Gå til innhold

Samsung Galaxy S WiFi


Cerandin

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har nettopp gått til innkjøp av en Galaxy S. Det jeg lurer på, ettersom jeg aldri har hatt telefon med wifi før, er det slik at når jeg er tilkoblet nettverket hjemme, og går på internett, bruker applikasjoner som krever internettforbindelse, bruker telefonen automatisk WiFi'en eller går den over på 3G'en hvor jeg betaler per mb jeg laster ned?

 

Noob spørsmål, håper noen kan hjelpe meg :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Har nettopp gått til innkjøp av en Galaxy S. Det jeg lurer på, ettersom jeg aldri har hatt telefon med wifi før, er det slik at når jeg er tilkoblet nettverket hjemme, og går på internett, bruker applikasjoner som krever internettforbindelse, bruker telefonen automatisk WiFi'en eller går den over på 3G'en hvor jeg betaler per mb jeg laster ned?

 

Noob spørsmål, håper noen kan hjelpe meg :p

 

Hei!

 

Den går automatisk på WiFi. Du ser når den bruker WiFi fordi det kommer et hvitt "signalsymbol" øverst på skjermen.

 

Er du på 3G-nettet vil det komme røde piler som peker opp og ned over 3G-symbolet. :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Tusen takk! Alt ble lettere nå :D

Heisann:-) Kan du hjelpe meg litt og ???? Er Android 2,2,klar for Samsung Galaxy S ????

Og så lurer eg på om det er mulig å få til ein snarvei til internett på 3G som kan legges på skrivebordet????

Er så tungvint å gå inn i menyen kvar gang for å aktivere det...

 

På forehand tusen takk

Lenke til kommentar

Vet ikke helt hva du mener med snarvei til internett på 3G, regner med du mener den vanlige internettleseren? Isåfall holder du fingen på internett ikonet inne, helt til du kommer til startmenyen og slipper, så er den der :) Angående 2.2 har jeg ingen anelse, ser det er flere som sier den har kommet, og jeg har prøvd å oppdatere med Samsung Kies som er dataprogrammet hvor man behandler telefonen. Jeg kunne oppdatere fastvaren på telefonen, noe jeg gjorde, men det står ikke android 2.2, men 2.1 på telefoninfo. Regner med det ikke blir så alt for lenge til :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...