Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anmeldt får å slå noen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp, helt klart.

 

Fatter ikke den apekatt-tenkingen mange har om at det er 'den andre mannen' som skal få skylda og bankes opp. Ofte (ikke nødvendigvis her) så er jo 'den andre mannen' en helt uskyldig tredjepart som ikke engang vet at dama har type.

 

Heh, nei, det er nok ikke som oftest slik, selv om jenter også i en god del tilfeller burde få all skyld ettersom de kan møte noen de ikke kjenner fra før av. Er det noen fra samme vennekrets, så vet man såpass om de fleste at de er klar over hvilke offisielle forhold de måtte ha, men i nesten alle tilfeller, så driter, og det er i hovedsak menn som gjør, om noen har kjæreste eller ikke.

 

Det kalles å ha null respekt og å gi et slag til noen, det setter deg mer i respekt enn du tror, så lenge de vet hva de har gjort galt. Men så har man et tredje tilfelle også, og det er når du selv er et rasshøl og ikke kan forstå at jenta egentlig vil finne seg noen andre.

 

EDIT: Når det gjelder å slå ned noen som din egen kjæreste liker, altså på den måten at de flørter, da tror jeg nok du mister den lille respekten du har fra jenta fra før av, så det er sagt også.

Endret av NicolasDarvas
Lenke til kommentar

Men det føles innihelvette deilig å slå det stygge trynet på han som klinte med kjærestn din?

Egentlig ikke. Det er hovedsaklig dama som er skyldig her. Det er ikke han som klinte med dama som har vært utro vell?

 

edit: Ser at han sier at de går i samme klasse. Om de var gode venner er det fortsatt ikke han som klinte med dama sin feil (untatt at han tydeligvis ikke er vennemateriale).

Endret av Skrujernet
  • Liker 3
Lenke til kommentar

tja, en gutt på skolen min, faktisk i klassen min knuste både albuen og trynet til en medelev i skole tiden. Angriperen gjorde dette helt på ett grunnlag som ikke engang var ett grunnlag, altså han gjorde det uten grunn(jævlig dårlig settning, lol).

men ja, gutten som ble angrepet må ha gips i 12 uker, og skulle tilbringe påskeferiene og en uke til av livet sitt i canada på skiweekend.

den turen ble selvfølgelig ikke som planlagt, dem måtte tilogmed reise på søndagen istede for fredagen pga operasjon.

gutten som angrep fikk bare 1 dag utvisning fra skolen.

ja, begge var over 16.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

tja, en gutt på skolen min, faktisk i klassen min knuste både albuen og trynet til en medelev i skole tiden. Angriperen gjorde dette helt på ett grunnlag som ikke engang var ett grunnlag, altså han gjorde det uten grunn(jævlig dårlig settning, lol).

men ja, gutten som ble angrepet må ha gips i 12 uker, og skulle tilbringe påskeferiene og en uke til av livet sitt i canada på skiweekend.

den turen ble selvfølgelig ikke som planlagt, dem måtte tilogmed reise på søndagen istede for fredagen pga operasjon.

gutten som angrep fikk bare 1 dag utvisning fra skolen.

ja, begge var over 16.

 

 

Hva brukte angriperen som "grunn"?

Lenke til kommentar

Det er da ikke den andre fyren sin skyld, det er dama. "Kompisen" må enten tilgi eller droppe henne. Man slår ikke ned folk fordi det føles godt. Det er forskjellen mellom menn og apekatter (som nevnt av en annen voksen her).

 

Samme prinsipp gjelder for krangling. Det å slå ned noen betyr at den intelektuelle biten av krangelen er tapt, og selv om du får inn det første slaget, er du fortsatt den største idioten og har størst sansynlighet for å bli dasstømmer på den lokale campingen.

 

Rezzpect ass

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei. Istede for å snakke om å slå og vold, hvorfor kan du ikke snakke med den aktuelle jenta da og høre hva som egentlig skjedde? Jøsse navn. Hvor gamle er dere da? går dere i Barnehagen? :p

Vold har da virkelig ALDRI løst noe problemer eller? Det skaper derimot problemer.

Å spre rykter og løgner er heller ikke noen særlig løsning. Falske rykter er ikke noe særlig å spre.

Nei. Få alle fakta på bordet istede. Å få oppklaring i hva som egentlig skjedde og hvorfor.

Lenke til kommentar

Men det føles innihelvette deilig å slå det stygge trynet på han som klinte med kjærestn din?

Egentlig ikke. Det er hovedsaklig dama som er skyldig her. Det er ikke han som klinte med dama som har vært utro vell?

 

edit: Ser at han sier at de går i samme klasse. Om de var gode venner er det fortsatt ikke han som klinte med dama sin feil (untatt at han tydeligvis ikke er vennemateriale).

Jepp. Jeg kan ikke helt se hvorfor noen skulle være så forbanna på denne karen.... Burde det ikke være en kjempevekker om dama går rundt å kliner med andre? Etter hva meg er bekjent, så kreves det to parter for å kline, og den som har det hele og fulle ansvaret er jo såklart på den parten, aka. Jenta.

 

Om du har en singel gutt og har veldig lyst på en jente, så trengs det ikke så fryktelig mye fantasi for at lista ikke ligger spesielt høyt for å stå imot et godt kyss fra henne om hun viser tegn på at hun ikke er fullt så opptatt (jeg definerer da at det å kline med andre er et slikt tegn).

 

Jeg hadde vært forbanna på dama, mens gutten egentlig bare gjorde noe jeg tror rimelig mange 16-åringer ville gjort.

 

Det er i hvert fall ingen grunn i denne saken som kan forsvare en mulig anmeldelse, besøk av barnevernet, prikk på rullebladet og/eller utvisning fra skolen.... Sett fra en outsider sitt perspektiv så er det egentlig en liten filleting å regne. Det er jo ikke akkurat snakk om at du har blitt mobbet halve livet, at han har hat sex med dama, at han har gjort noen du kjenner veldig vondt... Han har bare klint med noen. Sist men ikke minst... dere er 16 år, og har nok ikke vært sammen særlig lenge, og sannsyneligheten for at dere uansett hadde funnet noen andre er desverre ekstremt stor.

 

En ting er sikkert, og det er at vold løser ingenting her... sjansen for at du blir enda mer sint om det viser seg at han slår tilbake, eller anmelder deg er stor, og du har da gått fra vondt til MYE værre.

 

 

Edit: Med du/dere, så mener jeg da kompisen din.

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

Hvorfor skulle han slå ned en kar som klinte med dama hans?

 

Dama hans er i sin fulle rett til å kline med hvem som helst, så mange som helst, hvor som helst, når som helst. Så fremt hennes klinepartner er i en tilstand hvor han eller hun kan gjøre et bevisst valg angående saken.

 

Det samme gjelder for karen som klinte med henne.

 

Kompisen din begår et alvorlig lovbrudd mot en person som ikke har gjort noe ulovlig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg synes kompisen din virker som en "liten hund". Altså en fyr som er usikker på seg selv, og nå føler han et behov for å hevde seg (bjeffe så høyt og lenge som mulig). Ingen oppegående personer ville sittet hjemme og planlagt å slå en annen person i ansiktet, for å hatt sex med kjæresten sin (som var med på det hele).

 

Det er åpenbart at kompisen din skal ta seg en prat med kjæresten sin, og komme til bunns i hva de ønsker med forholdet sitt. Han som hadde sex med jenta fulgte bare lystene sine, og såfremt han ikke utnyttet/misbrukte jenta på noen som helst måte, er det jenta som har all skylden her.

 

Edit: Ser at dette kun gjelder klining og ikke sex, men innlegget gjelder fortsatt.

Endret av Sitronsaft
Lenke til kommentar

Yeah, den eneste som har noe som helst ansvar her er den som klinte med noen andre mens hun var i et forhold. Dersom kompisen din skal banke opp noen, burde det være dama si!

 

Bare synd at det ikke er ulovlig å kline med andre mens man er i et forhold, ikke sant?

Endret av Pseudopod
Lenke til kommentar

Yeah, den eneste som har noe som helst ansvar her er den som klinte med noen andre mens hun var i et forhold. Dersom kompisen din skal banke opp noen, burde det være dama si!

 

Bare synd at det ikke er ulovlig å kline med andre mens man er i et forhold, ikke sant?

 

 

joda, viss han er muslim ;P

 

Men anyhow, bare få han til og høvle over venninene hunnes, det sviir nok enda meir, med mindre ho har søsken ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...