Gå til innhold

Kamptråd PL: Newcastle United - Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

"Oss"? Ser ingen andre som er like fanatiske som deg. Men en skal jo ha drømmer...

 

Tror du ved hjelp av den klassiske 2+2 metoden ser at med "oss", så referer jeg til Chelsea og de resterende Chelsea-supporterne som identifiserer seg med klubben. Denne poengdelingen gir oss bedre muligheter til å komme oss(Chelsea, supportere mm.) til toppen igjen. Fanatisk? Ikke mer enn andre her inne, det er dog ikke jeg som har beskrevet meg med dette ordet i brukernavnet mitt.

Endret av Lester Freemon
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fyfaen så ABUer Lundekvam er, brenn i helvette.

 

West Ham kampen var en nøkkelkamp, dette var en nøkkelkamp. Sinnssykt skuffa, både over kvaliteten på enkelte i United og kampen isolert sett. Dette svir nesten mer enn City tapet fordi vi har invitert Chelsea inn i kampen igjen.

 

:cry:

Lenke til kommentar

Patetisk av Nani og Hernandez. Filming er det verste jeg vet, og det hører ikke hjemme i Englands største klubb. Jeg skjemmes. Kvalmt å se på.

 

Ellers en meget skuffende forestilling av oss, og vi hadde ikke med oss marginene. Giggs burde satt den, det samme burde Roon og Hernandez.

 

Regner med at det blir hetsing av Hernandez, Giggs og Rooney er inne siden de brant sjanser, eller?

Lenke til kommentar

Synes Nani sin i 1. omgang var langt verre. Synes egentlig Chicharito spiller en god kamp. Er mye i bevegelse og har er del "nesten". Har vel 3-4 skudd i kampen, noe som normalt ville vært 2 mål for den karen.

 

Giggs var helt borte på venstre kanten, ble bedre da han ble flyttet inn. Anderson var dårlig. Valencia var usynlig da han kom inn.

 

Newcastle burde nok hatt straffe. Samtidig mener jeg Barton skulle hatt gult på en United corner, hvor han wrestler med Chicharito som prøver å komme seg løs. Dommeren kunne fint blåst straffe der også, men dette er vi så vant med at man driter til og med å kommentere det i studio etter kampen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...