Gå til innhold

Gamercraft. Ny, helnorsk Warcraft III klan med gamer.no folk


Anbefalte innlegg

Dette var noe dritt... Sånn CC hadde forstått det så kom noen andre til å ta over når klanlederen fikk accen sletta, men det slår altså motsatt vei. Dette er jo alt annet enn bra. Men som sagt så er det jo ikke annet å gjøre enn å få starta hele smørja på nytt igjen, skulle vel gå an å ha samme navn også.

 

Håper folk har lært litt av dette; Blizzard er konsekvente ovenfor nei-til-3rd-party-programmer, og forhåpentligvis vil folk huske på dette i fremtida. Det er imidlertid en ting jeg har stussa litt på, og det er hvorfor ikke CC har foreslått at vi tar opp "gc-anarion"-accen hans, sånn at han i alle fall får spilt med oss. Jeg spurte ham om dette en gang, og da fikk jeg ikke noe svar, men jeg vet at han jobber for warcraftreplays.com for tida, så det kan vel hende han er opptatt med det. Likevel veldig kjedelig å få hele klanen blåst til Hel på grunn av dette. :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jaa, da spørs det om vi får samla ti, da... Du skjønner kanskje av lengden på denne tråden at vi hadde en SVÆRT så stri tørn med å få samla de ti som måtte til for å starte opp.

 

Men jeg tror vi skal klare det.

 

gamercraft shall prevail!

hmm, jayhem, marl, anarion, dynamo, snikkbo, midgetslayer, vaskiz, zitoc og cobram! Jeg kom ikke på flere! Da blir vi 9 stk.

Lenke til kommentar
Jaa, da spørs det om vi får samla ti, da... Du skjønner kanskje av lengden på denne tråden at vi hadde en SVÆRT så stri tørn med å få samla de ti som måtte til for å starte opp.

 

Men jeg tror vi skal klare det.

 

gamercraft shall prevail!

hmm, jayhem, marl, anarion, dynamo, snikkbo, midgetslayer, vaskiz, zitoc og cobram! Jeg kom ikke på flere! Da blir vi 9 stk.

 

Du glemte meg da The_Thing :cry:

Også er jeg den beste i klannen :D

Lenke til kommentar
Jeg har ikke vært så veldig aktiv i klanen, mest fordi jeg liker custom games best. Jeg liker vel custom best fordi jeg ikker så veldig god i "vanlig" warcraft, og jeg må spille for å bli bedre, men jeg taper ofte, så det blir en ond sirkel detta.  :shrug:  :shrug:
Det samme er med meg! Jeg liker custom veldi godt for at jeg ikke er så god i "vanlig" warcraft! Bare se profilen min^^.

Men siden jeg ble med i klanen er jeg blitt mye bedre en jeg var!

Lenke til kommentar
EDIT: Og er sånn et par timer hver dag inne på battle.net og spiller, så det har ikke noe med inaktivitet å gjøre, bare en account man ikke kommer inn på  :(

Er fullstendig klar over det, men har jo spurt om jeg skal ta opp Anarion-accen din... Still no answer...:p

ta opp accounten? boy, har ikke en aning om ka du prøve å si :wink:

 

noen som blir med på wardraft i kveld i 11 tia? Er en custom game der man får velge en 9 enheter, så skal man bruke de enhetene til å slåss mot de andre enhetene fienden har valgt. Ikke noe basebygging eller tull, bare krig. Det er sykt kult :woot:

Lenke til kommentar
EDIT: Og er sånn et par timer hver dag inne på battle.net og spiller, så det har ikke noe med inaktivitet å gjøre, bare en account man ikke kommer inn på  :(

Er fullstendig klar over det, men har jo spurt om jeg skal ta opp Anarion-accen din... Still no answer...:p

ta opp accounten? boy, har ikke en aning om ka du prøve å si :wink:

 

noen som blir med på wardraft i kveld i 11 tia? Er en custom game der man får velge en 9 enheter, så skal man bruke de enhetene til å slåss mot de andre enhetene fienden har valgt. Ikke noe basebygging eller tull, bare krig. Det er sykt kult :woot:

 

Hva heter modden?

Lenke til kommentar
EDIT: Og er sånn et par timer hver dag inne på battle.net og spiller, så det har ikke noe med inaktivitet å gjøre, bare en account man ikke kommer inn på  :(

Er fullstendig klar over det, men har jo spurt om jeg skal ta opp Anarion-accen din... Still no answer...:p

ta opp accounten? boy, har ikke en aning om ka du prøve å si :wink:

 

noen som blir med på wardraft i kveld i 11 tia? Er en custom game der man får velge en 9 enheter, så skal man bruke de enhetene til å slåss mot de andre enhetene fienden har valgt. Ikke noe basebygging eller tull, bare krig. Det er sykt kult :woot:

 

Hva heter modden?

Wardraft tror jeg den heter!
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...