Gå til innhold

LAN/PC mat?


Anbefalte innlegg

lurer på om noen har noen skikkelig gode tips til lan mat? jeg vet at grandiosa er skikkelig bra, og det spiser jeg veldig mye av selv. men jeg trenger noe annet til en forandring :D

 

 

har selv en liten oppskrift som jeg bruker endel:

- kjøp en loff og en pose potetgull (salt er best).

- spis innmaten av loffen (mett 1 gang)

- ta frem potetgullposen og putt det inni den loffen du har hola ut. knus den litt så du får små biter. spis den (mett 2 ganger)

 

noen andre som har noen oppskrifter de bruker når du sitter oppe en natt foran pc'n?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Holder meg til kebab og Urge jeg :D

En BigOne når jeg orker å lage det, men på LAN er jeg som oftest for trøtt til det. Spiser også masse bananer, vet ikke hvorfor, er lissom bare blitt LAN-frukten min det.

 

Når bynte man å _lage_ big one? "*sukk* gå et par meter for å skru på ovnen.. gå tilbake.. vente 10min.. gå tilbake.. putte i pizza'en..gå tilbake..13min til.. gå tilbake.. ta ut pizza'n og så ete'n *stønn* hardt ikke sant? :roll:

Lenke til kommentar

 

Når bynte man å _lage_ big one? "*sukk* gå et par meter for å skru på ovnen.. gå tilbake.. vente 10min.. gå tilbake.. putte i pizza'en..gå tilbake..13min til.. gå tilbake.. ta ut pizza'n og så ete'n *stønn* hardt ikke sant? :roll:

 

man "lager" vel ikke brød heller da?

 

det eneste man gjør er jo å putte alle ingrediensene i en bolle elns(ta pizza ut av eske), røre litt(ta pizza ut av plasten), legge i brødform(legge pizza på rist) sette i ovnen og vente til det er spiselig

Lenke til kommentar

 

Når bynte man å _lage_ big one? "*sukk* gå et par meter for å skru på ovnen.. gå tilbake.. vente 10min.. gå tilbake.. putte i pizza'en..gå tilbake..13min til.. gå tilbake.. ta ut pizza'n og så ete'n *stønn* hardt ikke sant? :roll:

 

man "lager" vel ikke brød heller da?

 

det eneste man gjør er jo å putte alle ingrediensene i en bolle elns(ta pizza ut av eske), røre litt(ta pizza ut av plasten), legge i brødform(legge pizza på rist) sette i ovnen og vente til det er spiselig

 

Er ikke det å lage så vet ikke jeg... :lol:

Lenke til kommentar

Pizzahorn! Det er digg på lan, ikke noe stress å spise heller :p

Er du på stort LAN, så har de som regel mat der (?), eller det ligger nær en kebabsjappe elns. Rundstykke og banan er lett og godt (en bit av rundstykke, så en bit av bananen). Jeg og en kompis bakte pizzahorn en dag før lanet en gang, det ble greier! Hjemmemekka pizzahorn (fikk sirka 16 hver), STOOOORE som fy, me maaaaaasse godt fyll, akkuratt det DU liker best ;D

Lenke til kommentar

 

Når bynte man å _lage_ big one? "*sukk* gå et par meter for å skru på ovnen.. gå tilbake.. vente 10min.. gå tilbake.. putte i pizza'en..gå tilbake..13min til.. gå tilbake.. ta ut pizza'n og så ete'n *stønn* hardt ikke sant? :roll:

 

man "lager" vel ikke brød heller da?

 

det eneste man gjør er jo å putte alle ingrediensene i en bolle elns(ta pizza ut av eske), røre litt(ta pizza ut av plasten), legge i brødform(legge pizza på rist) sette i ovnen og vente til det er spiselig

Gadd ikke å finne en norsk ordbok...

 

To Make: To bring into existence by shaping, modifying, or putting together material; construct: make a dress; made a stone wall. (Eller et brød)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...