Gå til innhold

Hva er det dårligste spillet DU har likt godt?


Anbefalte innlegg

Noen ganger kommer man over spill man virkelig liker godt, men så viser det seg at når du snakker med venner og bekjente eller leser anmeldelser, at ingen andre har likt det.

 

Et spill som virkelig stikker seg ut hos meg, er Star Wars Rebellion. Strategi spill til star wars universet som kom ut i 1998.

Grafikken var kjedelig og teknisk dårlig for sin tid og tungvine menyer.

 

Men jeg og flere av mine venner likte dette spillet svært godt. Det er faktisk det spillet jeg har linket lengst i ett strekk noen sinne. Spilte en multiplayer kamp med en kamerat som varte i 17 timer. Spillet ble bare pauset et par ganger for do pauser og middag.

 

Det fikk jevnt over veldig dårlige anmeldelser. Men jeg husker engelske Pc gamer ga det 60%, men anmelderen sa det var et elsk eller hat spill. Til tross for den dårlige karakteren elsket han det. Å det gjorde jeg også :) , har det den dag i dag på min hp mini pc.

 

Her er gamespost sin anmeldelse. Får 45%

 

http://www.gamespot.com/pc/strategy/starwarsrebellion/review.html

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det nyligste må vel være Kane & Lynch 2. Det fikk jevnt over "krass" kritikk, men jeg må innrømme at jeg likte det veldig godt. Den grafiske stilen sammen med de usensurerte karakterene i spillet satt meg rett inn i spillverdenen. Jeg hadde hørt at skytingen var håpløs og fiendene dummere enn kulene du avfyrte. "Heldigvis", siden jeg brukte veldig mye hagle og fiendene aldri levde lenge synes jeg derimot at det ikke la noen demper på opplevelsen min. Alt i alt var jeg egentlig bare litt skuffet over at spillet var så kort, som også er mitt største problem med spillet.

Lenke til kommentar

Jeg likete Serious Sam 2 veldig godt, hvis ikke jeg tar helt feil fikk det ganske dårlig mottagelse. Greit nok så hadde det kanskje er litt random gameplay og litt søppel-styring, men overall er det fantastisk gøy å plaffe ned battalioner av fiender som rusher mot deg :]

Lenke til kommentar

Tråden flyttes til en mer passende kategori

X-Men Origins: Wolverine for min del tror jeg.

 

Det har faktisk bare ett eneste positivt trekk, og det er action. Spillet leverer middelmådig og kjedelig grafikk, et lydbilde som på det beste er helt greit og historien er ikke videre tilstedeværende. Men er det moro? Ja, for pokker!

 

Wolverine har et overraskende arsenal av angrep til tross for kun å ha to klør, og der andre actionspill leverer rimelig spennende men etter hvert repeterende action er Origins: Wolverine mye mer variert og artig. Det holder seg til de få styrkene Wolverine har fremfor å pøse på med alternative våpen og verktøy og det blir mye lettere å konsentrere seg rundt kjernen.

 

Har spilt det utrolig mye siden jeg kjøpte det, og spill som Devil May Cry, God of War og Darksiders har mye å lære med tanke på hvor enkelt slike spill kan gjøres.

Endret av AltF4
A little bit moderating
Lenke til kommentar

Litt vanskelig å komme på direkte "dårlige" spill jeg har likt, men f.eks. Dark Messiah of Might and Magic spilte jeg igjennom fire ganger, noe som er veldig mye til å være meg. Det fikk en del middelmådige karakterer, men ikke verre enn at metascore'n ligger på 72. Historien er en rimelig cheesy standard fantasy-greie, og spillet er ikke "perfekt", men har allikevel mye kvaliteter, stemning og moro (bl.a. et vellykka førstepersons melee-slåssesystem). Selv om det minner om et slags HL2 i fantasyversjon (sourcemotoren og ikke "open world") er det fortsatt nok valgmuligheter til at man må spille gjennom det flere ganger for å få testet ut forskjellige ting.

Endret av Riboflavin
Lenke til kommentar

Alpha Protocol - Syns spillet var generellt bra med interessant historie. Bare gå vekk fra skytingen og fokuserer på melee. (Metacritic - 65)

Backbreaker - Vet ikke hva det er, men noe er det som får meg til å spille det igjen og igjen =P (Metacritic - 54)

Prøvde demoen til "Fist of the North Star: Ken`s Rage" og syns det var driit morro xD spillet fikk nylig 4.4 av GT.. Blir nok ikke kjøpt, men var morro i små doser =P (Metacritic - 57)

Lenke til kommentar

Baldur's Gate: Dark Alliance I og II. Herregud hvor mange timer jeg har spilt de spillene! Det var de første "vrikelige" rpg-spillene jeg prøvde, dog jeg skjønte i ettertid at det er svært hack 'n' slash orientert. Jeg har i ettertid spilt de originale til PC, og jeg skjønte da hva slags skvip Dark Alliance var. Uansett så har de spillene alltids hatt en plass i hjerte!

Lenke til kommentar

Hmm må vel være mye av det jeg spilte på nes/snes konsollen da jeg var ung. For eksempel hater jo AVGN (og sikkert andre med han) det første turtles spillet på nes, men jeg hadde mye morro med det selv om det var håpløst vanskelig.

 

Samme her. Tror jeg kastet bort en hel sommer på det spillet i min ungdom; kastet bort enda en sommer på emulator for et par år siden, og mellom kontroll og vanskelikghetsgrad var ikke quicksave-funksjonen på emulatoren nok til å hjelpe meg. Men nå som du nevner spillet, så har jeg fortsatt litt lyst til å spille det bare en gang til. (=

Lenke til kommentar

Det må vel bli Gothic 3. Fikk slakt flere steder, og folk som har spillt det ellers synes også det er dårlig. Jeg derimot elsker det. Det har en utrolig vakker og atmosfærisk verden som er en fryd å utforske, valg som påvirker historien og verdens flotteste spillmusikk. Et fantastisk spill i mine øyne.

 

+1

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...