Muggkaare Skrevet 29. november 2011 Skrevet 29. november 2011 Herre min hatt så feil Skyrim-mjødhallen høres ut. 4
TMB Skrevet 29. november 2011 Skrevet 29. november 2011 "Mjødhallen - hvor ekte menn diskuterer Skyrims beinharde kamper" 1
larspli Skrevet 29. november 2011 Skrevet 29. november 2011 Pro tip: Bruk Marked for death shouten i starten på en boss fight, etter 20 sek går bossen lett ned på noen få slag selv på Master. Spes relatert til de dragon priestene
Xandathrii Skrevet 29. november 2011 Skrevet 29. november 2011 (endret) [bragfest] Oh baby, 3x daedric legendary armor equipped *flex* Stolt stolt stolt! [/bragfest] Endret 29. november 2011 av Xandathrii
Error Skrevet 29. november 2011 Skrevet 29. november 2011 Skyrim-mjødhallen er det mest uninspirerte forslaget jeg har hørt. Mjødhallen -insert something skyrim- er langt bedre 1
Stonemeister Skrevet 29. november 2011 Skrevet 29. november 2011 The Ragged Flagon er jo også en trådtittel.
Dasch Skrevet 29. november 2011 Skrevet 29. november 2011 [bragfest] Oh baby, 3x daedric legendary equipped *flex* Stolt stolt stolt! [/bragfest] Er jo ganske så enkelt å få takk i. Men hvis du synes det er imponerende so be it : )
Xandathrii Skrevet 29. november 2011 Skrevet 29. november 2011 [bragfest] Oh baby, 3x daedric legendary equipped *flex* Stolt stolt stolt! [/bragfest] Er jo ganske så enkelt å få takk i. Men hvis du synes det er imponerende so be it : ) gledesdreper he he var jo ingen sak å få tak i det da, ble bare så glad
Dasch Skrevet 29. november 2011 Skrevet 29. november 2011 [bragfest] Oh baby, 3x daedric legendary equipped *flex* Stolt stolt stolt! [/bragfest] Er jo ganske så enkelt å få takk i. Men hvis du synes det er imponerende so be it : ) gledesdreper he he var jo ingen sak å få tak i det da, ble bare så glad Er veldig glad jeg også : ) Spesielt når man har gode enchants.
kanin333 Skrevet 29. november 2011 Skrevet 29. november 2011 Denne tråden bytter til stadighet navn, frustrerende. Likte Skyrim-kaféen, jeg. 2
Neppe Skrevet 29. november 2011 Skrevet 29. november 2011 Hvorfor så avansert? ”Den store Skyrim tråden” er vel bra nok? Fordi Whitefall, som er handelssenteret i Skyrim er bygd rundt Jorrvaskr, og det er på en måte "møteplassen" i Skyrim. Så blir det kult, og vi blir annerledes enn de dusin andre trådene som heter "Den store" "Den lille" "... snakke tråden" "Der vi diskuterer tissefantstørrelse og wow"
Xandathrii Skrevet 29. november 2011 Skrevet 29. november 2011 [bragfest] Oh baby, 3x daedric legendary equipped *flex* Stolt stolt stolt! [/bragfest] Er jo ganske så enkelt å få takk i. Men hvis du synes det er imponerende so be it : ) gledesdreper he he var jo ingen sak å få tak i det da, ble bare så glad Er veldig glad jeg også : ) Spesielt når man har gode enchants. Der suger jeg desverre. Har bare +2 ha, +13 1h dmg og +4 1h dmg på delene...å det er baaad... Er det sånn at de enchantsa man har lærts seg blir bedre ettersom man levler skillen? Im a chant-n00b
GameSlayer Skrevet 29. november 2011 Skrevet 29. november 2011 "Den vittige Skyrim relaterte tråden med ikke noe god tittel" Best. Titel. Ever.
DJ_Dark Skrevet 29. november 2011 Skrevet 29. november 2011 Haha. Faen skjer med navnet på tråden her da? :!:
ShampooMacTavish Skrevet 29. november 2011 Forfatter Skrevet 29. november 2011 Jeg hadde virkelig ikke sett for meg at dette skulle bli en stor greie.
aBadMan Skrevet 29. november 2011 Skrevet 29. november 2011 (endret) Skyrim-Arenaen. Noe sånt ;p Selv om det kanskje ikke passer helt O.o Jeg hadde virkelig ikke sett for meg at dette skulle bli en stor greie. Skriv bare noe... Om folk ikke er fornøyd... gi dem bacon. Endret 29. november 2011 av ShampooMacTavish
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå