Gå til innhold

En ekte persisk prins? (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal vi se..

Prisen fra Prince of Persia: The Forgotten Sands, med sverdet fra Final Fantasy 7 og sigdblade greia fra Dark Sector. Not bad..

Synd slåssingen ser ut til å være av laber kvalitet. Om gameplayet svikter er poenget borte for min del.

Skrevet

"Nå får Iran fått sitt første storspill" Er ingen ekspert på norsk gramatikk og setningsoppbygning, men dette her er vel nødt til å være feil? Skal vel være et "har" eller fjerning av en "fått" inni der.

Spillet så imidlertig litt kult ut, skal kanskje testes.

Skrevet

det ser jo ganske greit ut enkli,men facials er ikke helt up to date med spill i 2010 men det så jo ganske greit ut med combaten da,men så mådde de jævlene ødelegge det med og ikke det ut på ps3 og gidder ikke og spille hack n slash på pc altså.

Skrevet
...nødt til å utgi spillet utelukkende til PC av samme grunn, ettersom de ikke fikk lov til å anskaffe utviklingsutstyret som kreves for PlayStation 3 og Xbox 360.
Det er ulovlig for dem!
Skrevet

det ser jo ganske greit ut enkli,men facials er ikke helt up to date med spill i 2010 men det så jo ganske greit ut med combaten da,men så mådde de jævlene ødelegge det med og ikke det ut på ps3 og gidder ikke og spille hack n slash på pc altså.

facials? Jeg håper sånt ikke er med i spillet. (hint: det er vanlig i snuskete filmer...) :p

Skrevet

facials? Jeg håper sånt ikke er med i spillet. (hint: det er vanlig i snuskete filmer...) :p

morsom nå:p

tenkte på hvordan ansiktet ser ut jeg da:p.

Skrevet

Animasjonene og bevegelsene så jo helt tilbakeståendes ut xD Og det at han kunne hoppe i luften igjen ble bare litt teit :p Nei, jeg tror nok ikke dette klarer å nærme seg Prince of Persia på noen måte.

Skrevet

Umm. Animasjonene i dette spillet er jo faktisk bra i forhold til visse andre titler der ute. Visse større titler. Mye større. DoubleJump er vel heller ikke noe nytt innen spill. Det siste spillet jeg spilte som hadde det var The Force unleashed 2.

Skrevet

Ser morsomt ut. Litt sånn 3D-Mario med blod og gørr. Blir ikke direkte våt i buksa av grafikken, men de har gjort en god jobb.

Jeg velger å gi blaffen i at 2x-hopping er vanskelig i virkeligheten. Hvis virkeligheten er målet trenger vi ikke spill.

• 1 år senere...
Skrevet

Trodde jeg skulle le meg ihjel av den 2x hoppingen! Nei huff, det hele ser ganske dårlig ut.

jahahaha! Hadde sikkert planlagt at noe utstyr skulle brukes til å komme over men glemte det senere... ;D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...