Gå til innhold

Oslo: Rape, drugs and immigrants


Anbefalte innlegg

Tok du en kikk på den lista over vinnerne av verdens sterkeste mann-konkuransen? Jeg har ikke sjekket hver eneste deltaker, men det virket ikke som om det var mange ikke-kaukasoider der akkurat. ;)

http://en.wikipedia.org/wiki/World's_Strongest_Man

 

Det er tullprat at det ikke eksisterer raseforskjeller innen menneskeheten. Hvor mega-forskjellige mener du egentlig at vi må bli før man faktisk kan regne med raser? :hmm:

Og hvorfor er du så opptatt av at vi alle skal være identiske, når alt tyder på noe annet? Er det vanskelig å legge sammen to og to?

Er det ikke egentlig du som rasist, om du må overbevise deg selv om at alle folkegrupper er identiske før du kan respektere dem?

 

Og du anglager meg for uvitenhet, når du selv ikke visste hvem som stod bak den gamle egyptiske høykulturen engang? :whistle:

 

edit: tillegg

 

Dette er et meget uvitenskapelig undersoekelse. Du kontrollerer ikke for mange andre faktorer enn rase. For eksempel, de fleste afrikanske land har lite penger for utvikling av deres landsmenn for sport og for den grunn alene har faa olympiske medaljer mens afrikanske amerikaner har faat mange mange medaljer for idrettene de spiller og er intersert i.

 

Det er sant at det finnes fysiske forskjeller mellom rasene, men det gjelder gjennomsnittlige hoeyde og vekt, akkuratt som forskjellen mellom mann og kvinne.

 

Jeg lurer paa hvilke genetiske forskjeller du finner paa som de fleste forskere er enige som gjoer det vanskelig for forskjellige raser aa integrere seg i norsk samfunn?

 

Vi vet, for eksempel at de genetiske forskjeller innom en rase er 10 gangers stoerre enn mellom rasene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er et meget uvitenskapelig undersoekelse. Du kontrollerer ikke for mange andre faktorer enn rase. For eksempel, de fleste afrikanske land har lite penger for utvikling av deres landsmenn for sport og for den grunn alene har faa olympiske medaljer mens afrikanske amerikaner har faat mange mange medaljer for idrettene de spiller og er intersert i.

 

Ja, men afroamerikanere vinner aldri innenfor konkuranser som handler om rå styrke. Du så at ingen av de amerikanerne på den listen var ikke-europoide. Er dette tilfeldig?

Vår politisk korrekte venn Gunfreak holdt derimot frem at Kenyanere (som tilhører en eller annen variasjon av den negroide rasen) bare vinner og vinner innenfor visse løpekonkuranser. Er dette tilfeldig?

Er det tilfeldig at europoider, øst-asiater og noen andre kaukasoider har klart å bygge velfungerende sivilisasjoner, mens sub-sahariske afrikanere ikke har det? Hvem vet. Det handler jo sikkert bare om kultur, hehe. Men man kan jo alltids spørre seg om rasen vil påvirke den kulturen man skaper? Noe annet som er verdt å merke seg er at øst-asiater og kaukasoider har langt høyere gjennomsnitts-IQ enn sub-sahariske afrikanere. Dette kan kanskje være en av grunnene til at japanerne oppførte seg så sivilisert til tross for den katastrofen de nettopp har vært utsatt for.

 

Det er sant at det finnes fysiske forskjeller mellom rasene, men det gjelder gjennomsnittlige hoeyde og vekt, akkuratt som forskjellen mellom mann og kvinne.

 

Høyde, muskel-ytelse, gjennomsnitts-IQ, evnen til å ta opp vitaminer fra solskinn, reaksjon på forskjellige medisiner, fysisk utseende til den grad at man kan si hvilken rase et individ tilhørte ved å ta et kjapt blikk på hodeskallen...

 

Jeg lurer paa hvilke genetiske forskjeller du finner paa som de fleste forskere er enige som gjoer det vanskelig for forskjellige raser aa integrere seg i norsk samfunn?

 

Det finnes neppe noen gener som gjør det umulig for en negroid eller arabisk person å integrere seg i det norske systemet.

Det virker som det er noe du har misforstått her.

 

Er ikke spørsmålet heller hvorvidt vi ønsker masseinnvandring fra Afrika og midt-østen av mennesker med annet rasemessig og kulturelt opphav, som prognoser tilsier på sikt vil komme til å utavle de etnisk europeiske folkene slik at vi opphører å eksistere?

Er det ondt å ut ifra kjærlighet og lojalitet til sitt eget folk ville bevare så mye som mulig av sitt eget?

Når jeg ser meg i speilet, da ser jeg et bilde av mine forfedre som har levd i Europa i årtusenvis. Jeg skylder dem mer enn ord kan utrykke. Jeg ønsker at den europeiske delen av menneskeheten skal kunne finnes også om 500 år. Dette er noe jeg ønsker å kunne føre videre til mine etterkommere. Noen av brukerne på dette forumet mener tydeligvis at for å få lov til dette, så må vi bevise at vi er overlegne alle andre folk på alle mulige måter. Dette ser jeg ingen grunn til.

Om vårt folk blir en minoritet i Europa for dermed å bli presset mot raseblanding med følgende utvanning av alt europeisk, betyr dette at vi dreper selve våre forfedres arketyper og idealer.

Blonde og blåøyde Frøya eller rødhårede Tor vil ikke lenger eksistere, da de til en stor grad er bilder av våre egne forfedre.

Hvor lang tid tar det før man glemmer at vi noensinne har eksistert?

 

Multikulturalismen er den største forbrytelsen som noengang er blitt begått mot de europeiske folk som en helhet, og de politikerne som støtter dette er de største forræderne vårt folk noensinne har sett.

De eier ikke kjærlighet til sitt eget folk. Hvordan skal de da kunne elske noe annet? Hvordan er det mulig?

 

edit: tastefeil...

Endret av Wyrd
  • Liker 4
Lenke til kommentar
snip

Har du noen kilder på IQ-påstandene dine? Så kan vi se på de først før vi tar for oss resten. Og husk: IQ != Intelligens.

 

Her er en artikkel som nevner et par undersøkelser gjort på området:

 

Race differences in intelligence - how I changed my mind.

 

Denne boken tar også for seg emnet, og forsøker å forklare hvordan disse forskjellene oppstod:

 

Race differences in intelligence - an evolutionary analysis

 

Her er litt om det jeg nevnte med medisinene:

 

Gene Expression Differences Between Europeans And Africans Affect Response To Drugs, Infections

 

Og noe annet interessant:

 

Rasrealism i Sveriges television

 

Nå blir jeg helt sikkert anklaget for rasisme og "white supremacism", men rasisme er undertrykking på grunnlag av rasetilhørighet.

Det er ikke rasisme å være etnopluralist med det standpunktet at alle raser og kulturer har rett til å ha egne territorier hvor de kan skape sine egne, særegne kulturer og opprettholde sin egen identitet uten å stå i fare for å bli utryddet, slik situasjonen begynner å bli i Europa. :hmm:

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Til din informasjon Wyrd så er den så kalte europoide rasen din en meget stor årsak til at den negeroide rasen din ikke har klart å bygge en velfungerende sivilisasjon. Det er tross alt ikke mer enn 100 år siden vi gav dem tilbake landet sitt, etter å tappet det for masse resurser. Jeg skulle likt å sett Europa gå i fra å være dominert av nomader til å bli en moderne sivilisasjon på under 100 år.

 

At få afrikanske land har en velfungerende regjering har fint lite med IQ og gener å gjøre, og mer med hvit ondskap å gjøre.

Forøvrig så lurer jeg på hvordan du kan påstå at japanere er så siviliserte, hvilken annen nasjon enn Tyskland var det som drev på med utstrakt etnisk rensking, systematisk tortur osv. under 2. verdenskrig?. Jeg tror ikke den siviliserte oppførselen du var vitne til etter jordskjelvet har så mye med gener å gjøre, da jeg har vanskelig for å tro amerikansk okkupasjon i underkant av sju år endrer DNAet til en hel nasjon.

 

Jeg tror ærlig talt du ikke innehar så mye viten om gener og evolusjon som du utgir deg for å ha.

 

For å ha det avklart, så er det ingen tvil om at det er genetiske forskjeller mellom de forskjellige folkeslagene. Spørsmålet er bare hvor mye av alle forskjellene er genetiske og for mange av forskjellene som er miljøpåvirket.

Endret av Dj_eLmO
Lenke til kommentar
snip

Har du noen kilder på IQ-påstandene dine? Så kan vi se på de først før vi tar for oss resten. Og husk: IQ != Intelligens.

 

Her er en artikkel som nevner et par undersøkelser gjort på området:

 

Race differences in intelligence - how I changed my mind.

 

Denne boken tar også for seg emnet, og forsøker å forklare hvordan disse forskjellene oppstod:

 

Race differences in intelligence - an evolutionary analysis

 

Her er litt om det jeg nevnte med medisinene:

 

Gene Expression Differences Between Europeans And Africans Affect Response To Drugs, Infections

 

Og noe annet interessant:

 

Rasrealism i Sveriges television

 

Nå blir jeg helt sikkert anklaget for rasisme og "white supremacism", men rasisme er undertrykking på grunnlag av rasetilhørighet.

Det er ikke rasisme å være etnopluralist med det standpunktet at alle raser og kulturer har rett til å ha egne territorier hvor de kan skape sine egne, særegne kulturer og opprettholde sin egen identitet uten å stå i fare for å bli utryddet, slik situasjonen begynner å bli i Europa. :hmm:

 

Første linken din er fra en kjent rasist som forderver vitenskap til å fremme et rasistisk synspunkt, det gjør alle andre linkene dine uburklige

Lenke til kommentar

... og den andre linken hans er ikke regnet som fakta, men påstander. Dj_eLmO har forøvrig et meget godt poeng: Til din informasjon Wyrd så er den så kalte europoide rasen din en meget stor årsak til at den negeroide rasen din ikke har klart å bygge en velfungerende sivilisasjon.

 

Faktum er at det finnes drittsekker i hvert eneste folkeslag!

Lenke til kommentar

Første linken din er fra en kjent rasist som forderver vitenskap til å fremme et rasistisk synspunkt, det gjør alle andre linkene dine uburklige

 

Så du fant en måte du kunne slippe å forholde deg til noe det som ble fremlagt, ja. Du er ikke en anelse trangsynt, er du? :roll:

 

Kan noen snart se å forklare hvilken gigantisk forskjell det må være mellom forskjellige folkegrupper før man kan kalle det raser?

 

Man har også unnlatt å svare på noe av det andre jeg skrev om vårt grunnlag til å stoppe fremmedetnisk innvandring til Europa.

Det var vel heldig for dere at jeg i det hele tatt nevnte ordet rase, for da kan man jo overse alt det andre og kun stemple noen som en hatefull og ond rasist/supremacist. (*Riste på hodet*)

 

@ Dj_eLmO: Etter min mening burde våre forfedre ideelt sett ha holdt seg borte fra Afrika og kun ha konsentrert om vår egen situasjon i Europa. Da ville man i alle fall ikke hatt noen som helst anledning til å gi våre folk skylden for alle problemer som overhodet eksisterer på denne planeten.

Slik ble det derimot ikke, grunnet vårt folks enorme eventyrlyst opp igjennom historien.

Uansett tviler jeg på at situasjonen der ville vært stort bedre idag av den grunn. Husk at det ikke hadde vært noen nevneverdig sivilisasjon sør for Sahara da vi først kom dit, mens mange sivilisasjoner hadde blomstret i Europa, midt-østen og Asia.

Husk dessuten at så og si all teknologi som brukes i Afrika nå om dagen er oppfunnet av ikke-afrikanere.

Alt dette må ikke misforstås dit hen at jeg mener afrikanere er mindre verdt eller noe slikt, men forskjeller eksisterer utvilsomt.

Bare se på virkeligheten.

Endret av Wyrd
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Enten er du idiot eller så er du et troll, forksjellen på de forhistoriske kattene og moderne huskatt, er gigantiske i forhold til europeere og afrikanere.

 

Jeg spiller bare videre på uvitheten og ignoransen du viser i denne diskusjonen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Til din informasjon Wyrd så er den så kalte europoide rasen din en meget stor årsak til at den negeroide rasen din ikke har klart å bygge en velfungerende sivilisasjon. Det er tross alt ikke mer enn 100 år siden vi gav dem tilbake landet sitt, etter å tappet det for masse resurser. Jeg skulle likt å sett Europa gå i fra å være dominert av nomader til å bli en moderne sivilisasjon på under 100 år.

 

At få afrikanske land har en velfungerende regjering har fint lite med IQ og gener å gjøre, og mer med hvit ondskap å gjøre.

Forøvrig så lurer jeg på hvordan du kan påstå at japanere er så siviliserte, hvilken annen nasjon enn Tyskland var det som drev på med utstrakt etnisk rensking, systematisk tortur osv. under 2. verdenskrig?. Jeg tror ikke den siviliserte oppførselen du var vitne til etter jordskjelvet har så mye med gener å gjøre, da jeg har vanskelig for å tro amerikansk okkupasjon i underkant av sju år endrer DNAet til en hel nasjon.

 

Jeg tror ærlig talt du ikke innehar så mye viten om gener og evolusjon som du utgir deg for å ha.

 

For å ha det avklart, så er det ingen tvil om at det er genetiske forskjeller mellom de forskjellige folkeslagene. Spørsmålet er bare hvor mye av alle forskjellene er genetiske og for mange av forskjellene som er miljøpåvirket.

 

Til din informasjon er den Europeiske rasen blitt utsatt for mye mer krigføring utenifra enn svarte afrikanske land. Klager vi europeere på at vi ikke har det bedre fordi Mongolerne nesten invaderte oss? Eller hva med hunerne? Eller hva med så sent som 400 år siden da den muslimske invansjonen ble stoppet ved Vien?

 

Eneste grunnen til at hvite europeere finnes i dag er at deres forfedre kjempet en inbitt kamp mot inntrengere og gang på gang klarte å slå de tilbake, dog med store tap.

 

Hva vil du gjøre med Zuluene i Sør Afrika som slakted ned andre stammer i området i beste imperialist-stil?

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Det er typisk at rasefornektere ikke gidder å lese linker som er skrevet av såkalte "rasister" dvs. folk som har forsket på dette og kommet fram til en konklusjon som er annerledes enn marxistenes versjon av verden. Når man ikke har argumenter å stille opp med så roper man RASIST!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Enten er du idiot eller så er du et troll, forksjellen på de forhistoriske kattene og moderne huskatt, er gigantiske i forhold til europeere og afrikanere.

 

Jeg spiller bare videre på uvitheten og ignoransen du viser i denne diskusjonen.

 

Viss noen er ingnorat er det deg, du skjønner deg ikke på basic boiolgi og evlousjon, du har rare konspirasjons teorier for å støtte ditt rasistiske livsyn.

 

Sabeltann katter er ikke en gang en art, men var to forskjellige grupper katter som levde i forhistorien, så her har du en gruppe katter langt fjernet fra huskattene, ikke bare evolusjonært men også i tid. Mens mennesker er alle samme art, ikke bare samme art, men samme underart.

Lenke til kommentar

Hmm - kanskje på tide å komme tilbake til topic? Hva skal vi gjøre med alle de lysebrune og mørkebrune nye landsmenn som voldtar hvite kvinner i Oslo?

 

Alternativer:

 

1. Ettersom voldtektsforbryterne som regel er mørke i huden så bør vi kanskje forby solarier og sydenreiser?

 

2. Kle opp hvite kvinner i burka og smøre dem inn med skokrem i ansiktet slik at sjansen for å bli voldtatt drastisk synker?

 

3. Omfavne voldtekt som en god norsk (fler)kulturell verdi og oppfordre til enda fler voldtekter?

 

4. Forske i årevis på hvorfor det har seg at pigmenter i huden forårsaker en trang til å voldta hvite kvinner?

 

5. Det mest populære forslaget som allerede er omfavnet av alle politisk korrekte grupperinger: late som ingen ting og/eller trekke frem påstanden om at hvite nordmenn helt sikkert voldtar minst like mye. Så derfor bør vi ikke hisse oss opp over et par pigment-relaterte voldtekter utført av norske nordmenn med mørk hud og eksotisk opphav.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Og det er ikke som om hunder ikke avler seg mellom raser, de også. Det virker ikke som om det strider mot noen naturlover.
Hunder har blitt fjernet fra deres naturlige habitat og påtvunget et menneskebestemt parringsmønster, og kan derfor ikke forventes å oppføre seg på samme måte som ville, naturstyrte dyr.

 

Å ikke få seg jobb fordi du blir diskriminert i jobbmarkedet er et seriøst problem. Jeg ville mye heller foretrekke sjansen for å bli banket opp enn å bli diskriminert i jobbmarkedet.
Deg om det. Jeg synes det likevel er en respektløs innstilling ovenfor de mange tusen årlige ofrene av svart-mot-hvit vold og overgrep. Endret av 793
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Folk skriver rare ting. Camlon sier han vil heller bli banket opp enn å bli "diskriminert i jobbmarkedet." Hva er din erfaring med å bli banket opp, Camlon? Har du f.eks blitt sendt på sykehuset etter å ha blitt slått og sparket på av 3-4-5 menn større og sterkere enn deg selv? Sier ikke at det har hendt med meg, men slikt hender ganske ofte.

 

Hørt om Daniel Wretström? Vel, dette var i Sverige, men det kunne like gjerne vært i Norge. En gjeng med innvandrere eldre og større enn han selv sparket og slo han halvt ihjel og deretter kuttet de strupen hans.

 

Dw4.jpg

 

Er dette noe du "heller vil risikere" enn å bli urettferdig behandlet i jobbsammenheng?

 

Men det var ikke bank vi snakket om. Vi snakket om voldtekt. Har du den ringeste anelse om hva voldtekt gjør med et menneske? Hvilke spor det setter? Hvorfor vil du forsvare disse barbarene som voldtar jenter og kvinner som godt kunne vært din egen kjæreste/mor/søster/datter/venninne/slektning? Du forsvarer de bare fordi de er mørke i huden? Ja, da er det du som er rasisten.

Endret av BelzeBob
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Og det er ikke som om hunder ikke avler seg mellom raser, de også. Det virker ikke som om det strider mot noen naturlover.
Hunder har blitt fjernet fra deres naturlige habitat og påtvunget et menneskebestemt parringsmønster, og kan derfor ikke forventes å oppføre seg på samme måte som ville, naturstyrte dyr.

Men er det et problem? Hunder og katter ser ikke ut til å være i en verre tilstand enn f.eks. ville dyr. Det er heller ikke som om mennesker oppfører seg som i deres naturlige habitat.

 

Raserenhet er ikke en ny tanke og du kunne ta det som fag på norske universiter. Det har også ikke ført til noe godt og førte til jødeutryddelsen under andre verdenskrig.

 

Å ikke få seg jobb fordi du blir diskriminert i jobbmarkedet er et seriøst problem. Jeg ville mye heller foretrekke sjansen for å bli banket opp enn å bli diskriminert i jobbmarkedet.
Deg om det. Jeg synes det likevel er en respektløs innstilling ovenfor de mange tusen årlige ofrene av svart-mot-hvit vold og overgrep.

Ingen grunn til å veie overgrep mot overgrep. Diskriminering i jobbmarkedet er et fenomen som treffer alle svarte i Norge. Mens det er bare noen få som blir offer for vold og det er ikke som om svarte ikke banker opp svarte og svarte kan bli et offer for rasistiske gjenger.

 

BelzeBob: Jeg sier at jeg vil heller ha risikoen for å bli banket opp enn å bli diskriminert i jobbmarkedet. Altså, hadde jeg kunne velge mellom å være svart eller hvit så hadde jeg valgt hvit. Hadde du valgt å være svart?

 

Jeg har forstått at du er opphengt i at barna dine ser ut nøyaktig som deg selg.
Feil igjen. Jeg vil bare videreføre mest mulig av arven jeg har fått fra forfedrene mine. :)

Jeg ser ikke forskjellen. Faktisk ikke alle bryr seg om å videreføre mest mulig av arven de har fått fra foreldrene sine.

Endret av Camlon
Lenke til kommentar
Og det er ikke som om hunder ikke avler seg mellom raser, de også. Det virker ikke som om det strider mot noen naturlover.
Hunder har blitt fjernet fra deres naturlige habitat og påtvunget et menneskebestemt parringsmønster, og kan derfor ikke forventes å oppføre seg på samme måte som ville, naturstyrte dyr.

Det virker ikke som om du vet så mye om biologi. Isbjørn parrer seg med grizzly når artene møtes. Laks og sjøørret danner hybrider. Disse tingene skjer hele tiden i naturen, når forholdene ligger til rette for det. For mennesker gjør de det nå.

Med andre ord ville det vært unaturlig om det ikke ble en større blanding av gener mellom folkegrupper i en tid hvor folkegruppene er lettere tilgjengelige for hverandre.

 

Og så er det en ting jeg ikke helt forstår. Er det ikke opp til hver enkelt hvem man velger å få barn med? Hvis mange nok av en gitt gruppe bestemmer seg for å parre seg med folk fra andre folkegrupper, da blir jo denne prossessen frivillig? Vil du stoppe den slags moro? :)

Endret av salvo
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg forstår ikke hvorfor dere snakker om farger her. Det stemmer det at det hvertfall i Oslo kun er innvandrere som er representert på overfallsvoldtektene, men det har fortsatt ikke noe å gjøre med farge/rasisme, og det gjelder alle på begge sider av den saken.

 

Uten å vite hvor de kommer fra og miljøet samt kulturen de er oppvokst med, så er det umulig å kunne diskutere rundt dette. Det er vel kanskje derfor det stagnerer på hvit/mørk farge-diskusjon, det eneste overfladiske.

 

Her har du nordmenn på sitt ALLER beste.. Heldigvis er ikke alle så "best" av seg, men når de/du får ny PC/mobil/klær/bil/moped til jul/bursdag/påske, ja, jeg vet ikke hva, du har 431 venner og har hatt 147 kjærester, du har en kjellerstue for deg selv og vennene dine, du har en mor og far som bor sammen og gjør ALT for deg, alt har gått på skinner fra du ble født, til du fullførte VGS, til du fullførte universitetesutdanningen.. Selvfølgelig skjønner du ikke noe som helst og kan sitte å trykke på en PC og klage på alt som ikke er slik du selv er vandt til eller hva som passer inn i ditt bilde. Du kan klage så mye på at straffene i Norge er for lave, du kan klage på alt og alle andre, men du skjønner fortsatt ikke hvordan et menneske kan få seg selv til å begå enorm urett mot andre nettopp fordi han selv har følt en enorm urett begått mot seg selv.

 

De landene dere her snakker om, vi er der selv og kriger, vi er en av verdens største våpeneksportører, vi har drept barn, kvinner, hele familier. Les litt historie, så forstår man hvorfor vi kan sitte her å late som om vi er så fordømt snille og gode. Bare PCen man trykker på her er laget av folk(i Kina f.eks) som jobber 18 timer om dagen med 1 fridag i uka for en lønn du ikke ville tatt din egen oppvask for engang. Hvorfor tror du vi er så veldig opptatt med at det skal bli demokrati i disse andre landene? Først og fremst fordi vi er så snille? Vi er så best, så mye bedre? Eller er det fordi det er jævli vanskelig å selge iPhone til noen som ikke har mobildekning/strøm? Eller Gucci-sko til noen som bor i en jordhytte? Eller i det heletatt kreve noen for noe som helst som bor i en hule i ørkenen, styre og stelle med dem. Simple eksempler.

 

Et annet eksempel, ta å se på til Apple (de er rimelig store, bare på 18 dager sank aksjen tilsvarende hele Telenor), sammenlign med lønnen og arbeidstiden til de stakkarne i Kina. Hvordan tror du de tjener så rått? Hvorfor er iPhone og Apple en trend i Norge? Alle har jo iPhone, iPad og iPod. Trykk det opp iRæva.

 

"Noen" har glemt den gylne regel, å sette seg inn i andres situasjon og tenke over hva du selv ville følt om situasjonen var den samme for deg. Tenke litt lengre enn seg selv.

Endret av NicolasDarvas
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Enten er du idiot eller så er du et troll, forksjellen på de forhistoriske kattene og moderne huskatt, er gigantiske i forhold til europeere og afrikanere.

 

Jeg spiller bare videre på uvitheten og ignoransen du viser i denne diskusjonen.

 

Viss noen er ingnorat er det deg, du skjønner deg ikke på basic boiolgi og evlousjon, du har rare konspirasjons teorier for å støtte ditt rasistiske livsyn.

 

Sabeltann katter er ikke en gang en art, men var to forskjellige grupper katter som levde i forhistorien, så her har du en gruppe katter langt fjernet fra huskattene, ikke bare evolusjonært men også i tid. Mens mennesker er alle samme art, ikke bare samme art, men samme underart.

 

Altså, det er vanskelig for meg som tradisjonalist og nasjonalist å tilfredstille ditt behov for at folk skal ha samme meninger som deg selv.

 

Du er kulturell marxist sammen flere andre her, enten du vet det eller ei.

Endret av nico69
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...