Gå til innhold

PL: 20.04.2011 Tottenham v Arsenal, White Hart Lane


Xanman

Anbefalte innlegg

Hadde en liten diskusjon med Roman tidligere i uaka der jeg foirsvarte Wenger med at det ikke fantes noen gode erstattere på markede. Men nå er jeg fucking møkk lei!!! WENGER OUT!

Tidenes beste Arsenal manager, og jeg elsker han virkelig, men han klarer ikke å få gutta til å ta siste steget mentalt. Alt vi trenger av fotrball ferdigheter er der, problemet ligger, og kommer alltid til å ligge så lenmge vi har Wneger som manager, mentalt.

 

Horribel kamp av både Cesc, Song og Diaby idag. Irriterer meg at det var nettop VdV som fikk de to måla, for han gjør lite ellers og det bidrar stort til hypen rundt han. Selv om han på sitt beste egentlig bnare er en middelmådig Lampard. Egentlig en elendig fotballspiller, men leverer sluttprodukt i form av dødballer og avslutninger. Når det gjelder pasninger og teknikk tror jeg ikke VdV hadde slått tredjekeeper'n til Follo IL engang. Møkkaspiller, og møkkalag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha, VdV har dårlig teknikk? Sammenlignet med hvem, messi? Den sentrale Midtbanen til Spurs med Modric, Huddlestone og VdV er nok spiller for spiller nest best i landet bak Chelsea. Nå vet jeg at VdV spiller høyre ifølge noen teamsheets, men det vet vi alle at han ikke gjør.

 

Btw, var det bare jeg som var imponert over langpasningene til Ekotto igår?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Haha, VdV har dårlig teknikk? Sammenlignet med hvem, messi? Den sentrale Midtbanen til Spurs med Modric, Huddlestone og VdV er nok spiller for spiller nest best i landet bak Chelsea. Nå vet jeg at VdV spiller høyre ifølge noen teamsheets, men det vet vi alle at han ikke gjør.

 

Btw, var det bare jeg som var imponert over langpasningene til Ekotto igår?

 

Ingen tvil om at VdV er meget god, men han har vel for det meste spilt som hengende spiss etter hva jeg har fått med meg? Høye baller fra Dawson/Ekotto mot Crouch som header ned til en VdV som alltid henger i nærheten av boksen.

Lenke til kommentar

Ekotto var god offensivt igår, men han var ræva bakover. Skyld i det første målet vårt siden han opphevde offsiden, levde flere ganger på grensa når det gjaldt å drible på egen banehalvdel og Theo var igjennom minst 2-3 ganger om jeg husker riktig.

 

Når det gjelder VdV står jeg med det jeg har sagt tidligere, igår var jeg nok bare forbanna, noe jeg enda er forsåvidt men nå tenker jeg klart; han er en middelmådig Lampard. Ikke god nok for en toppklubb i PL.

Hvis han i en kamp ikke scorer, hva bidrar han med da? (Ja, jeg veit han jobba jævla mye igår, men derby er derby og igår var det insane med stemning og tempo rundt kampen. Årets kamp i PL, no doubt.)

Ingenting. Han har mye endeprodukt, det skal fyren ha. Men aldri i verden om han har kvalitetene til å feks komme inn på Utd sin midtbane(kanskje nå, men jeg tviler faktisk). Pasningene er under middels av det man kan forvente av en offensiv spiler, og han er jævla lite kreativ egentlig. Han slår gode dødballer også, men han bidrar lite på banen utenom endeprodukt og dødballer.

 

Tottenham sin midtbane er heller ikke spiller for spiller nest best i landet, og jeg tror du kommer til å slite med å finne mange som er enige med det.

Lenke til kommentar

Hehe, Big tone. Jeg ser hva du skriver, men jeg ser ikke hvor du har det ifra. Uansett reagerte jeg kun på at du sa han hadde dårlig teknikk, noe han ikke har. Diskusjonen rundt VdV kan noen andre ta, men han er ikke middelmådig, så langt ifra. Det så man mot slutten for Real og det har man sett både på landslaget og hos Spurs. Dog er han ikke den beste på Spurs, det er Modric.

 

Når det kommer til den sentrale midtbanen, vel det er ikke mange som har vært uenig til nå. Kun du. Det er nok mange som matcher dem omtrent. Likevel ikke noen jeg kan se som er bedre over en hel sesong foruten Chelsea.

Lenke til kommentar

Vi kan ta diskusjonen en annen gang, VdV er langt over snittet av en gjennomsnittslig midtbanespiller ja, så middelmådig blir litt feil ord. Men når man snakker i sammenheng med toppklubber som feks Utd og Real blir han middelmådig iforhold til annet. Modric er definivt best på Spurs, der er vi enig.

 

Når det gjelder midtbane diskusjonen generelt så kan jeg være enig, jeg bare misforsto formuleringa din når du skrev nest best i landet. Det er ikke mange man kan si er direkte bedre, selv om jeg vil påstå at vår midtbane trio er bedre, men det er vel sett med Arsenal briller. Deres i toppform vil jeg også si er bedre, City sin er langt derifra og Liverpool sin er hakket under i min mening.

Nå har jeg heller aldri satt Chelsea sin midtbane veldig høyt egentlig. Men det kan være fordet jeg ikke liker Lampard i det hele tatt. Grå og kjedelig midtbane, men den får ofte jobben gjort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...