Gå til innhold

DC Universe Online


Anbefalte innlegg

Det kommer ann på spillestilen din og hvilket skilltree du satser på. Jeg har for tiden stick bomb (meget bra) og turret (ikke fullt så bra) og liker det i grunnen. Husker ikke i farten hva de andre skillsene jeg har er (er bare lvl 11), men stort sett er det bra nok. Favoritten min er for tiden Mental og Telekinese skilltreet. Jeg har en skill som løfter fiendene opp i luften og kaster alt som er løst på dem, inkludert biler. Det er morsomt, det! :p

 

Alt avhenger vel egentlig av hva slags rolle du vil ha; controller, tank eller healer.

 

Gadgets og Mental er controllers

Fire og ice er tanks

Sorcery og Nature er healere.

 

Du kan jo såklart spille som bare damage i alle de ulike powerene.

 

Jeg har en lvl30 firetank, og holder på med en naturehealer nå. Begge er morsomme, men naturekaren tåler naturlig nok fint lite sammenlignet med tanken min :)

 

Og du velger vel rolle etter hvilken spillestil du vil ha? Du velger jo ikke healer om du syntes det er dritkjedelig. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da begynte jeg nettopp MEN spillet fryyyser seg selv på samme plass heeeele tiden:S

Har god nok pc å nyeste drivere.

har komt til lvl 2 og skal trykke på en pc ting for så å drepe noen roboter.

Men med en gang jeg har komt bort til de så fryser spillet seg:S har hørt at andre har samme problem men lurte på om noen her vet hva jeg kan gjøre med det:/?

har jo fillen ikke kommet igjennom tutorialen!!!!!:(

 

 

ps jeg kan være ingame så lenge som jeg vil men er bare den ene plassen det fryser!

Lenke til kommentar

Har nå kjøpt spillet og komt meg til lvl 10, og må si jeg liker spillet veldig godt :) Problemet er bare at jeg blir ganket av lvl 20 - 30 villains veldig ofte :p

 

Lurer på om det er norsk guild jeg kan være med i? Spiller på Bloodstorm serveren.

 

Karakter: Swessy (lvl 10 i skrivende stund) - Flying - Mental - Staff

Allignment: Hero

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...