Gå til innhold

Sniktitt: Need for Speed: Hot Pursuit (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1. Jeg opplevde ingen strikkeffekt i flerspiller, og de dyktigste sjåførene i åttespillersøkten vår var milevis foran de dårligste politibetjentene. Nå er ikke det akkurat konkrete bevis, men jeg opplevde aldri noe sånt, verken i en- eller flerspiller.

 

2. Nei, ikke såvidt jeg vet. Det var ingenting som hintet til det i menyene, i hvert fall.

Takker for svar.

 

1. Godt å se, da var det nok bare for å gjøre fremvisningen mer interessant og actionpreget de forreste bilene kjørte litt saktere.

 

2. Æsj :(, dessverre en dealbreaker for min del.

Lenke til kommentar

Jeg var riktignok aldri så heldig at jeg fikk oppleve klassikerene i serien som Need for Speed: Porsche og Need for Speed 3 Hot Pursuit. Men jeg spilte da en hel del Need for Speed: Hot Pursuit 2, og hadde mye moro i det spillet. Hvordan står egentlig Hot Pursuit 2 opp mot de definitive klassikerene i serien? Det er godt mulig det blir et kjøp av dette spillet. Har skaffet meg treskjerm-oppsett til PC-en og tenkte at det kunne være artig å ha et bilspill å spille. Selv om det kan være artig med bilsimulatorer, har jeg ikke ratt og epdaler og tror kanskje bilspill med mer arcade-fokus kunne gjort seg bedre for meg. Så kanskje jeg skal forhåndsbestille dette og en Windows-kompitabel gamepad. :)

Lenke til kommentar

Jeg føler meg som en gammel sur fyr nå, men dette spillet skulle fått Need For Speed tittelen mener nå jeg. Jeg ser det er fryktelig mange som gleder seg, men jeg synes det spillet vi får levert her ikke har noe med NFS serien å gjøre. Joda jeg husker NFS HP, men her har utviklerne igjen tatt snarveien ved å lage et teknisk dårlig spill. Jeg både gleder og gruer meg til å se hva anmelder legger i dette, magefølelsen min sier de kommer til å hoppe i sofaen av de fete saktefilmeffektene å glemme det som faktisk betyr noe - kjøringen. Biler som ligger konstant i halvsladd osv. Våpen i et Nfs spill?

 

Men så er jeg sikkert en gammel sur fyr som aldri får det NFS spillet han vil ha da. Så da håper jeg bare de lager noe som noen liker ihvertfall.

Lenke til kommentar

Tror jeg har et usunt forhold til politibiler og blinkende lys.. Koser meg litt for mye med demoen :lol: Må trene litt mer på pitt-manøvreren dog, men er for opptatt med å leke med lys og sirener... Mer arcade enn sim, men jeg får politibil så jeg er veldig happy :D

Syns demoen var bra den. kunne seff vært mye større, men gav håp om at det endelige spillet blir veldig bra. Kjørefølelsen var ikke så helt på trynet heller. Er jo ingen simulator, men er jo heller ikke ridge racer.

Lenke til kommentar

Kjøreopplevelsen var mye som forventet, Burnout og NSF i en velfungerende kombo. Når jeg tenkte arcade/sim så tenkte jeg på det å krasje i folk til de stopper vs pitt-manøvrer etc..;) Men så er jo jeg mannen som så en politibil fra NYPD på finn og tenkte hmm..kanskje det..:lol:

Endret av Whitefall
Lenke til kommentar

Synes demoen var veldig bra, selv dog det lille jeg fikk prøve. Liker mulighetene man har med politibilen, lyseffektene ser bra ut og liker mulighetene med at man både kan slå av og på lyset på bilen, samt sirenen har noen små muligheter, mangler bare å kjøre bilen med kun blålys uten sirene, ellers detaljer jeg liker :) Opptatt av sånt, altså når man først skal være politi, skal det ikke bare være sirene av/på! :p

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...