Gå til innhold

DC Universe Online


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hadde tenkt å holde meg til det kom noen mer omfattende omtaler, men svak som jeg er tok det meg bare ett par tastetrykk på steam så var jeg plutselig den nye eier av 1stk DC Universe Online kopi. Får se når jeg får meg til å starte spillet, spiller en drøss singleplayer spill + multiplayers + Cataclysm for tiden. Gaahh, har ærlig talt kommet alt for mye bra i det siste.

 

Veldig usikker på om jeg skal være villain eller hero enda. Vil gjerne se noen argumenter for og imot :p Er character creator like omfattende som Champions online? Håper det, for der satt jeg med glede i timesvis å redigerte karakteren min!

 

Hei,

 

karakter creation biten er like omfattende som i champions, om ikke enda litt mer. Eneste minuset med denne er valg av hår, det blir litt for mye barter og ikke så mye hårsveiser, men jeg er ikke hårsår.

 

Anbefaler deg å lage både villans og heroes, det er tøft med begge. Samt man bruker litt tid på create and trial, før man finner sine favoritt typer. DC universe har faktisk hele 15 char. slotter, det er enormt, så her er det bare å skap i vei.

 

Character creation i er langt mer omfattende i CO enn i DCUO. DCUO er et mye mer underholdene spill, men rett skal være rett. CO har mange flere valg på alt, sliders på alt når gjelder kroppsfasong mens dcuo kun har tre fastsatte valg, flere valg ifht farger, som farger på powers, valg ifht. overflatemateriale på costumes, etc etc. I det hele tatt mye større grad av customization. Nå skal det sies at character creation i CO er ekstrem, og i mine øyne kanskje det eneste som var bra med det spillet. DCUO har ingen dårlig character creator, men skulle ønske det var flere valg ifht. kroppsfasong. Spiller du som dame er det faktisk kun en modell, bare i liten, medium eller stor utgave.

Lenke til kommentar

Er liv rundt DCUO her på forumet også ja.

 

Er det noen her som har satt opp, eller har funnet seg en legion på Bloodstorm(EU PvP) serveren enda?

 

 

 

 

Ikke for å spamme .Har startet et Norskt Guild på Bloodstorm, som villan.

Monkey Crew heter vi. Kontakt Jaila eller Malkier for invite.

 

Ventrilo server er oppe

Lenke til kommentar

Jeg hadde tenkt å holde meg til det kom noen mer omfattende omtaler, men svak som jeg er tok det meg bare ett par tastetrykk på steam så var jeg plutselig den nye eier av 1stk DC Universe Online kopi. Får se når jeg får meg til å starte spillet, spiller en drøss singleplayer spill + multiplayers + Cataclysm for tiden. Gaahh, har ærlig talt kommet alt for mye bra i det siste.

 

Veldig usikker på om jeg skal være villain eller hero enda. Vil gjerne se noen argumenter for og imot :p Er character creator like omfattende som Champions online? Håper det, for der satt jeg med glede i timesvis å redigerte karakteren min!

 

Hei,

 

karakter creation biten er like omfattende som i champions, om ikke enda litt mer. Eneste minuset med denne er valg av hår, det blir litt for mye barter og ikke så mye hårsveiser, men jeg er ikke hårsår.

 

Anbefaler deg å lage både villans og heroes, det er tøft med begge. Samt man bruker litt tid på create and trial, før man finner sine favoritt typer. DC universe har faktisk hele 15 char. slotter, det er enormt, så her er det bare å skap i vei.

 

Character creation i er langt mer omfattende i CO enn i DCUO. DCUO er et mye mer underholdene spill, men rett skal være rett. CO har mange flere valg på alt, sliders på alt når gjelder kroppsfasong mens dcuo kun har tre fastsatte valg, flere valg ifht farger, som farger på powers, valg ifht. overflatemateriale på costumes, etc etc. I det hele tatt mye større grad av customization. Nå skal det sies at character creation i CO er ekstrem, og i mine øyne kanskje det eneste som var bra med det spillet. DCUO har ingen dårlig character creator, men skulle ønske det var flere valg ifht. kroppsfasong. Spiller du som dame er det faktisk kun en modell, bare i liten, medium eller stor utgave.

 

Ok, da får vi håpe de utvider dette etterhvert. Jeg mener selv at en omfattende charakter creator skal være ganske viktig i et superhelt MMO der det tross alt handler en god del om å skape sin helt egne og unike superhelt.

Nå har jeg uansett kjøpt spillet så jeg får teste det ut legge opp min egen mening

Endret av Terjee
Lenke til kommentar

Er liv rundt DCUO her på forumet også ja.

 

Er det noen her som har satt opp, eller har funnet seg en legion på Bloodstorm(EU PvP) serveren enda?

 

 

 

 

Ikke for å spamme .Har startet et Norskt Guild på Bloodstorm, som villan.

Monkey Crew heter vi. Kontakt Jaila eller Malkier for invite.

 

Ventrilo server er oppe

 

Glemte å legge til at jeg tenkte på hero siden.

Lenke til kommentar

Hei ...

 

Normalt er jeg helt vild med "Heroes" rpg genren .. Men er efterhånden blevet lidt lei af de konstante gentagelser..

 

Mest af alt gameplayet i spillene ... COH,COV ... og fx instances i specielt COH ... har du vert i 3-4 forskellige har du set dem alle... veldig ensformigt ..

 

Har da også testet Champions online.. igen synes jeg ikke at gameplayet var .. kedeligt ... for at sige det mildt...

 

Og efter at have set et par Gameplay trailers på youtube.. er jeg ikke vildt imponert..!

 

Men hva er meningen derude, fra dem der også har prøvet COH og Champions Online ... Har vi med og gjøre nået nyt ... eller er stilen veldig lik?

 

MVH

 

Masimo

Lenke til kommentar

Jeg har spilt både CoH/CoV og CO, dog aldri kommet meg til endgame i noen av de spillene. Men jeg syns DCUO er et mye artigere spill, i mine øyne slår DCUO de nevnte spillene på alle punker bortsett fra et og det er character creatoren, dog DCUO sin er bedre enn de fleste andre MMO'er det ute.

Lenke til kommentar

Jeg spilte CO en del da det var nytt, og det som ødela for meg var et gameplay som var veldig ensformig og rett og slett kjedelig. DCUO har lignende quests som CO, og har også en del ensformige quests. Samtidig har det en bedre presentasjon, med voice acting i alle quests, gode historier og en mye mer spennende verden med tilhørende persongalleri. Det har et veldig godt, twitch basert combat system, spennende og variert pvp, og har alt i alt en mye større underholdningsverdi i mine øyne. Jeg går veldig fort lei av spill, og var lenge i tvil om jeg skulle gidde å prøve meg på dcuo, men så langt lover det veldig bra.

Lenke til kommentar

Ikke minst bra AI også :D

 

Jeg launche Meteor Strike på noen fiender igår som jeg bruker å plukke opp og kaste på dem etterpå for ytterligere skade. Ser ene fienden plukker den opp selv og kaster mot meg for 150dmg . Jeg bare WTF!!! Aldri sett i noen mmo før. Vanligvis hjernedøde fiender men ikke her.

Lenke til kommentar

Hva skjer med spillet idag. Blir 3 shotta av folk 3 levler over meg. Det skal da ikke være mulig.

 

Vel om de bruker supercharge abilityen sin, så skal man ikke se bortifra det. Vet hvertfall at min supercharge ability med mental powers stjeler relativt mye liv.

 

Mental Bolt Barrage er herlig! Boss fight game changer!

Endret av YellowCake
Lenke til kommentar

så på the cynical brit å ente opp me å kjøpe spillet.... nå lurer jeg på hvor de fleste holder til å hvilken side ^^ men er casual så blir ikke med på noe "må stille eller blir du kicked" bulls#!t :D driver helst med pvp viss den er god. håper noen vil ha meg med på laget :p

 

*edit*

 

er på PC`en ikke ps3`en jeg har kjøpt btw ^^

Endret av eindude
Lenke til kommentar

Kommer meg ikke inn! Står fast på "connecting to login server" en stund så blir jeg bedt om å restarte spillet Ser det er flere som har problemet på det offiesielle forumet, men ser ikke hva problemet er eller noen evt. løsning enda :(

Samme problem her.

 

Og så Creepy Kenny som ville bli ferdig med noen HIVE quests (vet ikke hvorfor, men de har ikke fenget så langt)...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...