Gå til innhold

La Liga-tråden.


Teipball

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tankene om en Europeisk superliga har blitt nevnt. Men det er nok for tidlig for det i europa, desuten har man CL.

 

En annen ting er at sånn Real Madrid og Barcelona er nå så skulle det ikke forundre meg om det ble en 2 lagsserie i en superliga også. Veit mange ikke er enige i det, men begge lagene er enormt gode, og uten press som det er i ligaspill så vil de kunne vinne de fleste kampene sine.

 

Del Nido startet sin lille revolusjon, men ble raskt stoppet opp av Madrid og Barça. Mye vil ha mer desverre. Hadde tv-pengene vært litt mer rettferdig fordelt, så hadde La Liga hatt en forsprang på PL. De gode spanske spillerne ville blitt i klubbene(Silva, Agüero, Mata osv), i tillegg hadde La Liga klubbene fått tilgang på enda flere av de typiske "spanske" spillerne fra Sør-Amerika.

 

Det som kunne skjedd er selvsagt at de unge talentene hadde begynt å tjene mer penger i ung alder, noe som fungerer utmerket i dag. Synd at unge spillere som ikke har prestert noe som helst på toppnivå i England skal tjene så mye som de gjør.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Uten og ha sett særlig gjennom tråden, så må jeg si at La Liga nærmer seg nivået til PL med stormskritt, om de kanskje ikke er bedre. Hvert fall, ser man på toppkampene i Premier League kan man nesten gardere seg med at man vil være vitne til at minst et lag får grundig juling. Da snakker man om resultater som lag som Barcelona og Real Madrid hadde vunnet mot lag på nedre halvdel i La Liga. Det er godt mulig dere er uenig, men jeg syns hvert fall engelsk fotball er på vei nedover. Syns også det bevises i Champions League.

Endret av KristianPedersen94
  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Hei,

 

På hvilken TV kanal kan man se LaLiga matcher? Har Canal Digital i dag, men ikke noe utenom standardpakke. Viser de alle kamper dirkte på de rette kanalene via CD?

 

Så over til Champions Leauge. Hvilke tvkanaler viser alle de resterende matchene derfra?

 

Hvilke puber i oslo viser både LaLiga og CL matchene? Kom gjerne med tips på steder der det også er fans fra LaLiga og ikke bare Premiere Leauge.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Har googlet litt men klarer ikke å finne kampoppsett for Barcelona sesongen 2012 - 2013 og tenker da spesielt på hjemmekamper i Barcelona oktober 2012. Er det noen av dere som har peiling på hvor man finner oversikt over dette?

 

Barca's egne hjemmesider viser kun billetter for 2011 - 2012 sesongen....

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Alltid synd at Real Madrid vinner kamper, men jeg greier fint å overse det når jeg blir servert en så underholdende kamp. Barcelona med 11 mann i dagens kamp var sjokkerende svakt. Ble bedre like etter at de ble redusert til 10 mann. Men som sagt, meget underholdende kamp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...