Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast


Anbefalte innlegg

Gleder meg noe sykt nå :) Men drøy mye negativitet i denne tråden, og nittpicking :( Litt kjipt å lese.

Vent heller med negativitet til spillet har kommet ut, viss dere absolutt må.

Minner meg litt om Diablo 3 diskusjonene, ALLE klager på ting de ikke har fått prøvd en gang.

Men ja, kommer til å selge sjelen min førstkommende Fredag :D

Utelukkende positiv her, gleder meg som en jævla unge. Kommer til å bli helt konge! Dersom det ikke slår til, så får jeg heller bare bli skuffet. Men for en gangs skyld tviler jeg faktisk på det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som har funnet ut hvor billigste LOVLIGE nedlasting er?

 

Steam var realtivt dyr med 50Euro=386,-

Direct2Drive.co.uk selger den ikke til Norge.

Gamestop downloads har den ikke.

Spaceworld downloads har den ikke.

 

http://www.ultimatumgamekeys.com/en/game/buy-cheap-the-elder-scrolls-v-skyrim-steam-cd-key 45.99$ ~ 259 nok.

 

Takk! Der var det jo sinnsykt billig. (Batman:Arkham City for 180,- også...)

 

Var litt skeptisk til den siden fordi jeg aldri hadde hørt om den. Gikk det fint med å aktivere spillene? Var veldig mange billige spill der som var fristende. Takker for svar. :roll:

Var også litt skeptisk, men de virker seriøse.

Fått to emails rett etter order med kvittering osv. Key blir sendt når betalingen er "approved".

De samarbeider med Steam, så Steam-spillene får du bare en Steam-aktiverings-kode.

På Steam: http://steamcommunity.com/groups/ultimatumgamekeys

 

Tusen takk for et utfyllende svar. Ser ut som en seriøs side, så blir vel å kjøpe mange billige spill her ja! ;)

Lenke til kommentar

Noen som har funnet ut hvor billigste LOVLIGE nedlasting er?

 

Steam var realtivt dyr med 50Euro=386,-

Direct2Drive.co.uk selger den ikke til Norge.

Gamestop downloads har den ikke.

Spaceworld downloads har den ikke.

 

http://www.ultimatumgamekeys.com/en/game/buy-cheap-the-elder-scrolls-v-skyrim-steam-cd-key 45.99$ ~ 259 nok.

 

Trekker de norsk mva, som jo tulleloven er, blir det ca kr 322,50 og da får man spillet billigere fra Spillsjappa, f.eks.

Lenke til kommentar

Er Bethesda flinke til å lage spillene sine stabile til konsoller?

Kan bli katastrofe som New Vegas,

jeg måtte starte på nytt 3 ganger og masse quester ble ødelagt fordi hovedpersonene var plutselig drept før jeg traff dem.

Det er vanlig når spillet er så stort, men vil heller ha masse bugs en ett kjedelig Action spill

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

Noen som har funnet ut hvor billigste LOVLIGE nedlasting er?

 

Steam var realtivt dyr med 50Euro=386,-

Direct2Drive.co.uk selger den ikke til Norge.

Gamestop downloads har den ikke.

Spaceworld downloads har den ikke.

 

http://www.ultimatumgamekeys.com/en/game/buy-cheap-the-elder-scrolls-v-skyrim-steam-cd-key 45.99$ ~ 259 nok.

 

Trekker de norsk mva, som jo tulleloven er, blir det ca kr 322,50 og da får man spillet billigere fra Spillsjappa, f.eks.

Har aldri betalt mva. på digital distribusjon online.

Ser ikke sånn ut her heller.

Lenke til kommentar

En ting jeg ikke forstår er all klaginga på grafikk! Man kan ikke forvente Battlefield 3 grafikk i ett så stort freeroam spill... og når noen da AVBESTILLER fordi de ser at den sansynligvis UFÆRDIGE leaken som STREAMES over nettet i 360p ser dårlig ut, fortjener de virkelig ikke å leve seg inn i ett så massivt RPG-univers som TES. Helt ærlig så er grafikk en bonus i Skyrim, men ikke det viktigste etter min mening. Selvfølgelig vil COD-kids mene grafikken er dårlig, men ordentlige, engasjerte gamers vil selv i dag kunne nyte spill som Baldurs Gate, Diablo 2 og Morrowind. Jeg elsker stilen skyrim er laga i, og grafikken er bra nok i massevis. Uansett gleder jeg meg mer nå enn noen gang! Kan virkelig ikke vente på 11.11.11. SKYRIM BLIR AWESOME! :D

  • Liker 6
Lenke til kommentar

En ting jeg ikke forstår er all klaginga på grafikk! Man kan ikke forvente Battlefield 3 grafikk i ett så stort freeroam spill... og når noen da AVBESTILLER fordi de ser at den sansynligvis UFÆRDIGE leaken som STREAMES over nettet i 360p ser dårlig ut, fortjener de virkelig ikke å leve seg inn i ett så massivt RPG-univers som TES. Helt ærlig så er grafikk en bonus i Skyrim, men ikke det viktigste etter min mening. Selvfølgelig vil COD-kids mene grafikken er dårlig, men ordentlige, engasjerte gamers vil selv i dag kunne nyte spill som Baldurs Gate, Diablo 2 og Morrowind. Jeg elsker stilen skyrim er laga i, og grafikken er bra nok i massevis. Uansett gleder jeg meg mer nå enn noen gang! Kan virkelig ikke vente på 11.11.11. SKYRIM BLIR AWESOME! :D

Ikke alltid jeg er enig med en ManU supporter, men jeg er det nå :p

 

Edit: grafikken i Skyrim er bra nok :)

Endret av aBaDmAn91
Lenke til kommentar

Er Bethesda flinke til å lage spillene sine stabile til konsoller?

Kan bli katastrofe som New Vegas,

jeg måtte starte på nytt 3 ganger og masse quester ble ødelagt fordi hovedpersonene var plutselig drept før jeg traff dem.

Det er vanlig når spillet er så stort, men vil heller ha masse bugs en ett kjedelig Action spill

 

Tja, hvor mye de hadde med utviklingen av New Vegas å gjøre vet jeg ikke. Det var jo Obsidian Entertainment som utviklet det, mens Bethesda bare var utgiver.

Lenke til kommentar

De kunne brukt motoren i Oblivion, og jeg hadde vært fornøyd. Skjønner ikke hvorfor noen synes grafikk er viktig. Det er bare en innpakning, det er det inni som gjelder.

 

Vel, jeg ville ikke lagt meg ned i fosterstilling og grenet om grafikken hadde vært enda bedre.

Men jeg vil heller at dem fokuserer på å lage en god og dyp historie, masse action og spenning og velfungerende gameplay med masse innhold både i quest og ved siden av disse.

Og kunne drive med mange forskjellige side-quest og andre helt meningsløse ting som kjøp/salg, gård, osv ville bare gjort opplevelsene enda bedre enn litt bedre grafikk!

Endret av Hansien
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva mener du?

 

Obsidian består av veldig mange gamle Black Isle-utviklere, og det er nok hovedgrunnen til at New Vegas er overlegent Fallout 3. Black Isle lagde i sin tid verdens beste rollespill.

 

Neverwinter Nights 2 er fullt av fatale bugs som gjør mange klasster ganske slitsomt å spille, også er det en god del spells og feats som ikke fungerer eller bare fungerer delvis (klasser som druid og hellfire warlock har ekstremt med bugs).

 

Egentlig så bryr jeg meg ikke så alt for mye om grafikk, jeg syns grafikken ved har sett fra Skyrim allerede er kjempe bra. Det jeg syns er mest viktig er så klart innholdet at det kjører bra uten hakking og for mye fps drop.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...