Gå til innhold

Magicka


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enig med Crax ang. maskingeværet! I heiteste... Har litt problemer med at spillet kjører veldig dårlig på maskina mi. Jeg så på steamforumet at dette er fordi man har for dårlig pc men det går jeg ganske enkelt ikke med på all den tid jeg kan spille alt annet som er ute med helt brukbar ytelse. Online-lobbyene jeg har vært innom hittil har også vært ganske dårlig. Enten er det håpløst med lag, eller skjer en del rare ting som jeg håper er bugs (kan ikke revive andre spillere f.eks. uten at jeg kan se noen god grunn for det), og det er hvis man i det hele tatt kommer forbi vert-lobbyen og startet spillet. Stortsett blir det bare å sitte og se på en svart skjerm etter at verten starter...

 

Utover alt det, syns jeg Magicka er helt knallspill, veldig innovativt, morsomt og greit produksjonsnivå til å komme fra en liten bande indieutviklere. Selv med alle problemene spillet foreløpig har kan jeg lett anbefale det for de €10 det koster på steam, men håper selvfølgelig det kommer en rekke mer fixes og stuffs. Virker som de jobber hardt med det. :)

Endret av Couchfighter
Lenke til kommentar

Enig med Crax ang. maskingeværet! I heiteste... Har litt problemer med at spillet kjører veldig dårlig på maskina mi. Jeg så på steamforumet at dette er fordi man har for dårlig pc men det går jeg ganske enkelt ikke med på all den tid jeg kan spille alt annet som er ute med helt brukbar ytelse. Online-lobbyene jeg har vært innom hittil har også vært ganske dårlig. Enten er det håpløst med lag, eller skjer en del rare ting som jeg håper er bugs (kan ikke revive andre spillere f.eks. uten at jeg kan se noen god grunn for det), og det er hvis man i det hele tatt kommer forbi vert-lobbyen og startet spillet. Stortsett blir det bare å sitte og se på en svart skjerm etter at verten starter...

 

Utover alt det, syns jeg Magicka er helt knallspill, veldig innovativt, morsomt og greit produksjonsnivå til å komme fra en liten bande indieutviklere. Selv med alle problemene spillet foreløpig har kan jeg lett anbefale det for de €10 det koster på steam, men håper selvfølgelig det kommer en rekke mer fixes og stuffs. Virker som de jobber hardt med det. :)

 

 

Synes det er veldig artig jeg med referanser dem har i spillet til fks Warhammer universet, Highlander filmen og Rambo : First Blood for å nevne noen. Achievmentet en får når en plukker opp maskingeværet fikk vertfall meg til å le godt!

 

Ang at spillet hakker så tror jeg ikke det har så mye med maskinen din å gjøre, både jeg og en bekjent opplever at spillet på forskjellige plasser hakker endel. Tror det rett og slett er spillet som er litt bugget...for det er jo mye rare bugs ute å går i Magica :p

 

 

Lenke til kommentar

Humoren sitter ihvertfall som et skudd ja, utallige herlige referanser og satire-stuffs. :)

 

Kan jo komme med et spørsmål med det samme jeg skribler her, hvordan summoner man ? Man får ganske tidlig en stav som har "active ability" å summone noe, men har ennå ikke skjønt hvordan man gjør det. Har ikke kommet lenger enn kapittel 5 eller så, det er kanskje noe man lærer senere i spillet?

Endret av Couchfighter
Lenke til kommentar

For dem som ikke har lest så poster jeg denne :)

 

Hi everyone!

 

Just wanted to give you guys a progress report on what's being done this weekend. Monday's patch will be fairly big.

 

The devs have been going through the issues you've reported and have been dispatching them at a steady rate. We've been prioritizing stability, network code and show-stopper issues. The final changelog will be bigger and more comprehensible.

 

Paradox has also assisted Arrowhead with additional (programming) resources over the weekend as well to squash even more bugs. Our first priority is always stability, but we've also managed to include a number of feature requests/improvements.

 

Here's an preliminary list of stuff we're fixing (or have fixed - we're testing now)

  • Numerous small fixes/improvements
  • disappearing savegames
  • multiple crash fixes (randoms and one offs' - straight from your reports)
  • Don't cross the beams crash fixed
  • High end machine stuttering (so you can finally justify that 8-core, triple graphics card computer you wanted to buy)
  • improved connection messages (mostly error messages)
  • Characters shouldn't get stuck during cutscenes as much.
  • numerous chapter improvements (collission, cutscenes, navigation, lockups, etc)

We've also balanced a bunch of things in the game for an overall smoother experience. We'll keep at it on Monday and will deliver the patch to steam as usual around 7-8 PM Central European Time.

 

Have you reported a issue that's not on the list? Don't worry, we've fixed much more than is on the list otherwise it's on the todo.

 

Thanks again for playing and watch out for friendly fire!

 

/ Paradox & Arrowhead Team

Lenke til kommentar

Humoren sitter ihvertfall som et skudd ja, utallige herlige referanser og satire-stuffs. :)

 

Kan jo komme med et spørsmål med det samme jeg skribler her, hvordan summoner man ? Man får ganske tidlig en stav som har "active ability" å summone noe, men har ennå ikke skjønt hvordan man gjør det. Har ikke kommet lenger enn kapittel 5 eller så, det er kanskje noe man lærer senere i spillet?

 

Active abilities på staff gjøres med middle-mouse uten å charge noen elements (self-cast altså). Og det er ikke bare summons, finnes mye festlig i den kategorien (teleport, invisibility, fear, etc).

 

Og man kan si mye rart om Arrowhead gjengen, men de er gode på feedback og å jobbe helger og kveldstid :p

Endret av Ehtirno
Lenke til kommentar

Spillet er latterlig billig. Høres utrolig bra ut.

 

Spillet så ikke så grafisk avansert ut, så jeg trodde PC'en min skulle takle det, men det gjør den ikke. Ny PC på vei i posten allerede.

 

Digger at humoren i spillet er bare ironi over ironi, til tider virker det litt tørt... høres awesome ut.

Endret av Proxymate
Lenke til kommentar

Så at totalbiscuit har gjort en WTF is Magicka, hysterisk video. Spillet ser jo latterlig morsomt ut, og totalbiscuit selger det veldig bra, absolutt verdt en titt.

 

http://www.youtube.com/watch?v=g_XP9OBWGKo

 

Det var den episoden som fikk meg til å kjøpe magicka, var så overbevist at jeg allerede hadde betalt på steam før han var halvveis gjennom sitt wtf resonnement :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

sliter med å komm meg gjennom tutorialen. Først så ville ikke flammene litt lenger inne slukkes av vann og nå vil ikke haste fungere. Jeg har startet spillet på nytt 5 ganger. Hva faen liksom? Blir sur og lei :C

 

Ang haste så bruker du space for å "caste" sant? ellers er det ikke rart at den ikke funker ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...