Gå til innhold

PL: 20.04.2011 Tottenham v Arsenal, White Hart Lane


Xanman

Anbefalte innlegg

20.04.2011

Tottenham - Arsenal

Premier League

20:45 @ White Hart Lane

 

bendtner_682x400_408737a.jpg

 

Tottenham news:

Steven Pienaar og Niko Kranjcar kan få litt spilletid i morgen etter å ha vært ute en stund, men Wilson Palacios og Alan Hutton er garantert ute. Joathan Woodgate og Ledley King er tilbake i trening, men ser ikke ut til å rekke kampen.

 

Forventet startoppstilling:

 

Heurelho Gomes

Vedran Corluka - William Gallas - Michael Dawson - Benoit Assou-Ekotto

Aaron Lennon - Tom Huddlestone - Luka Modric - Gareth Bale

Rafael Van der Vaart

Peter Crouch

 

-----------------------------------------

 

Arsenal news:

Bacary Sagna er sannsynligvis tilgjengelig igjen, sammen med Manuel Almunia, Denílson og Tomas Rosicky. Thomas Vermaelen er også tilbake fra sin skade, men han kommer ikke til å være med i troppen. Med andre ord er det bare Lukasz Fabianski som er skadet for øyeblikket.

 

Forventet startoppstilling:

 

Wojciech Szczesny

Bacary Sagna - Johan Djourou - Laurent Koscielny - Gäel Clichy

Cesc Fábregas - Alex Song - Jack Wilshere

Samir Nasri - Robin van Persie - Andrei Arshavin

Endret av Le Professeur
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bale og Lennon kommer til å herje som vanlig. Vi får håpe på at Djourou har kontroll på Crouch.

 

For å i det hele tatt ha noe særlig håp om poeng så må Cesc kutte ut sommerferie og Barcelonatankene. Wilshere må også heve seg betraktelig.

 

I den formen Arsenal er i for øyeblikket skal de normalt ikke ha sjans.

 

3-1: Bale, Crouch, VdV - RvP

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Blir spennende å se Bale vs Sagna. En av Premier Leagues beste høyrebecker mot årets spiller. Crouch er kanskje høy, men han har en muskaltur på høyde med bestemora mi, Djourou skal ha kontroll på han.

Lenke til kommentar

Wilshere må spille denne. Vi trenger lidenskapen hans idag, og dessuten er han den som er best til å bekle rollen på siden av Song i midtbaneleddet vårt. Vi er i dårlig form, men vil ikke si at Tottenham er i så mye bedre, dessuten har de et veldig vaklende forsvar, så kan godt se for meg at denne kampen blir veldig målrik.

Jeg har faktisk troa på Arsenal seier idag. Tottenham lever nok enda i russen av de to siste sesongene, og kommer kanskje til å angripe for engangs skyld, og da blir de slakt. Men det blir nok som vanlig 10 mann bak ball sammen med lynhurtige kontringer og dødballer. Clichy og Sagna + Song er de viktigste spillerne vi har denne kampen, Klarer Clichy og Sagna og håndtere kantene til Spurs har de ingenting å komme med. Viktig å kjøre en høy defensiv linje om Crouch starter også, useless om han må stå høyt i banen, spesielt nå som VdV har blitt avslørt som den middelmådige midtbanespilleren han er.

 

Har en stygg vits på lager som jeg fikk av en venn idag, men tror jeg sparer meg for den her :p

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Szczesny

Sagna Djourou Koscielny Clichy

Fabregas Song Diaby

Walcott RvP Nasri

 

Ingen Wilshere, så la oss håpe på at Diaby har en like god kamp som mot Blackpool.

 

Gomes

Corluka, Dawson, Gallas, Assou-Ekotto

Van der Vaart, Huddlestone, Modric, Bale

Crouch, Pavlyuchenko.

Endret av Vestaa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...