Gå til innhold

Gamercraft. Ny, helnorsk Warcraft III klan med gamer.no folk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei. Er noen interesserte i å bli med i en WCIII clan? Man må minst være 10 stykker.

 

Vet om tre andre som sikkert blir med (bl.a. Jay|-|em og Vaskiz fra dette forumet)

 

Navn kan vi finne på sammen.

 

Jeg søker ikke proffer (men det skader ikke  :p ), vil bare ha det morsomt med litt 3 vs 3 arranged team og slikt, krever bare at du er aktiv  :)  

 

Så, skriv deg opp her så ordner vi alt det formelle, før vi stikker på battle.net og registrerer oss  :wink:

 

 

Jeg er med :woot: (Kaller meg Metrox)

Lenke til kommentar

dessverre karer, i dag satt jeg med maskinen, plutselig skrur den seg av, og jeg har enda ikke fått den til å funke, har prøvd det meste, men den gir ikke fra seg noen tegn til liv. Sitter på en gaaammel maskin nå, så det blir ikke noe Warcraft III på meg på ei god stund. :(

 

Det er som jeg har sagt; man kan bare ikke stole på en pc :cry:

(Mumler noe om at Xbox-en aldri ville sveket meg slikt)

 

Heldigvis har jeg planlagt å kjøpe ny pc, men må vente til jeg har kjøpt skolebøker, så jeg vet hvor mye penger jeg kan bruke :-?

 

Kos dere

Lenke til kommentar

kjipt, CC...:( kondolerer så mye...

 

trur forresten vi må fikse en annen metode å kommunisere på, kan skjønne det hvis moderatorer ikke liker dette i lengden...:p MSN, irc og mail er alle ting som er lette å kommunisere med, send meg en PM hvis dere vil være med på å starte opp en klan, så skal jeg prøve å ordne en simpel mail-liste eller noe annet som kjapt og effektivt kan få ordet ut på gata til alle sammen.

 

Edit: jeg går IKKE på b.net nå, blir borte i kveld. sorry.

Lenke til kommentar
dessverre karer, i dag satt jeg med maskinen, plutselig skrur den seg av, og jeg har enda ikke fått den til å funke, har prøvd det meste, men den gir ikke fra seg noen tegn til liv. Sitter på en gaaammel maskin nå, så det blir ikke noe Warcraft III på meg på ei god stund.  :(  

 

Det er som jeg har sagt; man kan bare ikke stole på en pc  :cry:  

(Mumler noe om at Xbox-en aldri ville sveket meg slikt)

 

Heldigvis har jeg planlagt å kjøpe ny pc, men må vente til jeg har kjøpt skolebøker, så jeg vet hvor mye penger jeg kan bruke  :-?  

 

Kos dere

 

Når før du fikkset pcen din???

Lenke til kommentar
dessverre karer, i dag satt jeg med maskinen, plutselig skrur den seg av, og jeg har enda ikke fått den til å funke, har prøvd det meste, men den gir ikke fra seg noen tegn til liv. Sitter på en gaaammel maskin nå, så det blir ikke noe Warcraft III på meg på ei god stund.  :(  

 

Det er som jeg har sagt; man kan bare ikke stole på en pc  :cry:  

(Mumler noe om at Xbox-en aldri ville sveket meg slikt)

 

Heldigvis har jeg planlagt å kjøpe ny pc, men må vente til jeg har kjøpt skolebøker, så jeg vet hvor mye penger jeg kan bruke  :-?  

 

Kos dere

 

Når før du fikkset pcen din???

 

har bestilt hovedkort, cpu, ram, kabinett ++ fra komplett, blei sendt idag, så når jeg får det er jeg klar igjen, men kan komme på battle.net bare for å være med å starte klanen, kan bare ikke spille :-?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...