Gå til innhold

– Velger spill fremfor sex (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sex > Spill

 

Enkelt og greit.

 

Og for meg Spill > Stå på skøyter. Allikevel skjer det at jeg står på skøyter, selv om jeg sikkert kunne ha spillt. Personlig skjønner jeg ikke hvorfor det er så ekstremt overraskende at 10% på ett eller annet tidspunkt i livet har vlagt spill over sex. Spesielt ikke om man har en fast partner, og dermed jevn tilgang om man ønsker.

 

AtW

Lenke til kommentar

Tror nok dem fleste om dama står å vifter med puppa forran tv mens du spiller slipper det aller meste dem har i hendene rimelig fort altså....

 

Men mannfolk som er sammens med gnålete kvinnfolk som skal ha oppmerkshomhet hele tiden og som ikke forstår hvorfor en sitter å spiller istede for å holde dem i hånden 24/7 mens en ser på Fem eller fks TV2 Bliss dropper du nok å løpe i køys med rimelig kjapt. Dem fleste av oss har enten vært med slike skapninger eller kjenner noen par der ute som lever slik...(stakkars jævler).

 

Da forstår jeg meget godt at 1 av 10 heller spiller :p

 

 

Lenke til kommentar

<snip>

Jeg har vært sammen med dama siden -92, så jeg ser mer nytteverdien av å prøve ut noen nye spill enn å gjøre noe man uansett kan så altfor godt :whistle:

I følge dokumentarfilmer jeg har sett på internett, så finnes det tydeligvis mengder med ekstrautstyr som kan gjøre ting mer spennende.

Kall de gjerne "tilleggspakker", om du vil. Kanskje det vekker lysten mer? :p

jeg dør av latter :D

Lenke til kommentar

Noen som har prøvd sex og spilling samtidig!? ;)

 

Det er bedre enn å velge!!!

Men vær forberedt på dårlig prestasjon i begge grener!!

 

Tjaa....kontroll med rumble?! Mener faktisk det var noe slik til playstation 2 en gang....

 

Uansett, ja, det er pga spill det blir en nyhetssak. Det kommer aldri en overskrift med "hun valgte å sove fremfor sex" eller noe slikt, er ikke likt for alle.

Lenke til kommentar

Som tilleggspakker så tenker du på bilratt, gamepad, multifunksjonsskrivere og annet? Det har jeg, men blir ikke mer spennende for det...

 

Hvis du tenker motsatt så ser ikke jeg helt hvordan det skal bli bedre for meg at dama har en silikonleke :)

Sjansen for at hun skaffer seg en silikonleke er vel allerede ganske stor, om du velger å spille fremfor å tilfredstille henne? :p

Lenke til kommentar

Som tilleggspakker så tenker du på bilratt, gamepad, multifunksjonsskrivere og annet? Det har jeg, men blir ikke mer spennende for det...

 

Hvis du tenker motsatt så ser ikke jeg helt hvordan det skal bli bedre for meg at dama har en silikonleke :)

Sjansen for at hun skaffer seg en silikonleke er vel allerede ganske stor, om du velger å spille fremfor å tilfredstille henne? :p

Vinn - Vinn situasjon :) Hvorfor skal jeg blande meg inn hvis hun kan ha det kos uten meg?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...