Gå til innhold

Alt om Modern Warfare 3 (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper de kommer opp med en ny formel for singleplayer campaign.

Er akkurat det samme som det var i gode gamle Call Of Duty, bare blir geleida på en smal sti av usynlige vegger og hendig plassert skrot og søppel.

Endret av Azper
Lenke til kommentar

Les på Kotaku hvis du vil vite hvordan det går med Soap og Price og hele greien, så sparer du deg å spille gjennom spillet (som sannsynligvis fortsetter trenden med å bli gradvis mindre spennende). De har ikke bare bilder av områder, våpen, navn på kart også videre, men også hele plotet i singleplayer-kampanjen. Ikke at det er så mye plot igjen.

Lenke til kommentar
Årets største spillutgivelse er offisielt annonsert!

 

Sa du virkelig det?

New York... Paris... Lyder kjent... ;)

 

Bildene viser at de FORTSATT ikke har forbedret grafikken siden CoD 4, begynner å bli tamt. Da tviler jeg sterkt på at vi vil se noe särlig annet freskt.

 

BF3 ftfw! CoD har värt dödd leeenge.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

"Årets største spillutgivelse" Meh, det er nok skyrim eller BF3 :p Kommer sikkert til å være rusha som alle andre CoD spillene de siste 5 åra

 

Denne uttalelsen kommer på basis av salgstall, og ingen av de nevnte spillseriene har vært i nærheten av Call of Dutys suksess i senere år. Spekulasjoner om hvilke spill som blir best mottatt lar deg være opp til dere :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Årets største spillutgivelse? At MW2 og Black Ops solgte bra gjør ikke dette til årets største spillutgivelse med tanke på at BF3 kommer og at DICE har sagt at de satser på en svært konkurransedyktig reklamekampanje. Grafikken virker ikke oppdatert, noe som gjør spillet mange hakk bak BF3.

 

Jeg ber ikke gamer.no om å velge en side, men vær kritiske da for pokker. Etter to flopper når det kommer til kvalitet (men ikke økonomisk), så er det lov til å myse litt ekstra hardt på MW3.

 

Og hvis dette kommer ut 8. November er det et forhastet arbeid som kun lanseres for å hemme BF3.

Lenke til kommentar

Jeg skal vurdere dette om activison har tatt til seg kritikken som mw2 fikk på pc. Makan til håpløs grøt altså, men kjøpt ble det og spilt ble det selv om jeg irriterte meg grønn over nett løsningen. Burde kanskje ha skjønt det når muligheten til å endre på grafikk settings og støtte for mus og tastatur ble nevnt som om det skulle være en feature på pc. Burde styrt unna, men Cod4 var for genialt. Ble fristet til mer...

 

Får se om jeg ikke hiver meg på dette om pc versjhonen er i orden, hvis ikke blir jeg religøst dedikert til BF3. Synes det virker som om de pusher på for å få sluppet dette før bf3 nå, det er jo ikke akkurat noe glansbilder de har lagt ut fra spillet der, og er det noe som kan bli værre enn dritt vi tidligere har fått servert, så må det vel være rusha resirkulert dritt i form av mw3. Håper på det beste, ingenting er bedre enn å ha flere spill å spille :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...