Gå til innhold

Sniktitt: Dungeon Siege III (PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette med å få perks i form av stat-bonuser for konkrete avgjørelser du tar eller fordi du konsekvent gjør et eller annet tok de rett fra Alpha Protocol. Ikke at det betyr kjempemye, men helt ny tenking er det altså ikke.

Skrevet (endret)

Ville du sammenligne det med DS1 eller DS2?

Vet du hvordan multiplayer er?

Hvordan oppleves ytelsen?

 

Nja Zealuu, nå har jeg ikke spilt Alpha Protocol. Men det kan også virke som en videreutvikling av spillets røtter (DS1). Der du må bruke magi, om du vil bli god på magi, og sverd for å bli god på sverd osv.

Endret av Neppe
Skrevet (endret)

Men dette handler jo om ting utenfor ren kamp, snarere enn at du blir flinkere til det du gjør med sverd/magityper/bue. Dette framstår som litt mer abstrakt (og Alpha Protocol-derivativt), med ting som at du får mer viljestyrke av å være en samaritan. Regner med det bare er ett av mange eksempler.

 

Forsåvidt enig i at det passer godt inn i spillmekanikken til DS-spillene, men poenget var uansett at dette er ikke nytt fra Obsidian med DS3, de har gjort det før :p

Endret av Zealuu
Skrevet

Mmmmmm, isometrisk kameravinkel.....

 

Ellers høres ikke spillet spesielt spennende ut, bortsett fra i co-op da!

 

Enig i isometriske godsaker.

 

Men neste linje burde korrigeres til

Ellers hadde ikke spillet hørt spesielt spennende ut om det ikke hadde vært Obsidian

:p

Skrevet

håper dei har balansert det bedre;)

pet systemet i DS2 var tragedie.....og matte eit essel med all (ja bokstavlig talt allt) så fekk du super donkey som roundhouse kicka det meste

Skrevet

Når en spiller online coop på dette vil bare spilleren som hoster få xp og loot. Virkelig merkelig avgjørelse av Obsidian der må jeg si.

Skrevet

Hadde forhåndsbestilt DS3 på dagen hvis det var snakk om en annen utvikler. Obsidian må klare å vise at de kan lage bedre spill enn KoToR 2, og spesielt Alpha Protocol. NWN var "helt grei", men var heller ikke så godt optimalisert ved lansering. Nesten samtlige spill preges av latskap/hastverk/inkompetanse, så jeg håper at de gjør det riktig denne gang...

Skrevet

Har pre ordra spillet for en evighet siden. Det ser faktisk ganske bra ut.

Da ikke har spilt Alfa prot.(men vurderer sterkt å gjøre det) så har jeg ikke så mye i mot Obsidian. Syns de gjorde en god jobb med Fallout New Vegas. Velger å være positiv til DS, og håper det innfrir.

Skrevet

Har sett noen trailere av dette spille, fy faen til noe søppel. Lo mej i hjel da narratoren sa "mastery of the blade" og spilleren smekka ned alle mobs via enkle trykk. Regner med spillet går i samme filosofi som DA2, når du trykker en knapp må noe "AWESOME" skje.

Skrevet

Enig, det ser skikkelig lite givende ut, det finnes vel knapt et fnugg som gir meg dungeon siege assosiasjoner som er veldig trist. Håper det ikke blir tilfelle, og vi kan jo ikke vite dette sikkert før spillet er ute. Men kan ikkje si jeg holder pusten akkurat.

Skrevet

Dessverre belyser artiklene co-op funksjoner veldig dårlig. Men jeg regner med det utsagnet må være feil, om loot & xp.

Skrevet (endret)

Det virker for meg at dette er om en spiller bestemmer seg for å hoppe inn i singleplayer delen til en venn av seg, og at det finnes multiplayer utenom dette også. Slik at du kanskje har en multiplayer og en singleplayer karakter.

 

Så bare host får xp, loot og penger når han spiller "singleplayer", men kan velge å få hjelp av en venn til f.eks en boss, eller rett og slett bli boosta opp. Er det slik, så er det jo ikke så ille. Er vel for å beskytte han som "hoster" at han ikke vil ende opp med å skippe 30% av spillet, eller gå inn i en høylevel venns spill, og stjele loot til flerfoldige millioner.

Endret av Neppe
Skrevet

Det virker for meg at dette er om en spiller bestemmer seg for å hoppe inn i singleplayer delen til en venn av seg, og at det finnes multiplayer utenom dette også. Slik at du kanskje har en multiplayer og en singleplayer karakter.

 

Så bare host får xp, loot og penger når han spiller "singleplayer", men kan velge å få hjelp av en venn til f.eks en boss, eller rett og slett bli boosta opp. Er det slik, så er det jo ikke så ille. Er vel for å beskytte han som "hoster" at han ikke vil ende opp med å skippe 30% av spillet, eller gå inn i en høylevel venns spill, og stjele loot til flerfoldige millioner.

Kan jo være, men jeg tviler på det er slik det foregår. Ville ikke kjøpt spillet i håp om det ihvertfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...