Gå til innhold

Bli med inn på soverommet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kerrigan fra starcraft 2 FØR hun ble queen of the swarm :)

Etter. ;)

 

Ellers er både Lara Croft (faller for den britiske aksenten!), Morgan LeFlay (Tales of MI), Morrigan og Leilana (Dragon Age) og Lucy (Assassin's Creed) verdige kandidater.

Endret av MiSP
Lenke til kommentar

Er det nå jeg skal komme trekkende med figurer fra diverse obskur eroge og ødelegge stemningen for alle sammen?

 

Eller jeg kan være litt mer seriøs og si Lady Deirdre Sky fra Alpha Centauri bare fordi jeg ikke kan komme på navnet på noen andre kvinnelige spillfigurer som ikke er nevnt til nå (untatt Sister Miriam, men hun er ei bitch).

 

Mhmm... hippie-dame.

dierdrecolor.jpg

Endret av Miles Teg
Lenke til kommentar

Så det er slikt søppel vi kan forvente oss etter sammensmeltingen ser jeg.

Ja fy faen, ha en morsom artikkel på en lørdag av alle ting. Er grusomme tider vi lever i. Få huet ut av ræva.

 

Og til de som sier det er så nerdete å ha en greie som dette. Er det noe anerledes enn å tenke at "damn hu var fin" på en film, i en musikkvideo eller lignende? Jenter du ikke kan få alt sammen.

Endret av Skilz
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Disse spillfigurene vil Gamer-redaksjonen hoppe til køys med.

Les hele saken

 

For en idiotisk artikkel, har dere ikke mer å skrive om så ville jeg heller latt hver. Hva blir det neste, hvilket forum medlem dere hadde hoppet til køys med? Fullstendig lavmål og langt under den redaksjonelle linja jeg trodde gamer.no lå på.

Men å skrive om beste våpen, triveligste spillunivers og spillfigur man ligner på var helt ok?

Selvsagt er det en useriøs artikkel, men så lenge resten av det Gamer gjør er rimelig seriøst, så er det ingen krise om de kommer med en tøyseartikkel i uka.

 

Og det er jo litt interessant (og til tider litt skremmende) å se hvordan de forskjellige har tenkt. For eksempel er Lervik's fascinasjon for Minsc og tydelige klokkertro på at ham er en øm og hensynsfull elsker, både rørende og noe forstyrrende.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ok, dette ble litt for nerd.

 

Må si meg enig der...ekte damer er mye hyggeligere.Også er de ekte.

 

Lenestolsstatistikeren i meg er rimelig sikker på at de som skriker høyest om hvor fæl denne artikkelen er, stort sett er de samme som aldri har vært i nærheten av en ikke-virtuell kuse.

 

Eller er det antydningen om at de opphøyde steinansiktene og guruene som supplerer dere med spillstoff faktisk har et kjønnsliv som gir dere slike sjeleplager? I så fall vil jeg foreslå en god årelating for å bli kvitt det lutheransk-fromme blodet som gjør at all vitsing om sex møtes med fnysende indignasjon.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Alltid vært svak for Annah fra Planescape kanskje fordi det er en av de få romansene gjort rikitg i et spill. Bioware romanser er for enkle og overfladiske. Selv om Garrus sin er morsom.

 

 

+1

 

eventuelt så må det bli Maureen "Mo" Corley frå Full Throttle. Har gode minner frå ungdomstidene mine og Mo

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...