Gå til innhold

Modern Warfare 3 avslørt? (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

BO er ikke i nærheten av MW2 på konsoll.

Det er store fundamentale feil med den tekniske biten av BO som gjør spillet så godt som uspillbart. Hele spillet virker å være ute av sync da Treyarch presterte å ødelegge lag compensation til de grader. Ja jeg vet vi på konsoll spiller uten dedis og må regne med lag, men når BO får 2bar CoD4/WAW/MW2 connection til å virke som du spiller på LAN er det noe som skurrer. Om lurer du på hva jeg prater om vil et raskt youtubebesøk gi deg nok av eksempel på hvor dårlig BO fungerer.

Som ekstra bonus til PS3 spillere har de lagt inn random systemkræsj og ingen host migration. GG Treyarch.

 

Infinity ward er et så utrolig mye bedre studio enn Treyarch at de, selv som et halvt studio, vil prestere noe bedre enn BO.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei. Jeg har ikke spilt på LAN, men når du går fra BO til et av de tidligere spillene i serien er det som å spille uten latency what so ever. Jeg trodde først det var bare jeg som synes spillet var uvant helt til jeg poppet i MW2 igjen etter 7 dager BO spilling. BO har ikke vært i xboxen siden. BO har ingenting med hvor god du er som spiller å gjøre. It's all about the connection.

Og igjen jeg baserer mine erfaringer på PS3/Xbox versjonen. Hvordan spillet fungerer på PC kan jeg ikke uttale meg om.

Lenke til kommentar

Modern Warfare serien <3 !

Black Ops var bare en bedre versjon av WaW, mens mw eier alle cod'ene til nå, hadde 'mw3' blitt laget med en knall bra singleplayer del hadde den blitt sikkert like bra som mw2, eller fjernet ''Noob stuffa' fra mw2 multiplayer delen og brukte resten i ''mw3'' me mer, hadde den kunne slått mw2, lett.

 

Å folk burde brydd seg mindre om den forbanna grafikken! Spillet skal være underholdene, ikke '' så fint at øynene griner'', kansje litt grafikk, men trengs ikke så mye, se på strategi spillen... selger bra, og er ikke for ''fine'', kun singleplayer delen skal kunne få deg til å spille såpass lenge at du skulle ville vinne spillet en gang til etter første 'win'. Multiplayer delen samma faen..

Lenke til kommentar

Modern Warfare serien <3 !

Black Ops var bare en bedre versjon av WaW, mens mw eier alle cod'ene til nå, hadde 'mw3' blitt laget med en knall bra singleplayer del hadde den blitt sikkert like bra som mw2, eller fjernet ''Noob stuffa' fra mw2 multiplayer delen og brukte resten i ''mw3'' me mer, hadde den kunne slått mw2, lett.

 

Å folk burde brydd seg mindre om den forbanna grafikken! Spillet skal være underholdene, ikke '' så fint at øynene griner'', kansje litt grafikk, men trengs ikke så mye, se på strategi spillen... selger bra, og er ikke for ''fine'', kun singleplayer delen skal kunne få deg til å spille såpass lenge at du skulle ville vinne spillet en gang til etter første 'win'. Multiplayer delen samma faen..

For deg er det samma faen, men spillet selger ikke så mange millioner fordi kampanjen er fascinerende for å si det slik.

 

Blir neppe kjøp på meg, selvom black ops var veldig gøy.

Lenke til kommentar

World at War var dritt. Modern Warfare 2 var dritt. Black Ops var dritt. Hvorfor skal de fortsette?

 

SLUTT OG KJØP DETTE TULLET, dere hindrer utvikling i skytespillsjangeren og ødelegger all form for konkurranse på FPS-markedet.

 

Forsåvidt enig at MW2 og black ops ikke var knall, men det har vært mye dårlig i det siste på FPS-fronten. Er det så mange bedre alternativer?

 

AtW

Lenke til kommentar

Modern Warfare 2 var undervelmende, og Black Ops svarte overhodet ikke til forventningene. CoD4 gjorde noe ingen andre titler i serien har klart å leve opp til. Jeg er ferdig med Call of Duty-serien nå. Battlefield og Halo er i seg selv mer enn gode nok alternativer. Jeg føler det er umulig å få noe glede ut av Black Ops' flerspiller uten å lese seg opp på våpen og perks. For ikke å snakke om menyene, som det er altfor mange av. Sliter jo med å finne frem!

 

Og som det heter i artikkelen: Samme grafikkmotor som Black Ops? Det er da samme motor som i CoD4, er det ikke? Fra 2007? Kanskje på tide at Activision spytter penger til ny teknologi inn i studioene.

Lenke til kommentar

Modern Warfare 2 var undervelmende, og Black Ops svarte overhodet ikke til forventningene. CoD4 gjorde noe ingen andre titler i serien har klart å leve opp til. Jeg er ferdig med Call of Duty-serien nå. Battlefield og Halo er i seg selv mer enn gode nok alternativer. Jeg føler det er umulig å få noe glede ut av Black Ops' flerspiller uten å lese seg opp på våpen og perks. For ikke å snakke om menyene, som det er altfor mange av. Sliter jo med å finne frem!

 

Og som det heter i artikkelen: Samme grafikkmotor som Black Ops? Det er da samme motor som i CoD4, er det ikke? Fra 2007? Kanskje på tide at Activision spytter penger til ny teknologi inn i studioene.

 

Nei, ikke samme som Black ops. Det var en modifisert versjon av WaW motoren som igjen var en modifisert versjon av CoD4.

Dette skulle vel ha samme motor som MW2, som var en "ny" motor til det spillet. Hvor ny den egentlig var er vel vanskelig å si, siden det helt sikkert var mer en modifisert versjon, men den gikk under et nytt navn, IW 4.0.

Lenke til kommentar

 

Forsåvidt enig at MW2 og black ops ikke var knall, men det har vært mye dårlig i det siste på FPS-fronten. Er det så mange bedre alternativer?

 

AtW

MW2 synes jeg var helt greit. Black Ops har jeg spilt fint lite, da jeg synes det er litt småkjedelig. Et bedre alternativ? Jeg synes nå i alle fall Bad Company 2 er et langt bedre spill, både på pc og Xbox 360 - som er de to jeg spiller på. Og så er det ikke så alt for lenge til Battlefield 3 kommer heller! :D

 

 

 

Lenke til kommentar

Har ikke kjøpt et COD spill siden MW2 og det solgte jeg tilbake til EB games etter 4 dager.

COD(post cod4) serien er et prima eksempel på hvordan man lager et produkt som primært skal appelere til Usa og dets hjernedøde gamer-generasjon (Ikke for å generalisere)

 

Nei, jeg drar heller frem COD4 i ny og ne og storkoser meg med det!

Lenke til kommentar

Siden MW2? Altså du har ikke kjøpt Black Ops?

 

Kjøpte Black Ops selv, hadde ingen store forventninger. Var mest for å slippe mas fra en kamerat. Spillet var artig det, men det føles bare...gjennomsnittelig for det meste. Brettene jeg likte best var faktisk de fra andre verdenskrig. Multiplayer var som de tidligere CoD spillene, bedre enn MW2, men likevel gjennomsnitslig.

 

Tror derimot jeg hopper over MW3. Om det er MW2 fra annen synsvinkel har jeg egentlig spilt det fra før og vet hvordan historien ender, og til multiplayer har jeg Black Ops eller BC2.

Lenke til kommentar

CoD MW1 er sannsynligvis det beste skytespillet jeg noen sinne har spillt. Får ennå frysninger når jeg tenker på å åle meg gjennom et øde ukrainsk landskap iført Ghillie-suit og lyddempet rifle, fire meg ned på et tankskip fra helikopter for å lete etter atomvåpen, eller snipe russiske ekstremister i Kaukasusfjellene. MW1 er etter min mening spillet som satte en ny standard i fps-genren gjennom nettopp denne typen gameplay og var en gavepakke til oss som ikke bare er ute etter hard ass action i god gammel rambo-stil, men også vil ha med snike-elementet og muligheten til å kunne spille som noen av verdens absolutt beste spesialstyrker, nemlig SAS. Det er kanskje for mye å håpe på, men etter min mening er det beste MW3 kunne ha gjort å gå i MW1s fotspor og gjeninnføre snikedelen som desverre har falt mer og mer bort.. :)

Lenke til kommentar

Modern Warfare 2 var undervelmende, og Black Ops svarte overhodet ikke til forventningene. CoD4 gjorde noe ingen andre titler i serien har klart å leve opp til. Jeg er ferdig med Call of Duty-serien nå. Battlefield og Halo er i seg selv mer enn gode nok alternativer. Jeg føler det er umulig å få noe glede ut av Black Ops' flerspiller uten å lese seg opp på våpen og perks. For ikke å snakke om menyene, som det er altfor mange av. Sliter jo med å finne frem!

 

Og som det heter i artikkelen: Samme grafikkmotor som Black Ops? Det er da samme motor som i CoD4, er det ikke? Fra 2007? Kanskje på tide at Activision spytter penger til ny teknologi inn i studioene.

 

Ihvertfall i singleplayer er ikke Battlefield noe bedre i mine øyne, og ihvertfall ikke halo.

 

AtW

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte Black Ops med et åpent sinn, men jeg hæler kun små doser av enspillerdelen, og flerspillerdelen holder jeg meg langt unna. For en som er vant til Team Fortress 2s behagelige spawnområder er det mildt sagt på trynet å spawne midt i kampen. Ikke føler jeg at jeg har noen kontroll heller, og det er allerede folk så gode rundt om kring at mitt bidrag bare ødelegger for laget.

 

Angående MW 3 er det vel ingen overraskelse at det kommer enda et Call of Duty-spill, og en nyhet om den serien vil vel være om Activision skulle stoppe den - ikke at det kommer et nytt spill i år igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...