Gå til innhold

Gamercraft. Ny, helnorsk Warcraft III klan med gamer.no folk


Anbefalte innlegg

Hei. Er noen interesserte i å bli med i en WCIII clan? Man må minst være 10 stykker.

 

Vet om tre andre som sikkert blir med (bl.a. Jay|-|em og Vaskiz fra dette forumet)

 

Navn kan vi finne på sammen.

 

Jeg søker ikke proffer (men det skader ikke :p ), vil bare ha det morsomt med litt 3 vs 3 arranged team og slikt, krever bare at du er aktiv :)

 

Så, skriv deg opp her så ordner vi alt det formelle, før vi stikker på battle.net og registrerer oss :wink:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er med! Kan vel si at jeg er en ganske god Warcraft spiller også! Spiller Warcraft hver dag.. Har dessuten klart alle WarcraftStarcraft spilla som har kommet ut på vanskligste vanskelighetsgrad! Synes Warcrat Frozen Throne var for lett! :shrug: , men Starcraft var akkurat pass vanskelig! :D

Lenke til kommentar
Jeg er med! Kan vel si at jeg er en ganske god Warcraft spiller også! Spiller Warcraft hver dag.. Har dessuten klart alle WarcraftStarcraft spilla som har kommet ut på vanskligste vanskelighetsgrad! Synes Warcrat Frozen Throne var for lett! :shrug: , men Starcraft var akkurat pass vanskelig! :D

 

Spiller ingen rolle hvor god du er i single player, det er på bnet du viser hvor god du der.

 

``CC

Lenke til kommentar
Kan jeg være med i klannen?

 

Det har vært kult om at jeg har fått vært med :woot:

 

Klart, the more the merrier, ingen krav til skills, bare du er aktiv :) så da er vi 6, 4 igjen før vi kan forme klanen

 

Kult :woot:

Når og hvordan får vi beskjed at klannen skal dannes?

Lenke til kommentar

Eh... Ser du har meldt meg på her, Carl...:lol:

 

Men uansett, bare å signe opp, folks! Warlock her har jeg jo også spilt litt med, så det er ikke bare framadfolk, ser jeg...:) Vi får vel nesten prøve å få ordna noen slags community, så vi får litt styr på folket, virka jo som om det var interesse for dette...:)

Lenke til kommentar
Eh... Ser du har meldt meg på her, Carl...:lol:

 

Men uansett, bare å signe opp, folks! Warlock her har jeg jo også spilt litt med, så det er ikke bare framadfolk, ser jeg...:) Vi får vel nesten prøve å få ordna noen slags community, så vi får litt styr på folket, virka jo som om det var interesse for dette...:)

 

Jeg er desperatt etter å joine en klan :D

Lenke til kommentar

Oy, kommer hjem fra jobb så har tråden eksplodert, må jo være minst minst 10 stk med nå! :D

 

Oki, i mårn er det fredag, alle som vil joine møtes på Northrend på battle.net i kanal, gamer.no (midlertidig) klokken 10, max 11, der vi diskuterer klan navn og diverse :)

 

Håper dette er mulig for de fleste :D

 

jippi

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...