Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

 

Trekker de norsk mva, som jo tulleloven er, blir det ca kr 322,50 og da får man spillet billigere fra Spillsjappa, f.eks.

 

Jeg har kun betalt via PayPal, og har aldri opplevd noe momskrav i den forbindelse.

 

edit: Eller trekkes dette automatisk fra visaen ved månedsskifte? Akkurat dette har jeg ikke sjekket.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar

:hmm: virker som våpenene levler opp når du bruker skillpoints på Karakterens exs 1 handed våpen skills (ikke selve våpene) .. er vell litt uvanelig? mine har jumpa opp 35levels plutselig i inventory? :ermm:

 

Gjør ikke meg noe men blir nesten litt dumt å lete etter noe bedre når alle plutselig gikk fra level 30 til 65?

Endret av samco
Lenke til kommentar

Nei tror ikke du har den muligheten lengre (mulig jeg missa den?)

Har satt på oblivion litt for å se litt på forskjeller mellom spillene og det som jeg legger merke til er at skyrim ikke har våpen tilstand lengre

oblivion har hvordan kondisjon våpenet dit er i , det er borte i skyrim :hrm: gjør ingen ting egentlig men encharted våpen mister kraft ved bruk som før

Endret av samco
Lenke til kommentar

Noen som har funnet ut hvor billigste LOVLIGE nedlasting er?

 

Direct2Drive.co.uk selger den ikke til Norge.

 

Det er ikke helt riktig. Gå på direct2drive.com og det står spesifisert at det selges til Norge for rundt 360kr. Det er ikke ekstremt mye billigere enn steam.

 

Damn. Ultimatumgamekeys var jo svinebillig, og det blir jo basicly det samme som å kjøpe via steam, siden download uansett blir gjennom steam? Tror jeg går for den, 250kr vs steams 390 er jo en grei forskjell.

Endret av Dimitrij
Lenke til kommentar

:hmm: virker som våpenene levler opp når du bruker skillpoints på Karakterens exs 1 handed våpen skills (ikke selve våpene) .. er vell litt uvanelig? mine har jumpa opp 35levels plutselig i inventory? :ermm:

 

Gjør ikke meg noe men blir nesten litt dumt å lete etter noe bedre når alle plutselig gikk fra level 30 til 65?

 

Regner med at de nye du finner også blir oppgradert:)

Lenke til kommentar

Hvem bruekr fremdeles manualer i 2011? :!:

 

Tror siste gang jeg åpnet en spillmanual var The Sims 2 sin i 2000.

 

Hehe, jeg setter pris på en god manual. Oblivion sin inkluderte raser, skills, atributes, forklaringer på alle minigamesa som lockpicking, alchemy etc.

 

Og kartet må jo selvfølgelig henges opp på veggen og studeres opp og ned :)

Men ja, manualer er litt avleggs. Siste jeg leste var vel Oblivion sin i 07'..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...