Gå til innhold

Gamercraft. Ny, helnorsk Warcraft III klan med gamer.no folk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Blir gjerne med i klanen hvis jeg får lov. Men må bare finne et sted å kjøpe spillet.

Noen som vet om et sted mellom porgrund og skien som man får kjøpt warcraft 3?.

Jeg har frozen throne men det hjelper lite uten standard pakka :-?

Hei. du kan jo kjøpe wc3 fra elkjip om du har en i nærheten! de selger det for 50 kr! ellers kan du jo kjøpe fra www.cdon.no de selger det for 119!

Lenke til kommentar
Blir gjerne med i klanen hvis jeg får lov. Men må bare finne et sted å kjøpe spillet.

Noen som vet om et sted mellom porgrund og skien som man får kjøpt warcraft 3?.

Jeg har frozen throne men det hjelper lite uten standard pakka :-?

 

Du får ihvertfall kjøpt RoC på Elkjøp tror jeg.

Lenke til kommentar

Status for gamercraft

 

Nå har vi endelig fått etablert gamercraft, vi har foreløpig 14 medlemmer (trur det var 14 hvis ikke alzheimeren har tatt meg helt). Noen er mer aktive enn andre, men alt i alt er det veldig bra oppslutning tatt i betraktning at enten skole, jobb og militære - eller flere av dem - er en del av hverdagen til praktisk talt alle.

 

...men vi vil gjerne ha fler!

 

Du trenger ikke være så forferdelig aktiv, det sier jo seg selv at dess fler vi er, dess større sjans er det for at vi nesten til enhver tid er folk på b.net! Ta gjerne kontakt med meg på PM eller mail skulle du ønske å være med, si gjerne også når du har anledning til å bli invitert.

 

Vi sees på b.net! :)

 

PS: husk #gamercraft på irc; efnet!

Lenke til kommentar
Jeg er med! Kan vel si at jeg er en ganske god Warcraft spiller også! Spiller Warcraft hver dag.. Har dessuten klart alle WarcraftStarcraft spilla som har kommet ut på vanskligste vanskelighetsgrad! Synes Warcrat Frozen Throne var for lett! :shrug: , men Starcraft var akkurat pass vanskelig! :D

 

Det går ikkje and å velge vanskligheitsgrad i sc- berre of å opplyse om det. Og å bruke det som karakteristikk for multiplayerspeling blir berre dumt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...