Gå til innhold

LAN/PC mat?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
all slags pizza. Og boller , er noen i min LAN gjeng som alltid spiser lefse jeg vet ikke de må bare ha det av bertha seff (berthas smurte lefser)  :D

 

Dette var virkelig et godt eksempel på en setning norsklæreren hadde likt.

Lefser er forresten digg på lan. :yes:

 

Ja, Zephy er spesielt flink med punktum og komma...

Mange svar er bare ei ren smørje med ord du må tyde....

 

LEFSER ruler!

Lenke til kommentar
HoldIt kan være digg av og til. Og Eplejus  :p

 

Eplejuice kan være skummelt. En kompis av en kompis osv... hadde ganske ensidig kosthold. (en pc-gamer/rollespiller/hvit i huden/nerd)

 

Han drakk omtrent kun eplejuice, samtidig som han glefsa i seg junk. Enden på visa var nyresvikt, fyren ble hvit i trynet og måtte på sykehus.....

 

(Eplejuice og Tropisk Nektar og denslags er surt surt surt og ikke bra for magan i lengden!)

 

DrErling

Lenke til kommentar
all slags pizza. Og boller , er noen i min LAN gjeng som alltid spiser lefse jeg vet ikke de må bare ha det av bertha seff (berthas smurte lefser) :D

 

Dette var virkelig et godt eksempel på en setning norsklæreren hadde likt.

Lefser er forresten digg på lan. :yes:

 

ja jeg vet er jeg ikke flink? Skriver ikke sånn på skolen da skjønner du. Det blir bare sånn når jeg skriver på pcen , glemmer alltid punktum og komma , men skal skjerpe meg nå. :yes:

Lenke til kommentar

Før var det ALLTID hold-it som var tingen. Men når Stabburet ellernoe byttet pakkning, fylte de også sammtidig hold-it`ene med ekstra tomatpurre, så nå er det bare kvalm. Da holder man seg til Pizza (BigOne) eller om man skal ha noe sunt, kan man alltids stappe i seg diverse Fjordland matretter, enkelt, dyrt og godt!

 

Eller kjeks! Da annbefaler jeg stor mengde Jaffa Cookies, eller Cafè Cookies!

 

...Eller Muffins, èn sjokolade Muffin, så er jeg mett! :o :woot:

Lenke til kommentar

lan-niste bør bestå av:

 

2 glass pulverkaffe.

6 x 1.5l cola eller foretrukket drikke (for et helgelan på 3 dager)

2 mr lee kjøttnudler i kopp

1 stk vannkoker (til kaffe og nudler)

1 stor klase bananer

1 sitron (ikke spør :p)

 

hvis ovn er tilgjengelig:

1 isboks full av ustekte ostesmørbrød (bare å varme etter behov.)

evt en papp-pizza.

 

hvis ovn ikke er tilgjengelig:

rosinboller. mange rosinboller.

2 stk tine sjokolademelk 1l. (det smaker så mye bedre enn cola sammen med bollene :p)

 

hvis fryser er tilgjengelig:

ha alltid med isbitposer.

frys noen 0.5l glass. da blir colan så mye bedre.

 

POTETGULL er noe dritt på lan. det smuler, det stinker og du blir så forbannet fettete på fingrene. dessuten metter det fint lite. det samme gjelder for alt salt/fett godis, f. eks peanøtter. skal du absolutt ha snax på lan, kjøp med deg en kilo druer.

 

lan og alkohol hører ikke sammen. du blir bare mer besugen i spill, og generelt ganske dryg.

 

Er du så heldig at du har en 12v kjølebag, ta den for guds skyld med deg!

 

et lite tips til slutt: om dere har et "intimlan" med bare 3-6 personer, er det kjempesosialt å lage et par hjemmelagde pizza i felleskap. godt smaker det ôg.

 

dette er min mening om lankosthold. feel free to disagree. :D

Lenke til kommentar

Berthas smurte lefser er jo et must på lan, men på lan-et jeg er nå hadde ikke nærmeste butikk denne über-maten! :evil:

 

så jeg måtte ty til en litt på kanten erstatning: klenning, ikke så godt men må ha noe som minner om lefse :D

 

cola,hveteboller og tyggis er obligatoriske, tyggis for å ha noe å tygge på når man får spise-abstinenser midt under et game :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...