Gå til innhold

HD6870 - brukbart på HDMI til plasma?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Ser dustin køyrer kampanje på hd6870. Men eg har høyrt at geforce er overlegent radeon når det kjem til å overføre signaler via HDMI til plasma? Mulig dette berre er rykter men.

Mitt primære bruksområde er visning av diverse filmar via HDMI, samt litt speling av og til.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ATI ELSKER nedskalering!

 

De nedsaklerer hvis skjermkortet oppdager at det er en TV (ja, data går fra HDMI tilbake til skjermkortet).

 

Så! Jeg sier at nVidia er overlegen når det gjelder brukervennlighet.

 

Prøv selv og installere ATI Catalyst Controll Centre, finn fram hvor over/under scanning er.

Var klin dønn umulig på version 10 serien.

For da og finne skallerings styret måtte du gå til skjermoppsettet, der man ser 2 skjermer. Så høyreklikke på 1 skjerm for og SÅ finne egenskapene...

 

Nei du satan. Neste skjermkort jeg kjøper blir nVidia.

Har selv et 4870, god som faen på spill! Ikke noe og utsette på det.

Lenke til kommentar

Nvidia har store mangler i driveren så om ikke ATi har det du vil ha i skjerm innstillinger så mangler det hos NV.

Dette er spesielt synlig ved bruk av flere skjermer, ATi har pene løsninger her og der som NV mangler.

ATi har fortsatt en drøss med mangler og saker jeg savner, men NV har enda mer.

 

Og den største svakheten hos Nvidia er profiler for instillinger, her får du kun en feilmelding med de fleste versjonene og har vært der siden tidenes morgen.

Hos ATi kan du derimot gjøre settings på hvordan du vil ha flerskjermoppsettet ditt med ett tastetrykk (Hot key.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...