Gå til innhold

DC Universe Online neste måned (PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette blir spennende.

Noen som fikk prøvd betaen?

 

Testet det siste dagene som PSN+ medlem, og jeg finner det VELDIG underholdende ! Føler virkelig at man får følelsen av å bygge opp en superhelt fra scratch :)

 

Grøss...alle PS+ medlemmer har fått tilgang til betaen på PS3. Et forferdelig spill....er ikke annet å si.

 

Well... På det offisielle forumet så er det lite annet enn ovasjoner og positive tilbakemeldinger å spore. De som har vært med og testet beta'en der inne er i all hovedsak overrasket over hvor bra og underholdende det er, så det KAN være at du her er i et foreløpig mindretall når det kommer til grøsninger, min gode mann.

Endret av OmniMog
Lenke til kommentar

Grøss...alle PS+ medlemmer har fått tilgang til betaen på PS3. Et forferdelig spill....er ikke annet å si.

 

Tja, du kan jo begynne med å si hvorfor du ikke liker det?

 

Håper VIRKELIG at de gjør spillet voksnere enn Champions Online.

 

Mer voksent, ikke voksnere. :rolleyes:

 

 

Jeg gleder meg til å prøve det, men har mine tvil om at det blir bra i lengden. Hva kan man gjøre annet enn å denge folk og leke med kjente og obskure helter/skurker?

Lenke til kommentar

Spilte betaen i 1-2 timer før jeg slettet den for et par timer synes. Utrolig kjedelig og dårlig. Dårlig lyd, dårlig stemmeskuespill, dårlig gameplay, elendig UI, upresise og klønete kontrollere, for "blurrete" grafikk og middelmådig design. Ut i fra betaen gir jeg spillet 4/10.

 

PitytheFool: Av det jeg spilte meg gjennom, kan man kjøpe klær, oppgradere superkreftene, gjøre quests, se deg rundt på områdene + det du sa.

Endret av fantomena
Lenke til kommentar
PitytheFool: Av det jeg spilte meg gjennom, kan man kjøpe klær, oppgradere superkreftene, gjøre quests, se deg rundt på områdene + det du sa.

 

Så vi kan kjøpe klær for å se bedre ut når vi banker folk, oppgradere kreftene for å banke farligere folk, gjøre quests som går ut på å banke folk og surre rundt og banke folk? Det høres jo bra ut... Jeg kommer nok til å prøve det så snart som mulig, men har lite forhåpninger til det.

 

Skjønner ikke hvorfor alle superhelt mmo'er skal ha tegneseriegrafikk

Forstår jo at det ER tegneserier de kommer fra, men The Dark Knight er jo ikke en farge-påklistra-klatt-av-farger.

 

For det første er Dark Knight en drittfilm, så jo mindre vi nevner den, jo bedre. For det andre er det en hel rekke forskjellige variante av superheltene. Har de tegneseriegrafikk kan de gjøre mye mer tull som ikke ville passet i en seriøs film. Dark Knight prøvde å være seriøs, og nettopp derfor er den så utrolig dårlig. Smallville prøver å kjøre seriøst, men har så mye tull fra tegneseriene at det blir en helt annen stil. Jeg vil påstå den derfor er langt bedre enn Dark Knight. Batman Begins var bra, men det føltes ikke som Batman. Vil du ha en bra Batman-film bør du ta den første med Michael Keaton og Jack Nicholson. Der snakker vi Joker. :)

 

Men nå betyr ikke tegneseriegrafikk at det trenger være dårlig. Tvert imot er det veldig mye forskjellig når det kommer til tegneseriene, fra de første seriene fra 40-tallet til for eksempel Identity Crisis. I de første tegneserien fokuserte de mye på humor og var ment for barn. I vår dager har vi hatt alt fra mord til voldtekt. Ikke akkurat for barn, med andre ord. :p

Endret av PityTheFool
Lenke til kommentar

Skaffet 3 måneder med PS+ KUN for å få prøvd betaen, og må si jeg liker spillet så langt! Det er noen plagsomme bugs og småfeil her og der, men dette er noe som lett kan fikses på. Det eneste som virkelig plager meg, er at spillet henger en gang i blant. Altså, hele PS3en henger. Da ender det som regel med at jeg bare skrur av hele møkka, og skrur på en annen konsoll.

 

Noen her som spiller betaen aktivt? Hadde vært fint å kunne spille med noen :)

Lenke til kommentar
Noen her som spiller betaen aktivt? Hadde vært fint å kunne spille med noen :)

 

jeg prøver og spille aktiv :p men spiller på kompisen min sin konto.

 

Det er noen ting jeg ikke skjønner, og inv folk i en gruppe osv. Og lyden slutter og funke noen ganger. Men ikke ting som jeg bryr meg veldig om.

Ok. Du får si i fra om det spilles en dag (se signatur), så kan vi se hvordan gruppe-systemet fungerer. Har ikke helt skjønt det selv, men er nok ikke så veldig vrient :)

Lenke til kommentar
Dette blir spennende.

Noen som fikk prøvd betaen?

 

Testet det siste dagene som PSN+ medlem, og jeg finner det VELDIG underholdende ! Føler virkelig at man får følelsen av å bygge opp en superhelt fra scratch :)

 

Grøss...alle PS+ medlemmer har fått tilgang til betaen på PS3. Et forferdelig spill....er ikke annet å si.

 

Well... På det offisielle forumet så er det lite annet enn ovasjoner og positive tilbakemeldinger å spore. De som har vært med og testet beta'en der inne er i all hovedsak overrasket over hvor bra og underholdende det er, så det KAN være at du her er i et foreløpig mindretall når det kommer til grøsninger, min gode mann.

Jeg går utifra at det har noe med at jeg er ikke spesielt stor fan av DC universet i spill form, filmer er veldig kult men har så langt ikke noen gode oppleveser med spill basert på DC universet. Går utifra dem fleste som henger på det offisielle forumet er DC fans, og det er jo veldig bra fansen liker spillet!

 

Grøss...alle PS+ medlemmer har fått tilgang til betaen på PS3. Et forferdelig spill....er ikke annet å si.

 

Tja, du kan jo begynne med å si hvorfor du ikke liker det?

 

Håper VIRKELIG at de gjør spillet voksnere enn Champions Online.

 

Mer voksent, ikke voksnere. :rolleyes:

 

 

Jeg gleder meg til å prøve det, men har mine tvil om at det blir bra i lengden. Hva kan man gjøre annet enn å denge folk og leke med kjente og obskure helter/skurker?

 

Om jeg ser bortifra at jeg ikke er noen fan av DC baserte spill så var det en kombinasjon av flere ting. Grafikken var som forventet rimelig midt på treet og imponerte ikke spesielt, men det er egentlig ikke så viktig. Derimot hvordan quests og info om hvor og hva en skal gjøre i spillet var meget svakt. Info en skal lese på skjermen blir også meget lite og for en som begynner å dra på åra så klarte jeg nesten ikke å lese mye info på skjermen..hehe.

 

Spillet virket som et typiskt svakt SOE spill, eller et gamelt mmo spill....fansen vil nok godta det og like spillet for hva det faktisk er..spesielt siden det er i DC universet. Men andre vil nok kanskje være litt mer pirkete på endel ting slik som meg. Men godt å høre at fans liker spillet på det offisielle forumet...det er jo veldig bra nyheter! :)

Lenke til kommentar
Noen her som spiller betaen aktivt? Hadde vært fint å kunne spille med noen :)

 

jeg prøver og spille aktiv :p men spiller på kompisen min sin konto.

 

Det er noen ting jeg ikke skjønner, og inv folk i en gruppe osv. Og lyden slutter og funke noen ganger. Men ikke ting som jeg bryr meg veldig om.

Ok. Du får si i fra om det spilles en dag (se signatur), så kan vi se hvordan gruppe-systemet fungerer. Har ikke helt skjønt det selv, men er nok ikke så veldig vrient :)

 

Det som er problemet, er at jeg ikke bruker min konto :/ Men skal prøve og legge deg til jeg ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...