Gå til innhold

Første utvidelse av Portal 2 på vei (Mac, PC, PS3, X360)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaaaaaaaaaaaaaa! Er ganske utanfor fordi eg ikkje har fleire brett igjen på Portal 2 + at ingen av kompisane mine har dette enda, så får ikkje spelt multiplayer... enda... :(

Så dette var ei kjempenyhende, for Portal 2 er verkeleg ei perle (noko Portal 1 var òg).

Skrevet

Mats Lindh... hmm... aldri sett han her før :)

Ny, eller bare jeg som ikke har fulgt med i timen? Uansett syns jeg du skriver veldig underholdene og godt, så håper vi vil se flere tekster av deg :D

Men hva var det jeg faktisk skulle skrive her... jo! Dette: JAAAAAAAAAAAAAA!!!!!

Skrevet (endret)

Mats Lindh... hmm... aldri sett han her før :)

Ny, eller bare jeg som ikke har fulgt med i timen? Uansett syns jeg du skriver veldig underholdene og godt, så håper vi vil se flere tekster av deg :D

Skribent siden 2003, så heeeelt fersk i gamet er jeg ikke. :-)

Men siden bruddet i 2009 har jeg vært teknisk ansvarlig for Gamer.no-plattformen og for utviklingsløpet for den, så det jeg skriver for Gamer består nå for tiden stort sett av ting som leses av prosessorer og ikke av personer. :-)

Edit: og takk selvsagt, alltid hyggelig med slike tilbakemeldinger!

Endret av fiskfisk
Skrevet

SP er runnet allerede og Co-Op har jeg runnet tre ganger (snart fire, kommer sikkert til å bli flere også), så dette ser jeg virkelig frem til :D

Skrevet (endret)

Dette her er fantastisk nytt, selv om Valve pratet om DLC før spillet faktisk kom ut er det digg å faktisk ha en dato.

Liten kommentar til artikkelen: Oppdateringen kommer sikkert til å koste noen hundre poeng på Xbox LIVE, Microsoft krever at DLC skal koste en minimumssum med penger. For Valve sin del kom dette frem når Left 4 Dead skulle oppdateres, den første kom gratis mens den andre måtte kjøpes. PlayStation 3-versjonen får vel gratis oppdatering gjennom Steam.

Ser andre spillsider presiserer at Valve understreker dette med null kroner på alle plattformer - I stand corrected. Og det er jo bra!

Endret av AltF4
Skrevet

Synst det er litt feil å kalle det en utvidelse, mer en patch med forbedringer.

Men selvsagt glad for at de fortsetter utviklingen av Portal 2! :)

Skrevet

Dette er nok et separat prosjekt og har ingenting med utviklingen av episode 3/Hl3 å gjøre. Men hadde ikke skadet noen å få en heads up hvordan det står til på den fronten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...