Gå til innhold

Bli med inn på soverommet


Anbefalte innlegg

Jeg hadde helt glemt Lulu! Hun var jo en stor drøm når jeg var mindre.

 

Tali fra ME 2 er jo også en drøm, men det er noe med manglende fingre og et fravær av ansikt å henge følelsene på som er litt motbydende. Men hu er heit, smart, lekker og tøff, og det tilsier 4-2 favør hanky-panky. De aller fleste asari er også verdt flerfoldige øyeblikk med tunga utenfor munnen - men igjen, det er noe med dette blå og tentakkelbakhodene som liksom ikke er så innbydende.

 

Jeg trenger et menneske. Alyx Vance. Vakker, intelligent, modig og morsom. Alyx Vance it is!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hoppe til køys med en spillefigur?

 

Og folk synes at "nerder" er rare, go figure...

 

Hvis det er slik man dømmer om folk er rare så er det rart at vi ikke går rundt å kaller de som leser kjendisblader for demente vrak.

De er jo laget kun for at folk skal drømme seg vekk med en eller annen kjendis på andre siden av kloden.

 

Jeg skal ikke si at jeg ikke fikk et lite latterkick av denne artikkelen though =D

 

On topic: Aerith

Lenke til kommentar

Hoppe til køys med en spillefigur?

 

Og folk synes at "nerder" er rare, go figure...

 

Hvis det er slik man dømmer om folk er rare så er det rart at vi ikke går rundt å kaller de som leser kjendisblader for demente vrak.

De er jo laget kun for at folk skal drømme seg vekk med en eller annen kjendis på andre siden av kloden.

 

Jeg skal ikke si at jeg ikke fikk et lite latterkick av denne artikkelen though =D

 

On topic: Aerith

Spiller spill selv, og har god peiling på datarelaterte ting, og kan vel greit kalles en nerd av de som ikke vet bedre, men å drømme om en spillfigur?! Come on. Leser ikke kjendisblader, men vil tro det handler mer om sladder enn sexfantasier.

 

 

 

Lenke til kommentar

Topp ti

 

1. Master Chief (Halo) - Kicks ass, sexy og maskulin

2. Ezio Auditore (Assassin's Creed) - Dritsexy, kicks ass, maskulin!

3. Chloe (Uncharted) - Sexy, kul og stilfull

4. Eddie Riggs (Brütal Legend) - Awesome, sexy og kicks ass! Og morsom!

5. Jade (Beyond Good and Evil) - Smart, vakker, tøff og feminin på en gang

6. Drake (Uncharted) - Morsom, sexy og kul

7. Lara Croft (Tomb Raider) - Sexy, smart og har skills!

8. Monkey (Enslaved) - Sparker rumpe og sexy stemme.

9. Ophelia (Brütal Legend) - Søt, kul og dritpen!

10. Alex Mercer (Prototype) - Mørk, kald og dritkul

Endret av Darko
Lenke til kommentar

Spiller spill selv, og har god peiling på datarelaterte ting, og kan vel greit kalles en nerd av de som ikke vet bedre, men å drømme om en spillfigur?! Come on. Leser ikke kjendisblader, men vil tro det handler mer om sladder enn sexfantasier.

Var spørsmålet "hvilken spillfigur har du sexfantasier om?" Nei. Tar du et morsomt lite spørsmål litt for alvorlig? Ja.

 

Also, jeg skulle selvsagt ha skrevet Cate Archer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...