Gå til innhold

Gamercraft. Ny, helnorsk Warcraft III klan med gamer.no folk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeje.. når jeg logga meg på Bnet i dag var det ikke no mer klan :grine:

Noen som gidder å starte den opp igjen el?

JayHem: kan du gjøre det el?

Vi kan jo prøve å møtes en eller annen dag på nettet for å gjøre det da..

Får håpe vi blir nok folk

 

Og til Josten.. går sikkert greit at du blir med. Etter det jeg har forstått så kan alle aktive forumbrukere joine klanen.. Bare følg med i denna posten.. kommer mer info etterhvert ;)

Lenke til kommentar

Hmm, må jeg få minne om at jeg FORTSATT ikke er på b.net før siste halvdel av uka? :) Anyhow, ja, jeg vil gjerne få dratt igang sirkuset igjen, og får vi gjort det nå i helga hadde det vært topp. Husker imidlertid at det sist var et fordømt slit å få det til, så jeg lover ingenting. Jeg skal få sendt mailer senest på onsdag.

Lenke til kommentar
[quote name='NoLimit_^' date='27/10/2003 : 19:04'] huff, synes det er dårlig det nye forumet. Hva synes dere? Finner det rotete og uoversiktelig, så kan man ikke "finne sine egne poster "lengre, så man kan se om noen har svart det :gretten: [/quote]
Jeg synes forumet var bra! men det må komme en Vis egne innlegg knapp!
Lenke til kommentar

ok, folkens, ATTENTION!

 

vi vil gjerne få reist klanen fra aska så fort som mulig, så om alle som fortsatt er interessert kunne sendt meg en mail ASAP og si fra når de kan samles så hadde det vært flott. husk at vi er avhengige av å ha med ti stykk, derfor er jeg ikke sikker på om vi er nok aktive.

 

om vi må ty til drafting av inaktive medlemmer så får det heller være, kjernen vil overleve uansett!

Lenke til kommentar
ASAP = As Soon As Possible - så fort som mulig

 

Kan dere ingenting eller, barn? :p

Etter min mening er dette fjortiss språk *grin*

Det er en helt vanlig forkortelse, om ikke i UK så i hvert fall i US. Bruker den til og med i militær-sammenheng. Så vet du det. :)

Takk skal du ha.

Ikke alle har klart å komme inn i forkortelses verdenen *grin*

 

Men skal vi stifte klannen igjen?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...