Gå til innhold

Magicka


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjørt multiplayer med noen venner og til tross for at nettverkskoden er litt ute å kjøre så var det veldig morro.

 

Funnet noen vannvittige komboer sålangt? Vi koblet 4x iskuler (vann+is) med en stein og fikk et prosjektil som ga rundt 10k i skade. Nok til å drepe et troll på et skudd :)

Lenke til kommentar

kongespill :D Spillte ett par timer igår og prøvde litt forskjellig. Men jeg syns Arcane magic var litt overpowered?

Kombiner Arcane med flamme, lyn eller vann, så syns jeg den ble litt for bra =P

Men kan noen si meg hva "geysir'ene" brukes til? er det bare til skjold?

Kombiner enten vann/flamme/jord eller is, sammen med shield og life mener jeg det var og kast det rundt deg (holde shift) =/

Miner er også morsomt å legge ut :D *valgfri element* + shield og kast det rundt deg =P (mulig arcane også måtte inn her, husker ikke)

Lenke til kommentar

Kjøpte dette etter å ha testet demoen selv, og jeg syntes det er kjempe artig, men det jeg syntes var litt merkelig er at det var flere bugs i fullversjonen enn i demoen.

 

For eksempel i demoen kunne jeg fint spille med xbox 360 kontroller i singleplayer, mens i fullversjonen så nektet den å la meg spille alene, og den satt automatisk opp en annen spiller som brukte tastaturet mitt...

 

Men jeg digger hvordan magien osv fungerer, men har desverre ingen å spille multiplayer med, hvis noen har en åpen plass så blir jeg gjerne med :p

Lenke til kommentar

Arcane er meget bra single target damage, og gir lang rekkevidde på de andre elementene. Problemet er vel at strålen er ekstremt treig så dersom fienden er mobil eller det er mange av dem så blir det verre. En annen kombo jeg likte var steam + 3x lyn + arcane for å få en stråle. Når det gjelder aoe så synes jeg skjold + 4 lyn var veldig bra bortsett fra at noen mobs kastet meg rett inn i alt sammen slik at jeg døde selv.

Endret av Wrathmont
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...