Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da sier jeg takk for alt, både hos Innlegg.no og diksusjon.no. Får finne meg andre beitemarker skjønner jeg, for jeg vil ikke ha noe med Mediahuset å gjøre.

Ser ikke helt problemet? Ikke mye som har kommet frem som tryder på noe dårligere tilbud for oss lesere/brukere, nærmeste man kommer negativt er vel mangel på konkurranse.

Endret av LucarioX
Lenke til kommentar

Jeg ser på meg selv som en nokså aktiv bruker her på innlegg.no. Om hele innlegg blir lagt død er det nok over og ut for meg som forumbruker. Jeg har bygget opp bekjentskaper og noe som kanskje kan nærme seg vennskap med flere her og det orker jeg rett og slett ikke på nytt. Her på innlegg var det egentlig ganske lett ettersom jeg kom her da forumet var nytt, så selv liker jeg ABSOLUTT ikke denn fusjoneringen.

 

Jeg kommer til å fortsette å lese gamer.no og andre, men blir nok ikke noe forum. Det gjør meg egentlig litt trist :cry:

Lenke til kommentar

Nytter ikke å bare gi opp fordi forumet flyttes, si at flere av dine bekjentskaper flytter over til nytt forum og er innstilt på å skape et godt forum da? Da er det ganske uansvarlig ovenfor deg selv og vennene dine at du ikke gidder mer bare fordi du ikke får vilja di og ikke gidder å prøve engang.

 

Edit: Da slipper du jo å få nye bekjentskaper og venner, noe som du selv kalte et ork.

Endret av Mammakamel v2.0
Lenke til kommentar

Vi kan jo iallfall ikkje ha to ulike spelsider i det same nettverket - det er galskap. Det er ein ting som er heilt sikkert her: vi må ta tida til hjelp, for dette kjem til å trekkje ut...

 

Btw: Tek.no og Teknofil.no? Kva i alle dager er dette for slag? Den generelle kvaliteten på artiklane på Tek/Hardware er pr i dag på grensa til det elendige, og det blir ikkje betre om vi skal ha en "egen frontportal som samler leservennlige oppsummeringer" enda ein plass...

 

For ikkje å snakke om kva som vil skje med foruma...

Endret av huf
Lenke til kommentar

Oi, identiske artikler på begge steder. Da tillater jeg meg å poste identiske kommentarer:

 

Er det et eller annet egoproblem som sørger for at ingen av de de to (tidligere) redaksjonene er villige til å bare droppe sidene sine? Løsningene som er beskrevet for tek.no og teknofil.no vitner om et desperat behov for å finne en eller annen måte å bevare absolutt alle sidene på, selv om noen høyere oppe vet at sidene utmerket godt kunne ha blitt smeltet sammen til en sammenhengende, hensiktsmessig forside.

 

Det er rimelig ryggradsløst fra begge hold, og er forhåpentligvis ikke noen god indikasjon på hva denne fusjoneringen kommer til å innebære.

Lenke til kommentar

Jeg tviler på at Gamer.no blir lidende. Det er så vidt jeg vet ingen planer om skifting i redaksjonen, og det er den som har siste ord. Ikke er det mangel på spillsider heller, så det er ikke noe monopol.

 

Det som derimot er forbanna trist er om Innlegg.no skal kveles bare fordi Diskusjon.no i følge enkelte med makt bør være det ledende forumet.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Jeg tviler på at Gamer.no blir lidende. Det er så vidt jeg vet ingen planer om skifting i redaksjonen, og det er den som har siste ord. Ikke er det mangel på spillsider heller, så det er ikke noe monopol.

 

Det som derimot er forbanna trist er om Innlegg.no skal kveles bare fordi Diskusjon.no i følge enkelte med makt bør være det ledende forumet.

 

Nå er det vel en overforenkling å anta at forumenes framtid ene og alene er bestemt av hva noen maktpersoner mener om saken. Det er endel objektive forskjeller på de to forumene.

 

AtW

Lenke til kommentar

Hei

 

Takk for alle tilbakemeldinger. :)

 

Uten at jeg skal foregripe begivenhetenes gang, kan jeg love at Gamer.no er og forblir nettverkets hovedsatsning på spill, og uavhengig av hvilke sammenslåinger og grep som vil gjøres i nettverket de neste månedene vil ikke dette få noen dyptgripende konsekvenser for Gamer.no og deres redaksjonelle profil.

 

Diskusjonen rundt fremtiden til Innlegg.no og Diskusjon.no føres allerede i en egen tråd her på Innlegg. Her kan dere se våre tanker rundt dette, og vi tar gjerne imot ytterligere innspill:

http://www.innlegg.no/index.php?showtopic=17705

 

Ser til sist at det er litt forvirring i forhold til formålet med Tek og Teknofil. For å sitere meg selv i en annen tråd:

 

Når det gjelder Tek.no og Teknofil kommer dette til å bli to ganske forskjellige nettsteder som dekker ulike behov.

 

Tek.no vil kun være en forside med lenker ut i nettverket. Her vil du finne lenker til samtlige saker (uten unntak) som produseres. Tek.no er først og fremst tiltenkt flittige brukere av nettverket som vil ha den fulle oversikten.

 

Teknofil blir et selvstendig redaksjonelt nettsted, som lager korte og forenklede utgaver av de mest populære og brede sakene i nettverket. Hensikten er å sørge for at vi kan nå ut til vanlige nettbrukere, uten at det går på bekostning av den dype og grundige dekningen på nisjesidene våre.

Lenke til kommentar

Det er ingen forvirring, det stilles derimot betimelige spørsmål fordi disse to "ganske forskjellige" nettstedene som "dekker ulike behov" ved hjelp av et par enkle grep kan gjøres om til en felles inngangsportal til hele nettverket. Jeg tror det er veldig mye mer hensiktsmessig enn denne veldig søkte oppdelingen hvor en "selvstendig redaksjon" og en (uselvstendig?) linksamler skal trippe rundt på tå hev for å ikke overlappe hverandre, til tross for at en overlapping i funksjon og form i alle andre tilfeller ville være den mest naturlige ting av verden.

 

Uten at jeg skal foregripe begivenhetenes gang, kan jeg love at Gamer.no er og forblir nettverkets hovedsatsning på spill [...]

 

Vet Spillverket dette?

 

Hva er da hovedsatsingene på mobil, sport, forbrukerteknologi, osv?

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Uten at jeg skal foregripe begivenhetenes gang, kan jeg love at Gamer.no er og forblir nettverkets hovedsatsning på spill, og uavhengig av hvilke sammenslåinger og grep som vil gjøres i nettverket de neste månedene vil ikke dette få noen dyptgripende konsekvenser for Gamer.no og deres redaksjonelle profil.

 

Så med andre ord, så er Spillverket.no blitt veid og funnet for lett? Kunne dere ikke funnet ut dette for to år siden så hadde vi sluppet alt maset med å flytte fra forum til forum?

Lenke til kommentar

Som mange andre så er jeg skeptisk.

 

Jeg vet ikke om det er noe jeg innbiller meg men når hw blei kjøpt av edda så syntes jeg det blei en dårligere side.

Det mista sjarmen.

Lurer på om ikke overskriftene blei endret til å bli mer avis aktige. Slik som "Beskytter mot det meste".

Hater overskrifter som prøver å lokke deg til å lese noe som sier lite om artikkelen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...