Gå til innhold

Sniktitt: Battlefield 3 (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Cliffs:

64 spillere

Destruerbare omgivelser

Fullt spektrum av kjøretøy (? fly båt bil ?)

Faaantastisk lydbilde med full surround, overlydssmell fra kuler som hviner forbi og ellers gromme greier.

 

 

Alle hjerter gleder seg!

Alle andre FPS'er: Ta dere en bolle!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

iTavisen vridde jo litt på dette å skrev: (Copy/paste)

"DICE sier at deres kommende Battlefield 3 kan i praksis støtte helt opptil 256 spillere samtidig.

 

Setter grenser

Dette er imidlertid et tall de mener er alt for høyt når det gjelder å ha det gøy. DICE har gjort mye testing med 128 spillere, og selv dette er for mye i deres øyne.

 

DICE-sjefen Patrick Soderlund mener at det ideelle antallet spillere samtidig er mellom 32 og 40, og 64 spillere er den øvrige grensen for hva som er moro."

 

Selv har jeg aldri prøvd å spille med så mange uansett hvilket skytespill, så skal ikke snakke for høyt. Men jeg kan helt klart se for meg at det egentlig bare er ett stort kaos med så mange spillere :p

Lenke til kommentar

Ser ut som et lite troll er på ferde, men jeg må si meg enig med det.

 

Godt å se at noen endelig har kapasitet til å gi COD en "run for it's money". Forhåpentligvis ender dette med to moderne krigsspill av skyhøy kvalitet i år, eller en ny konge på tronen. En konge som forhåpentligvis ikke blir sparket og misbrukt på samme måte som nåværende regent.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg syns det er helt feil å hele tiden ha fokus på hvem som "er best". CoD og Battlefield har alltid, og vil forhåpentligvis alltid være svært ulike, slik at man kan velge det man liker. CoD = mer 'arena-basert' arkade-ish gameplay hvor man lett kan overleve bare du er kjapp nok og har zupa-aim. Battlefield = squad-basert semi-realistisk k) krigføring på svære områder hvor man kan ta i bruk kjøretøy av diverse slag og godt lagarbeid faktisk har mye å si for kampens utfall (Medic, engineer ol.)

 

Har selv hatt noen fantastiske omganger med MW2, men jeg ble i lengden lei pga ting som commando, dual g18 og andre lignende ting.

Battlefield er på en måte "grovbrød med pålegg" mens CoD er "kake". Kake er godt, og kake er bra, men du blir til slutt lei og går tilbake til vanlig kost.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg syns det er helt feil å hele tiden ha fokus på hvem som "er best".

Vi er mennesker. Vi er alt for urasjonelle og korttenkte at vi kan ha en forståelse for at to ting kan være like gode, eller respektere at andre liker noe vi selv ikke har. Noe bare være bedre enn det det andre.

Lenke til kommentar

Jeg syns det er helt feil å hele tiden ha fokus på hvem som "er best". CoD og Battlefield har alltid, og vil forhåpentligvis alltid være svært ulike, slik at man kan velge det man liker. CoD = mer 'arena-basert' arkade-ish gameplay hvor man lett kan overleve bare du er kjapp nok og har zupa-aim. Battlefield = squad-basert semi-realistisk k) krigføring på svære områder hvor man kan ta i bruk kjøretøy av diverse slag og godt lagarbeid faktisk har mye å si for kampens utfall (Medic, engineer ol.)

 

Har selv hatt noen fantastiske omganger med MW2, men jeg ble i lengden lei pga ting som commando, dual g18 og andre lignende ting.

Battlefield er på en måte "grovbrød med pålegg" mens CoD er "kake". Kake er godt, og kake er bra, men du blir til slutt lei og går tilbake til vanlig kost.

 

La oss være ærlige mr.monkey. Etter opptil flere fyllekuler hvor vi ender i vårt eget hjørne og diskuterer storheten ved battlefieldspillene er det liten tvil - Vi er fanboys!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...