kr


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kravene til The Elder Scrolls V Skyrim er offisielle:

 

http://www.gamersnexus.net/news-pc/640-bethesda-skyrim-requirements-revealed

 

"Recom PC specs: Win XP/7, quad-core Intel/AMD CPU, 4GB RAM, 6GB HD, DX compat snd card, DX9 vid card w/ 1 GB. GTX 260/Radeon 4890 or higher." (source)

"Min PC specs: Win XP/7/Vista (32 or 64 bit), dual core 2GB, 2GB RAM, DX9c video card w/ 512MB RAM, Internet Access for Steam activation." (source)

"The Min specs get you playing. The recommended specs let you play on High, not on Ultra. You'll want beefier rig for that."

 

Da blir det Ultra på meg ja!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Kan ta en heads up her

Steam er blitt hacket. Tragisk sier jeg bare.

Jeg sa etter angrepet på Sony ville føre til flere angrep. De ødelegger ikke bare firmaer, også oss som spillere. Vi så jo hvordan folk reagerte etter Sony ble hacket, folk sa: Flaggdag, endelig Sony dritt død, Sony suger, hackere er best.

 

"We learned that intruders obtained access to a Steam database in addition to the forums. This database contained information including user names, hashed and salted passwords, game purchases, email addresses, billing addresses and encrypted credit card information. We do not have evidence that encrypted credit card numbers or personally identifying information were taken by the intruders, or that the protection on credit card numbers or passwords was cracked. We are still investigating.

 

We don't have evidence of credit card misuse at this time. Nonetheless you should watch your credit card activity and statements closely. "

 

Dette pisspratet som ble sagt mot Sony vil jeg ikke ha noe av i denne tråden

 

http://www.industrygamers.com/news/steam-users-credit-cards-and-other-information-stolen/

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 3 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Det der sier egentlig ingenting om hvordan PC-versionen blir. Jeg er redd for at det blir en dårlig port av konsollversionen, da blir jeg oppriktig lei meg.

 

Høye systemkrav kan rett og slett være dårlig porting.. Men skal ikke være negativ før jeg har sett hvordan det blir.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125

Syns ikke Rockstar har historien med seg når det kommer til PC-porting, så jeg kommer ikke til å vurdere Max Payne uten å få en bekreftelse fra brukerne om at det er i god stand.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...