Gå til innhold

Rift -Hvliken server spiller du på?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg satt 4 timer og 40 min i kø på Whitefall så jeg spiller Guardian Mathosian Warrior, ble lvl 7 i natt før jeg fant ut at jeg burde legge meg siden jeg måtte opp i dag klokka 6:20...ingenting er som 4 timers søvn :p

 

Etter å ha kommet hjem å prøvd å logge inn på Whitefall, så havnet jeg som nummer 1200 i køen, og har nå bestemt meg for å lage meg en character på Bloodiron istedet, Guardian Mathosian Warrior ved navn Aspie, så hvis noen trenger noen å spille med så er det bare og sende meg en PM :)

Endret av xxTJxx
Lenke til kommentar

Hei poster her siden det ikke finnes en Rift tråd.

 

Hvordan er dette spillet? Har litt trua men orker ikke å bli "skuffet" igjen. Har hatt mange dårlige MMO opplevelser de siste årene og hadde vel lagt denne sjangeren bak meg.

 

Par spm jeg håper noen kan svare på:

 

* Hvordan er end game? Kun PvE eller også mye PvP? Wow f.eks hadde svært lite fokus på PvP (se vekk ifra arena for det likte jeg ikke)

 

* Hvordan er spillet for casual players?

 

* Hvordan er Melee klasser i dette spillet? Jeg liker best PvP men har vel gang på gang fått smekket i trynet at mdps ikke har så mye å stille opp med iforhold til RDPS. Aion var det værste med MDPS / RDPS balanse.

 

* Hva er det _DU_ liker best med Rift? Nevn 2 ting.

 

* Sikkert dumt spm, men det finnest vel ikke noe Trial enda.

 

TAkker for alle svar.

Lenke til kommentar

Hei poster her siden det ikke finnes en Rift tråd.

 

Hvordan er dette spillet? Har litt trua men orker ikke å bli "skuffet" igjen. Har hatt mange dårlige MMO opplevelser de siste årene og hadde vel lagt denne sjangeren bak meg.

 

Par spm jeg håper noen kan svare på:

 

* Hvordan er end game? Kun PvE eller også mye PvP? Wow f.eks hadde svært lite fokus på PvP (se vekk ifra arena for det likte jeg ikke)

 

* Hvordan er spillet for casual players?

 

* Hvordan er Melee klasser i dette spillet? Jeg liker best PvP men har vel gang på gang fått smekket i trynet at mdps ikke har så mye å stille opp med iforhold til RDPS. Aion var det værste med MDPS / RDPS balanse.

 

* Hva er det _DU_ liker best med Rift? Nevn 2 ting.

 

* Sikkert dumt spm, men det finnest vel ikke noe Trial enda.

 

TAkker for alle svar.

 

Jeg har spilt Rift i, øh, to, tre timer nå og er nesten ferdig med å bestemme meg for hvilken klasse jeg skal spille. :p (jeg hadde en minstrel på lvl 61 i LotRO, men helt fra lvl 30 - 35 vurderte jeg å starte på ny med en klasse jeg likte bedre. Men jeg hadde brukt så mye tid på minceren at jeg ikke ville slette ham helt, så jeg fortsatte å spille med ham. Det var aldri kjedelig, og i grupper på høyt level var det svært kaotisk til tider.)

 

Anyway, så langt i Rift er det en del ting jeg kan si med en gang. De har lånt veldig mye fra andre spill, men det er slettes ikke noe negativt. I LotRO kunne vi importere UI layouten ved å skrive inn en kommando i chatbaren. I Rift kan vi impotere UI layouten, makroene, tasteoppsettet og en hel drøss andre ting via menyen. Svært kjekt. Oppsettet med styringen, hotbaren og så videre er veldig likt WoW og LotRP (og sikkert en rekke andre), men det gjør bare at det føles kjent helt fra start. Skills og så videre er svært dypt, men helt enkelt å sette seg inn i. Jeg har ikke tall på hvor mange spill som har en elendig quest log, og mange ganger har det hendt at jeg ikke har hatt peiling på hvor jeg skulle gå for å gjøre questen. I Rift har vi en quest tracker på skjermen (som i LotRO og sannsynligvis WoW), så vi vet hele tiden hva vi skal gjøre. I tillegg har vi en pil på radaren som viser oss hvor vi skal gå. Det er en rekke slike små ting som trekker mye opp, men alt i alt vil jeg si det er svært gjennomtenkt og har virkelig lært fra andre spill. Det gjør kanskje ikke så mye nytt, men det ser ut til å perfeksjonere mange ting vi liker fra andre spill. :) Men som sagt har jeg bare så vidt startet, så jeg aner ikke hvordan det er med raids, grupper, community, crafing og så videre. Men førsteinntrykket er usedvanlig bra. :)

 

Btw for å si det på denne måten: Jeg spilte WoW i ca to måneder og Vanguard i tre, fire måneder. LotRP hadde et usedvanlig bra førsteinntrykk, så jeg endte opp med å spille det i over to år.

Endret av PityTheFool
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...