Gå til innhold

DC Universe Online


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har begynt å spille dette, og hadde en fantastisk opplevelse i går. I dag derimot sliter jeg med skyhøy ping, og spillet er uspillelig...

Husket du å skru på EU servers før du begynte?

 

Nei, jeg ønsker å spille på US serverne, men det bør ikke ha så mye å si. Det er klart at pingen er litt høyere dit, men ikke merkbart mye. Jeg klarte til slutt å finne ut at det er routeren min som sliter litt.

Lenke til kommentar

Kjøpte spillet nå for å teste det litt..

 

Hva er det folk spiller her inne? Noe som trengs mest? Healer, tank osv?

Hvilken side spiller folk flest her inne på?

 

Det er flest folk som spiller som Villains, i hvertfall på Bloodstorm, så jeg håper det begynner og komme noen flere som ikke syntes det er så "awesomesauce" og spille Villain at velger Hero istedet, vi trenger flere folk x]

Lenke til kommentar

Først så var jeg litt skeptisk på dette siden jeg ble skuffet over Champions Online. Men det ser ut til at folk faktisk liker spillet, og etter at jeg har sett en del videoer på youtube, så begynner dette å nærme seg et kjøp for meg også.

 

Om folk har tid, gjærne svar til denne posten om du likte/ikke likte spillet og hvorfor? Er det å anbefales?

 

Hadde blitt svært takknemlig for det.

Jeg synes DCUO er sinnsykt mye bedre enn Champions Online!

Kampsystemet er noe likt, men bedre. Grafikken og animasjonene er bra. Det at det er DC-basert gjør det bare bedre.

 

 

Eeeek! Må ikke si sånt :p Champions Online hadde tradisjonell kampsystem som WoW. DC Universe er totalt annerledes. Det er realtime så det er langt mer twitch basert gameplay som gjør det hele langt bedre. Mer som et vanlig multiplayer spill.

Lenke til kommentar

Eeeek! Må ikke si sånt :p Champions Online hadde tradisjonell kampsystem som WoW. DC Universe er totalt annerledes. Det er realtime så det er langt mer twitch basert gameplay som gjør det hele langt bedre. Mer som et vanlig multiplayer spill.

Du har nok rett. Er lenge siden jeg har spilt Champions Online nå :p

Lenke til kommentar

@konamixx: Så langt jeg har erfart, så er alle skills bortimot instant ja.

 

Nå lurer jeg på om det er noen som vet hvordan man kan leave en League? Fikk godtatt en ninja invite i kampens hete :p

Og, er det en måte og legge til folk i friends list ved navn? Fordi jeg finner ikke ut hvordan...

 

Edit: Fant ut hvordan man leaver en League, nå er det bare å finne ut hvordan man legger til folk på friends lista ved hjelp av kun navnet :S

Endret av xxTJxx
Lenke til kommentar

Fikk litt lyst å prøve dette. Er D2D plassen å hente dette billigst (30£) eller er det rimeligere alternativ?

 

Edit: Helvete heller. Nå kom jeg akkurat på hvorfor jeg hater SOE. Legger inn aktiveringskoden min og ingenting skjer. Prøver igjen, og koden kommer opp som brukt, samt at jeg ikke har noen som helst tilgang til spillet. Får flashbacks fra mine tidligere besøk på den siden.

Endret av Konamixx
Lenke til kommentar

Kjøpte spillet nå for å teste det litt..

 

Hva er det folk spiller her inne? Noe som trengs mest? Healer, tank osv?

Hvilken side spiller folk flest her inne på?

 

Det er flest folk som spiller som Villains, i hvertfall på Bloodstorm, så jeg håper det begynner og komme noen flere som ikke syntes det er så "awesomesauce" og spille Villain at velger Hero istedet, vi trenger flere folk x]

 

Jeg og en kompis starter Heroes i løpet av dagen. Skjønt at det rett og slett er mer behagelig å være Hero. I lengden selvføglelig. Da blir det nok PVP server på meg.

Gleder meg!

Lenke til kommentar

Fikk litt lyst å prøve dette. Er D2D plassen å hente dette billigst (30£) eller er det rimeligere alternativ?

 

Edit: Helvete heller. Nå kom jeg akkurat på hvorfor jeg hater SOE. Legger inn aktiveringskoden min og ingenting skjer. Prøver igjen, og koden kommer opp som brukt, samt at jeg ikke har noen som helst tilgang til spillet. Får flashbacks fra mine tidligere besøk på den siden.

Kjipe greier. er vel bare å sende en mail?

 

Fast kopi > Digital kopi

Lenke til kommentar

Faen i helvete. Jeg spilte på en US server i hele natt.. Får vell starte på nytt igjen da.

 

Jeg heter oophus ingame, og jeg velger selvfølgelig Heroes siden jeg liker å ha oddsene mot meg. Har lagt merke til at PvP serverne stort sett har flere villians.

 

Avean:

Real time er det jo ikke akkurat. Man presser jo comboer, hvor man så må vente på animasjoner. Blir litt som AoC melee systemet.

Skal man teste noe Real time combat i et MMO så er vell Darkfall samt Mortal online de eneste "ordentlige" real time spillene.

Lenke til kommentar

Så alt av skills er bortimot instant da? Altså ikke slik som ildkuler i tradisjonelle MMOs som bruker 20 sekunder på ferden fra deg til fienden? Så quicklooken hadde lockon, er det noe som kun funker mot NPC'er?

 

Alt skjer instant, ja. Ikke noe haste rating etc. ildkule på 1/2 meters avstand er kult, blir litt aoe skade utav det. Er fienden laangt unna, så tar det en liten stund før kula treffer, men det må man jo regne med. :)

Lenke til kommentar

Der fikk jeg endelig laget meg karakter. Brukte usannsynelig lang tid i character creation føler jeg. Men men. Ble en hero på Bloodstorm. Slet lenge for å finne på noe morsomt, men endte til slutt opp med Ice som superkrefter, dual wield som våpen og acrobatic som movement. Navnet.. Vanilla Ice. Prøvde mitt beste for å få han til å ligne litt også..

Lenke til kommentar

Jeg elsker PvPen i spillet!

Begynner å få skikkelig taket på det, og gruser flere spillere som er flerfoldige levler høyere enn meg. Er 12 nå og tok en som var 18 eller 19 i sted.

Det var en brutal 1 on 1 kamp i toppen av klokketårnet i Gotham.

 

Tenkte å slenge ut noen screenshots etterpå. Både vanlige, og i 3D for de av dere med 3D vision ;)

Dette spillet er fantastisk i 3D Vision!

Endret av YellowCake
Lenke til kommentar

Da hadde jeg unnagjort første time og så langt er jeg positivt overrasket. Et frsitk pust i sjangeren. Settingen er et friskt pust fra de vanelige fantasy MMoene. Grafikken er ikke super, men animasjonene er bra. Måte historien blir fremstilt på er veldig bra og voiceactingen er helt sjef. Styringen var ny og uvant, men virker ganske bra sålangt. Har ikke prøvd den PvP enda og det er vel der man ser om den funker eller ikke. Derimot fører styringen til et noe knotete UI som ser ut som det er designet for en konsoll. Chaten er f.eks veldig knotete.

Uansett. Veldig moro så langt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...