Gå til innhold

La Liga-tråden.


Teipball

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lei av ræva starter på fotballkampene jeg bryr meg om, Barcelona var helt forferdelige første halvtimen, og burde vel tapt med mere idag. Likevel synd det ikke kommer scoring på siste sjansen til Messi, sånne skudd som det etter han drar seg innover traff han mye oftere på før. Flott frispark dog.

 

Forsvaret til Barcelona er relativt håpløst, og kommer man forbi det første pressleddet deres er det ganske mye rom i tillegg. Puyol er gått ut på dato og Mascherano har klare mangler, Pique er ikke like god som han var for 2-3 år siden heller.

 

Lurer på når folk snur og begynner å holde med Barcelona framfor Real igjen. Nå begynner Barcelona mer og mer å bli underdog igjen i alle fall, og alle invandrerne som kommenterer på nettaviser er nå fans av Real og Ronaldo, ikke Barcelona.

Lenke til kommentar

Lurer på når folk snur og begynner å holde med Barcelona framfor Real igjen. Nå begynner Barcelona mer og mer å bli underdog igjen i alle fall, og alle invandrerne som kommenterer på nettaviser er nå fans av Real og Ronaldo, ikke Barcelona.

 

Syntes nå det kryr mere av Barca/Messi fans jeg men :hmm:

Endret av Sending!
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg ville vært litt forsiktig med å kommentere ryktepåstander før vedkommende har sagt mer selv. Jeg ville heller berømt ham for å ikke la dette påvirke hans sportslige situasjon/at han streiker, noe som trolig ville skjedd med mange andre fotballspillere. Dette er bare ett av ryktene som florerer. Andre steder ryktes det for eksempel at det er behandlingen av Kaká han er misfornøyd med. Isåfall er jo dette alt annet enn egoistisk.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

"Ronaldo:"This have nothing with me and the club its my fathers anniversery, I wanted to give a silent moment for my father.

for me its a very sad day and next week im back and will celebrate my teams complishment

I love Madrid and i have no thought about leaving,just want to remember him this sad day for 7 years ago my father went away"

Lenke til kommentar
That I am feeling sad and have expressed this sadness has created a huge stir. I am accused of wanting more money, but one day it will be shown that this is not the case. At this point, I just want to guarantee to the Real Madrid fans that my motivation, dedication, commitment and desire to win all competitions will not be affected. I have too much respect for myself and for Real Madrid to ever give less to the club than all I am capable of. Abrazos to all madridistas

 

Fra hans facebook-side. Virker som om ryktet om lagkamerater o.l. er det som stemmer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...