Gå til innhold

DC Universe Online


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noen som har stabla sammen en norsk League? Så noen spurte etter det i chat igår, men var ingen svar.

Hva med " Choosethis League". Oh the wordplay.

 

haha, i see what you did there ;) Nei jeg har faktisk ikke sett noen norske leagues enda, men jeg vet ikke helt om jeg er "rette" personen til og starte detta siden jeg er ofte veldig casual av meg, hehe.

Lenke til kommentar

Ja, den metoden der er ganske klar, i grunn. Men chat-løsningen er som regel et mysterium.

Har du fått testa /friend?

 

/friend <navnet> funket også utmerket :) Grunnen til at jeg ikke fant den metoden som jeg viser på bildet er at jeg ikke tenkte over at jeg måtte velge "friends" på venstre siden der, hehe.

Ja, husker jeg slet med det selv i betaen.

Lenke til kommentar

Tja. Vet ikke helt hvorfor. Det er som å spille en TPS med hotkeys der du ikke trenger være super nøyaktig med siktingen. Har ikke prøvd selv med gamepad, så kan selvfølgelig ikke sammenligne, men det står på tapeten. Skal koble en xbox kontroller til å se hvordan den funker. Hadde ingen problemer med kontrollen at all. Er bare uvant for Point and click oldisene der ute ;)

Lenke til kommentar

Jeg hadde tenkt å holde meg til det kom noen mer omfattende omtaler, men svak som jeg er tok det meg bare ett par tastetrykk på steam så var jeg plutselig den nye eier av 1stk DC Universe Online kopi. Får se når jeg får meg til å starte spillet, spiller en drøss singleplayer spill + multiplayers + Cataclysm for tiden. Gaahh, har ærlig talt kommet alt for mye bra i det siste.

 

Veldig usikker på om jeg skal være villain eller hero enda. Vil gjerne se noen argumenter for og imot :p Er character creator like omfattende som Champions online? Håper det, for der satt jeg med glede i timesvis å redigerte karakteren min!

Lenke til kommentar

Bare det går ann å spille med tast+mus,så er mye gjort. Kan jo være et ventespill imot Bioware sitt MMO

for min del er mus+tastatur den fortrukne måten å spille på og jeg syns det fungerer bra i DC universe.

Er på mange måter positivt overrasket over spillet. Tenkte det kom til å bli noe ala Champions online, men dette er jo mye bedre.

Artig med PVP også.

Lenke til kommentar

Jeg hadde tenkt å holde meg til det kom noen mer omfattende omtaler, men svak som jeg er tok det meg bare ett par tastetrykk på steam så var jeg plutselig den nye eier av 1stk DC Universe Online kopi. Får se når jeg får meg til å starte spillet, spiller en drøss singleplayer spill + multiplayers + Cataclysm for tiden. Gaahh, har ærlig talt kommet alt for mye bra i det siste.

 

Veldig usikker på om jeg skal være villain eller hero enda. Vil gjerne se noen argumenter for og imot :p Er character creator like omfattende som Champions online? Håper det, for der satt jeg med glede i timesvis å redigerte karakteren min!

 

Hei,

 

karakter creation biten er like omfattende som i champions, om ikke enda litt mer. Eneste minuset med denne er valg av hår, det blir litt for mye barter og ikke så mye hårsveiser, men jeg er ikke hårsår.

 

Anbefaler deg å lage både villans og heroes, det er tøft med begge. Samt man bruker litt tid på create and trial, før man finner sine favoritt typer. DC universe har faktisk hele 15 char. slotter, det er enormt, så her er det bare å skap i vei.

Lenke til kommentar

Kjekt at meg og en venn eide i Duos og så gikk servern ned... Og Duos er nødt til å være det mest geniale noensinne, siden jeg alltid gamer med venner :)

 

Men over til saken. Jeg og en venn speller på Bloodstorm, Villain, lvl 30. Noen andre norske her som er i lvl 30 der? Hadde vært kjekt å kunne gjort litt Alerts, Hard Modes eller pvpa litt med noen andre kjente. Med tanke på lange køer på de diverse tinga. Vi driver å skaffer oss gear som tank og healer. Jeg er Ice, Two-Hander og vennen min er Sorcery Hand Blast.

Endret av zexzon
Lenke til kommentar

Jeg hadde tenkt å holde meg til det kom noen mer omfattende omtaler, men svak som jeg er tok det meg bare ett par tastetrykk på steam så var jeg plutselig den nye eier av 1stk DC Universe Online kopi. Får se når jeg får meg til å starte spillet, spiller en drøss singleplayer spill + multiplayers + Cataclysm for tiden. Gaahh, har ærlig talt kommet alt for mye bra i det siste.

 

Veldig usikker på om jeg skal være villain eller hero enda. Vil gjerne se noen argumenter for og imot :p Er character creator like omfattende som Champions online? Håper det, for der satt jeg med glede i timesvis å redigerte karakteren min!

 

Hei,

 

karakter creation biten er like omfattende som i champions, om ikke enda litt mer. Eneste minuset med denne er valg av hår, det blir litt for mye barter og ikke så mye hårsveiser, men jeg er ikke hårsår.

 

Anbefaler deg å lage både villans og heroes, det er tøft med begge. Samt man bruker litt tid på create and trial, før man finner sine favoritt typer. DC universe har faktisk hele 15 char. slotter, det er enormt, så her er det bare å skap i vei.

 

Takker for bra svar! Er det sånn å forstå at de fleste her er Villains på bloodstorm? Hadde vært kjempekult om trådstarter eller noen andre kunne laget en liste over spillerne herfra, hvilken server de holder til på, Hero/Villain osv :)

Endret av Terjee
Lenke til kommentar

Det neppe noe servere. Tar ikke ned serverne i EU primetime for å sette opp flere servere. Var bare 15 min varsel på serverne også så er noe akutt. Fremdeles ikke noe ord fra SOE.

De har hatt maintainance hver kveld denne uken. Hadde vell ikke tenkt at det skulle bli så mange folk på serverene?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...