Gå til innhold

Assassin's Creed Revelations annonsert


Anbefalte innlegg

Ubisoft annonserte idag det neste spillet i Assassin's Creed serien.

Assassin's Creed Revelations heter spillet, og skal være avsluttende kapittel i det Ubisoft nå kaller Ezio trilogien. (Alt skal liksom være trilogier for tiden)

 

En spiller visst som både Ezio, Altair og Desmond under historiens gang denne gangen.

I tilegg skal spilet ha en "newly customizable multiplayer game", hva nå enn de mener med det.

Samt nye multiplayer modes, kart og karakterer.

 

Kotaku

 

Er det bare meg eller melker Ubisoft denne serien for allt den er verdt?

Jeg og sikkert mange flere hadde nok trodd at nå var tiden for en ekte oppølger, Assassin's Creed 3, men neida her drar vi heller ut Ezio's historie litt lenger.

 

Sier ikke at spillet blir dårlig, men er jo lov å se litt kritisk på det også ;)

Endret av Santar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er mer spent på AC3 siden jeg regner med at det kommer til å foregå in en ny tidsperiode. Lukter litt melking, ja, men han drar ihvertfall utenfor Italia denne gangen.. ;) Må vel komme i gang med AC2, og muligens Brotherhood hvis jeg digget 2'ern, før jeg har en ordentlig mening om hvor interessant enda mer er.

Lenke til kommentar

Herlig at de flytter handlingen til et nytt rike, men det er skuffende at det blir nok en utvidelse av Ezio-historien.

 

Spillet nok kjøpt inn en gang ut på nyåret. AC-serien er bra, men det er ikke særlig lenge siden Brotherhood ble lansert.

Endret av Leflus
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Slik jeg har forstått det vil man i store deler av spillet spille Altaïr sine historier som Ezio. Og det er dette som er skjer i traileren også. Vi ser Ezio, men det er bare det er bare han som opplever akkurat hva Altaïr opplevde. Så når han han blir hengt, så er det slik Altaïr døde.

 

Uansett gleder jeg meg, godt mulig jeg er Assassin's Creed fanboy, men jeg digger spillet, og kommer garantert til å kjøpe det. Utviklerne har sagt at dette er det siste spillet om Ezio, før vi får en større konklusjon neste år igjen.

Lenke til kommentar

Skulle gjerne sett at vi var ferdige med Ezio nå og kunne fått en ny protagonist. Merket det på slutten i AC:B at jeg begynte å bli lei både Ezio og Italia. Det blir vel AC3 i november 2012 kan jeg tenke meg da. Såvidt jeg husker har de to team som jobber med spillene i AC-serien.

 

Enig.

 

Er ikke så lei Italia, men det har vel noe med at jeg elsker selve landet og historien opp gjennom årene. Men Ezio begynner å dra på årene og jeg begynner å bli litt lei han.

Lenke til kommentar

Slik jeg har forstått det vil man i store deler av spillet spille Altaïr sine historier som Ezio. Og det er dette som er skjer i traileren også. Vi ser Ezio, men det er bare det er bare han som opplever akkurat hva Altaïr opplevde. Så når han han blir hengt, så er det slik Altaïr døde.

 

Uansett gleder jeg meg, godt mulig jeg er Assassin's Creed fanboy, men jeg digger spillet, og kommer garantert til å kjøpe det. Utviklerne har sagt at dette er det siste spillet om Ezio, før vi får en større konklusjon neste år igjen.

 

Jeg brukte utallige timer på AC2 og spilte Brotherhood ganske lenge, men Brotherhood føltes hele tiden som AC2 med hester. Jeg ville mye heller hatt et AC med en helt ny setting, og gjerne i en annen tidsperiode. Hva med ryktene om et AC i Russland? Eller under den amerikanske borgerkrigen? Kanskje noe i første verdenskrig? Det hadde vært noe. :)

Lenke til kommentar

Joa, er enig i det. Men som han i det vgtv intervjuet sa så avslutter man historien med Altaïr og Ezio i dette spillet, før man går videre til det avsluttende kapitellet i historien neste år. Hadde vært morsomt med en ny karakter, men hvis Revelations er like bra som Brotherhood samtidig som vi får vite alt om Enzio og Altaïr klager jeg ikke.

Lenke til kommentar

Hva med ryktene om et AC i Russland?

Du tenker nok på AC: The Fall, som var en 3-utgavers tegneserie som fant sted i Russland i 1908.

 

I alle fall, håper det blir mye Altair. Oppfølgeren var gjerne et bedre spill, men likte hovedpersonen og settingen mye bedre i originalen. Blir jo interessant å se når han er i Konstantinopel - designerne kan vel neppe motstå fristelsen å dra ham inn i korsfarernes beleiring og plyndring av byen på begynnelsen av 1200-tallet. Kanskje kan vi få se et par vikinger og :D, vet ikke om de fortsatt dro til Miklagard på den tiden.

 

(Og for gjerrigknarkene blant oss kommer forresten AC: Brotherhood ut i lavprisutgave om en uke).

Endret av BlackLagoon
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Stod over Brotherhood, da jeg følte meg ganske mettet på AC gameplayet etter AC2. Sistnevnte var ett fabelaktig spill i motsetning til det første, det var faktisk gøy å spille :)Når Revelations kommer er det val kanskje tid for litt AC igjen ?

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...