Gå til innhold

PC-kaféen, diskusjon rundt om spillene til pc og mer


  

91 stemmer

  1. 1. Hvor mye kostet din PC?

    • Fra 4000-6000kr
    • Fra 7000-9000kr
    • Fra 11000-14000kr
    • Fra 15000-20000kr
    • Fra 20000-23000kr


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dei andre kategorispesifikke kaféane i speldelen klarer utmerkt godt å halde seg nære toppen, uten å vere sticky - det er aktivitet som trengs. :)

 

Jeg tenkte at de var sticky siden de hele tiden ligger langt oppe, men når du sier det er det jo fordi folk er aktive der. Da må vi prøve å være litt aktive her også ja.

 

Trailer fra Risen 2. Jeg må virkelig få satt i gang med eneren snart. Elsket jo Gothic 3, så kommer nok til å elske Risen også.

 

Lenke til kommentar

Jeg er skuffet over meg selv at jeg ikke har oppdaget denne tråden før nå!

 

Trenger litt hjelp fra andre Pc spillere, holder et HD Radeon 6970 2 GB kort til en ny gamer pc? Grafikk messig altså...

 

Utifra min kunnskap med pcer så ja det skal holde til de spillene du skal skaffe til PC uten tvil. Men husk det er ikke alltid grafikkortet det står på angående den performance, hele totalpakka har mest å si :)

 

Fikk også vite at Nvidia 3D vision og skjermen min er blitt sendt. Når jeg får skjermen skal jeg game Dawn Of War II, Batman AA, Gears 1, Fallout 3, FIFA 11, The Witcher 2, Crysis 2, Dead Rising 2 og Fable 3 i 3D imens til jeg får tak i flere spill som har 3D support :D

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Har òg Risen liggande på Steam etter sommarsalet - men eg har så mykje anna å dille med først.

 

Jeg har hatt det liggende siden release jeg :p

 

Ble ferdig meg Gothic 4 igår, synes det var meget bra selv om slutten var noe tynn....starta på The Witcher 2 rett etterpå og det virker utrolig bra! Alt på max i grafikk og det ser helt utrolig ut.....

 

Likte det godt jeg også. Det er dog viktig å ta spillet for hva det er, et linært actionspill med rollespillelementer. Synes også det var en tabbe å ha Gothic 4 i navnet, da det ikke har noe med Gothic-serien å gjøre. Hadde de bare kalt spillet Arcania tror jeg ikke det hadde fått så mye pepper som det har gjort.

Lenke til kommentar

Jeg er skuffet over meg selv at jeg ikke har oppdaget denne tråden før nå!

 

Trenger litt hjelp fra andre Pc spillere, holder et HD Radeon 6970 2 GB kort til en ny gamer pc? Grafikk messig altså...

 

Utifra min kunnskap med pcer så ja det skal holde til de spillene du skal skaffe til PC uten tvil. Men husk det er ikke alltid grafikkortet det står på angående den performance, hele totalpakka har mest å si :)

 

 

 

Ja, har tenkt på det. Derfor slenger jeg med en i5 2500k! :D

Lenke til kommentar

Vet ikke om dette er den rette plass å skrive dette, men ville ikke starte en ny tråd.

 

Har dårlig økonomi for tiden, men mobilen har over 2000kr i saldo så lurte på om det gikk an å kjøpe Battlefield: Bad Company 2 over steam og lignende sider? Går jo an med Wimp, Tv2 Sumo osv så lurte på om det går an?

Lenke til kommentar

Eg er litt usikker på kva det eigentleg er du spør om? :) Ja, du kan kjøpe Bad Company 2 frå Steam, men - så vidt eg veit - berre med visa/kredittkort.

 

De godkjenner betaling med PayPal også

 

Er godt i gang med Morrowind og Risen. Witcher 2 ligger ferdig installert i Steam og venter... :new_woot:

Lenke til kommentar

Har òg The Witcher 2 liggande, etter 34-kroner-salet på Impulse, men eg trur eg skal kjøpe Nordic Edition før eg tek til å spele. Viktig å støtte utviklarar som CDPR. :) I så måte burde eg kanskje kjøpe direkte frå GoG, men då får eg jo ikke den sexy boksen.

 

No heldt eg på å laste ned Risen og Two Worlds 2, så får vi sjå kva eg gjer først.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...