Gå til innhold

Bli med inn på soverommet


Anbefalte innlegg

Lenestolsstatistikeren i meg er rimelig sikker på at de som skriker høyest om hvor fæl denne artikkelen er, stort sett er de samme som aldri har vært i nærheten av en ikke-virtuell kuse.

 

Eller er det antydningen om at de opphøyde steinansiktene og guruene som supplerer dere med spillstoff faktisk har et kjønnsliv som gir dere slike sjeleplager? I så fall vil jeg foreslå en god årelating for å bli kvitt det lutheransk-fromme blodet som gjør at all vitsing om sex møtes med fnysende indignasjon.

 

Kall det hva faen du vil, men en må få lov til å ha meninger som ikke samsvarer med andres hele tiden. Sex og henvisninger dertil får jeg nok av av kona, trenger for pokker ikke det via gamer.no.

 

Men jeg har aldri bidratt her stort etter at de skilte lag fra hardware.no i første omgang, så da er det enklere for meg å finne andre steder for gode spillomtaler enn det er å svelge denne meningsløse journaliststiken her.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

[Kall det hva faen du vil, men en må få lov til å ha meninger som ikke samsvarer med andres hele tiden. Sex og henvisninger dertil får jeg nok av av kona, trenger for pokker ikke det via gamer.no.

 

Så hvorfor måtte du inn her å spy galle ? Synes du journaliststiken er dårlig så gjør som du sier å finn spillomtaler andre steder. Går du inn på alle sider du synes er dritt bare for å fortelle dem det ? "men en må få lov til å ha meninger som ikke samsvarer med andres hele tiden". Du ser ironien i det utsagnet der ? :whistle::)

Lenke til kommentar

Ok, dette ble litt for nerd.

 

Må si meg enig der...ekte damer er mye hyggeligere.Også er de ekte.

 

Lenestolsstatistikeren i meg er rimelig sikker på at de som skriker høyest om hvor fæl denne artikkelen er, stort sett er de samme som aldri har vært i nærheten av en ikke-virtuell kuse.

 

Eller er det antydningen om at de opphøyde steinansiktene og guruene som supplerer dere med spillstoff faktisk har et kjønnsliv som gir dere slike sjeleplager? I så fall vil jeg foreslå en god årelating for å bli kvitt det lutheransk-fromme blodet som gjør at all vitsing om sex møtes med fnysende indignasjon.

 

Kan du poste det innlegget i lettlest versjon? Jeg ville pult tomb raider.

Lenke til kommentar

[Kall det hva faen du vil, men en må få lov til å ha meninger som ikke samsvarer med andres hele tiden. Sex og henvisninger dertil får jeg nok av av kona, trenger for pokker ikke det via gamer.no.

 

Så hvorfor måtte du inn her å spy galle ? Synes du journaliststiken er dårlig så gjør som du sier å finn spillomtaler andre steder. Går du inn på alle sider du synes er dritt bare for å fortelle dem det ? "men en må få lov til å ha meninger som ikke samsvarer med andres hele tiden". Du ser ironien i det utsagnet der ? :whistle::)

 

Tåpe! Lite vet du om meg og min historie med gamer.no, men "spy galle" skal du få lov til så mye du vil.

 

Jeg har fulgt gamer.no siden før de startet, den gang ML Wirak banet vei for det som nå er kjent som Hardware nettverket. Det føler jeg gir meg rett til å si hva jeg mener om en slik artikkel av redaksjonelt lavmål (slik jeg ser det). For de av dere som ikke liker det, greit nok, men jeg har lov til å fortelle gamer.no hva jeg mener om det uansett hva dere måtte mene om det. Og det bør jeg kunne gjøre fritt uten at dere, som føler dere støtt, over at noen faktisk reagerer på at en spillside på død og liv må flette inn sex med nuller og etter!

Endret av Desdichado
Lenke til kommentar

 

Men jeg har aldri bidratt her stort etter at de skilte lag fra hardware.no i første omgang, så da er det enklere for meg å finne andre steder for gode spillomtaler enn det er å svelge denne meningsløse journaliststiken her.

 

Men dette er jo ikke redaksjonelt innhold, det er en uhøytidelig artikkelserie hvor vi får vite alskens obskur trivia om folkene som skriver.

 

Jeg oppfatter det ikke akkurat som om artikkelserien har gått utover spillstoffet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Men jeg har aldri bidratt her stort etter at de skilte lag fra hardware.no i første omgang, så da er det enklere for meg å finne andre steder for gode spillomtaler enn det er å svelge denne meningsløse journaliststiken her.

 

Men dette er jo ikke redaksjonelt innhold, det er en uhøytidelig artikkelserie hvor vi får vite alskens obskur trivia om folkene som skriver.

 

Jeg oppfatter det ikke akkurat som om artikkelserien har gått utover spillstoffet.

 

Nei du har rett, jeg overreagerte vel litt her. Er bare så lei av at alt skal dreie seg om sex, uansett hvor man snur seg.

Lenke til kommentar

 

Men jeg har aldri bidratt her stort etter at de skilte lag fra hardware.no i første omgang, så da er det enklere for meg å finne andre steder for gode spillomtaler enn det er å svelge denne meningsløse journaliststiken her.

 

Men dette er jo ikke redaksjonelt innhold, det er en uhøytidelig artikkelserie hvor vi får vite alskens obskur trivia om folkene som skriver.

 

Jeg oppfatter det ikke akkurat som om artikkelserien har gått utover spillstoffet.

 

Nei du har rett, jeg overreagerte vel litt her. Er bare så lei av at alt skal dreie seg om sex, uansett hvor man snur seg.

Haha noen har ikke fått seg noe på en stund ;)

TIFA oooh yeah!!!

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

Det jeg ikke forstår er mennesker som absolutt vil kommentere artikler de ikke har lyst å lese. Hva med å bare hoppe over det som er uinteressant og så heller kommentere der man har noe å komme med? Det virker som svært mange bruker Internett for å få ut frustrasjonene sine. Se bare dagbladet f.eks der bøttevis av folk skriver negativt om valg av innhold, skrivefeil og annen fullstendig unyttig informasjon.

 

Jeg ser på dette som en morsom artikkel og ingenting annet.

 

Når det er sagt må jeg velge meg en spillbabe og da går jeg for Ashley Williams fra ME. Flott og tøff. Akkurat som de bør være. ;)

Lenke til kommentar

Morsom artikkel. Etter litt omtekningstid tror jeg at jeg går for April Ryan fra Den Lengste Reisen og Drømmefall. Kan godt tenke meg å se mer av henne ;)

 

33676c353da581cd4a75bfdb4f0b80be.jpg

 

Jeg slenger meg med på denne. Når jeg spiller Dreamfall: The Longest Journey, og det gjør jeg sånn cirka en gang i året, raser det rare følelser i sjelen hver gang hun åpner munnen. Men jeg forstår det ikke.

 

Måtte hun dukke opp igjen snart! (Først og fremst fordi jeg elsker spillkonseptet.)

Lenke til kommentar

Tali'Zorah vas Normandy :love:

 

Egentlig håper jeg at man ikke får se ansiketet i Mass Effect 3, sånn at man får den samme mystikken med Master Chief.

Siden ingen vet hvordan hun ser ut bak masken, så er det flere som fantasere om det, noe som jeg tror er grunnen til at de fleste liker Tali.

 

Liara ligger på min 2nd plass :3

 

1277356377453.jpg

Lenke til kommentar

Forstår ikke hvorfor de ikke har leid inn ansiktet til en skuespiller til å være default-ansiktet til Frk. Shepard, slik de gjorde med default maleshep. Greit nok, Shepard ser ut som en litt vapid valley Calvin Klein-modell, men det er kanskje fordi Mark Vanderloo faktisk er (bl.a.) Calvin Klein-modell. :p

 

Vapid valley er også en generelt bedre løsning enn uncanny valley, hvor veldig mange av de hjemmelagde Shepard-ansiktene ender opp. Altså, jeg er veldig glad i Sheparden min, som ser ut som kjærlighetsbarnet til Ryan Giggs og Gary Sinise, men det er fremdeles noe litt "off" med ham.

 

Ideeell situasjon: De hadde hyret inn Yvonne Strahovski fra begynnelsen av - ikke som eyecandy-bikarakter, men som default femshep-ansikt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...