Gå til innhold

DC Universe Online


Anbefalte innlegg

Fatter ikke hvordan folk kan være level 30 allerede. Bare håper dem har ordnet dritbra endgame content. Akkurat nå driver folk å ganker low levels, er jo ingen penalty for det. Det må dem seriøst fikse asap.

Jeg prøver å hjelpe low levels under meg, mens 99% av folk vil ganke.

Endret av Avean
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kommer meg ikke inn! Står fast på "connecting to login server" en stund så blir jeg bedt om å restarte spillet Ser det er flere som har problemet på det offiesielle forumet, men ser ikke hva problemet er eller noen evt. løsning enda :(

Samme problem her.

 

Og så Creepy Kenny som ville bli ferdig med noen HIVE quests (vet ikke hvorfor, men de har ikke fenget så langt)...

 

Kom ikke inn en periode jeg heller, satt fast på "Connecting to Login Server" men ser ut som problemet er løst nå, jeg kom hvertfall nettopp inn.

 

Fatter ikke hvordan folk kan være level 30 allerede. Bare håper dem har ordnet dritbra endgame content. Akkurat nå driver folk å ganker low levels, er jo ingen penalty for det. Det må dem seriøst fikse asap.

Jeg prøver å hjelpe low levels under meg, mens 99% av folk vil ganke.

 

Vel jeg er lvl 19 for øyeblikk, snart 20, virker som leveling går relativt kjapt, så er litt spent på hva som skjer etter jeg treffer 30.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Fatter ikke hvordan folk kan være level 30 allerede. Bare håper dem har ordnet dritbra endgame content. Akkurat nå driver folk å ganker low levels, er jo ingen penalty for det. Det må dem seriøst fikse asap.

Jeg prøver å hjelpe low levels under meg, mens 99% av folk vil ganke.

 

 

Jeg har akkurat begynt og er på level 5 og blir kverka av folk på nettopp l30.. feeeeeigt! hva får de ut av det liksom...

Lenke til kommentar

Fatter ikke hvordan folk kan være level 30 allerede. Bare håper dem har ordnet dritbra endgame content. Akkurat nå driver folk å ganker low levels, er jo ingen penalty for det. Det må dem seriøst fikse asap.

Jeg prøver å hjelpe low levels under meg, mens 99% av folk vil ganke.

 

 

Jeg har akkurat begynt og er på level 5 og blir kverka av folk på nettopp l30.. feeeeeigt! hva får de ut av det liksom...

 

Yep nettopp det der jeg ser jeg også. Skal poste om det på DC forumet ....det må fikses penalty for det der.

Lenke til kommentar

Fatter ikke hvordan folk kan være level 30 allerede. Bare håper dem har ordnet dritbra endgame content. Akkurat nå driver folk å ganker low levels, er jo ingen penalty for det. Det må dem seriøst fikse asap.

Jeg prøver å hjelpe low levels under meg, mens 99% av folk vil ganke.

 

 

Jeg har akkurat begynt og er på level 5 og blir kverka av folk på nettopp l30.. feeeeeigt! hva får de ut av det liksom...

 

Yep nettopp det der jeg ser jeg også. Skal poste om det på DC forumet ....det må fikses penalty for det der.

 

Vel av tidligere erfaring så vil vel ikke en penalty fjerne problemet helt, er alltid en eller annen som holder på uansett.

 

Dog er vel ikke helt uskyldig der selv, har vel drept noen par villains som har vært en del lavere enn meg, dog jeg oppsøker dem ikke.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Har 2 forslag om hvordan man kan stoppe, eller iallefall redusere, det med at folk angriper lowbies.

 

- Kan ikke angripe de under en viss level.

- Kan ikke angripe de som er 15 levels (eller mer) under deg.

Men begynner lowbien å angripe han som f.eks. er level 30, så blir lowbien *marked* og kan bli angrepet av alle i X minutter.

 

Evt lage flere PvP soner der alle kan angripe alle, uansett level.

Lenke til kommentar

Nja er imot PvP soner. Det moroe med PvP server er jo open world PvP overalt. Dessverre misbrukes dette ofte av det som er høy level. Jeg er for all del neppe uskyldig selv, om jeg quester i et område og en som er noen levler under meg kommerprøver jeg selvfølgelig å ta han, men å oppholde seg i lvl 10 queste område som lvl 27 blir for banalt.

 

penalty for eks gjøre sånn de mister merker for du får fra pvp har bare prøvd betaen litt men eller at de mister renow.

Lenke til kommentar

Fant trikset på henne, dra ned trappa på baksiden der er det eksplosive tønner som du kan kaste mot henne.

Samme må jeg ha gjort mot hver boss egentlig. Ta ibruk elementer i kartet for å ta ned dem.

Min verste var Supergirl som ble gigantisk eller noe. Hun tok nærmest ikke skade og gjorde insane dmg. Men heldigvis massevis av ting å kaste på henne.

Lenke til kommentar

Har som regel alltid vært en god del høyere level en questene jeg holder på med, så har ikke sliti så fælt, første "hideouten" jeg døde på var faktisk The Riddler sin(lvl 21 tror jeg den var), ellers har alt gått relativt greit. Poison Ivy sin hadde jeg med meg 2 andre på, så hvordan den er alene vet jeg ikke.

 

Har greid å bli lvl 26 nå, og fortsatt har jeg en haug av quests i boka, er også spent på hvordan lvl 30 blir, hørt rykter om at det skal være nok å holde seg opptatt med, og det er det få MMO spill som har greid i gjøre fra launch i det siste.

Lenke til kommentar

Jeg spiller som ice og ganske tidlig i spillet ble jeg i ny og ned transformert til en iskjempe. Dette skjer aldri lenger! Er det noen som vet hva jeg må gjøre/trykke? Jeg lurer også på hva de små grønne ikonene nederst på name platen min er. Takker for alle svar...

Lenke til kommentar

Jeg spiller som ice og ganske tidlig i spillet ble jeg i ny og ned transformert til en iskjempe. Dette skjer aldri lenger! Er det noen som vet hva jeg må gjøre/trykke? Jeg lurer også på hva de små grønne ikonene nederst på name platen min er. Takker for alle svar...

Tror den "kjempen" greia er en buff/shiled som blir slik når du bruker den egenskapen 4 ganger på rad eller noe sånt. Skjedde noe lignende hos meg i går også, med en Ice karakter, og når jeg hadde fått min andre skill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...