Gå til innhold

Bli med inn på soverommet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spiller spill selv, og har god peiling på datarelaterte ting, og kan vel greit kalles en nerd av de som ikke vet bedre, men å drømme om en spillfigur?! Come on. Leser ikke kjendisblader, men vil tro det handler mer om sladder enn sexfantasier.

Var spørsmålet "hvilken spillfigur har du sexfantasier om?" Nei. Tar du et morsomt lite spørsmål litt for alvorlig? Ja.

 

Also, jeg skulle selvsagt ha skrevet Cate Archer.

 

Spørsmålet var: "Hvilken spillfigur ville vi ha hoppet til køys med?"

 

 

Om det ikke var et seksuelt ladet spørsmål så utdyp gjerne hva dere mener som skulle foregått i senga. Sortere M&Ms?

 

 

 

 

Morsomt? Vel, jeg har inget personlig forhold til hverken mannlige eller kvinnelige spillfigurer og har ingen interesse av å ta de med hverken på soverommet eller andre plasser så jeg antar jeg bare ikke forstår spøken da. Ellers er det rart at et såpass stort spillnettsted som gamer.no velger å så til de grader underbygge nerde-stereotypen.

 

 

Lenke til kommentar

Spiller spill selv, og har god peiling på datarelaterte ting, og kan vel greit kalles en nerd av de som ikke vet bedre, men å drømme om en spillfigur?! Come on. Leser ikke kjendisblader, men vil tro det handler mer om sladder enn sexfantasier.

Var spørsmålet "hvilken spillfigur har du sexfantasier om?" Nei. Tar du et morsomt lite spørsmål litt for alvorlig? Ja.

 

Spørsmålet var: "Hvilken spillfigur ville vi ha hoppet til køys med?"

 

Om det ikke var et seksuelt ladet spørsmål så utdyp gjerne hva dere mener som skulle foregått i senga. Sortere M&Ms?

Seksuelt ladet, ja. Men det betyr ikke at man går rundt og drømmer om å ha sex med disse figurene, slik din tidligere kommentar insinuerer. Vi fikk et hypotetisk spørsmål, og svarte på det. Du tar dette alt for alvorlig, og jeg klarer ikke å forstå hvorfor.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...