Gå til innhold

Den offisielle Gran Turismo 5 tråden


UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Track creator er bekreftet! :D

 

Rather than being a fully featured editor – a feature that, Yamauchi confessed, was tinkered with but deemed too complex – the course maker allows players to select certain set parameters to create a track. A theme can be selected, with the Belgian High Fens or Toscana two examples, and the individual track sectors are then defined.

 

Sectors are edited individually, with frequency of curves, sharpness of corners, degree of topography and banking angle are set with a series of sliders.

 

IGN Kilde, de har trekt artikelen tilbake da den brøt med avtalen med PD. Vil bli tilgjengelig igjen senere.

 

Dynamisk vær, ryggelys, bremse/skrense spor, Cart racing er andre stikkord.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jepp er helt konge så mye content man får av med å kjøpe spillet. Viss du har spilt Forza Motorsport 3 på 360en å har en PS3 burde man kjøpe dette her og!

Dette blir det beste bilspillet denne generasjonen, alt for mange modus til å si nei til!!

Ser også filmer og bilder fra GT5, det ser så fotorealistisk ut, spesielt bilene :w00t:

 

Logitech G25, ny TV og et dundreanlegg er klar til 3.november!!

Lenke til kommentar

Jeg er i stor tvil om jeg skal legge penger i en spesiell utgave eller ei. Jeg er ikke sååå glad i å spille bilspill, men har jo lyst på spillet fordi det ser så bra ut. Har lyst på Collector's Edition faktisk, da bilen som følger med i Signature Edition ikke er like tøff synes jeg. CE har jo en ok pris, men for SE må jeg jo ut med flerfoldige laken for å få den.

 

Hva gjør jeg? :(

Lenke til kommentar

Jeg er i stor tvil om jeg skal legge penger i en spesiell utgave eller ei. Jeg er ikke sååå glad i å spille bilspill, men har jo lyst på spillet fordi det ser så bra ut. Har lyst på Collector's Edition faktisk, da bilen som følger med i Signature Edition ikke er like tøff synes jeg. CE har jo en ok pris, men for SE må jeg jo ut med flerfoldige laken for å få den.

 

Hva gjør jeg? :(

 

Gjør som meg; vent noen extra mnd til spillet kommer på tilbud. Play.com kommer sikkert med en pris under 200 lappen.

Lenke til kommentar

Har lyst på Collector's Edition faktisk, da bilen som følger med i Signature Edition ikke er like tøff synes jeg.

Det følger ikke med noen bil i Collectors Edition, kun i Signature Edition.

Mener jeg så et bilde der det fulgte med en svart Nissan i CE?

 

Uansett så venter jeg til det kommer til en rimeligere pris. Jeg vil heller bruke penger på et spill jeg vet jeg vil få mer ut av.

Lenke til kommentar

Du vil jo få ekstremt mye ut av gt5 da,husker jeg spilte GT2 jeg,det var så mange løp og moduser der til flere hundre timer med spilling.Det blir sikkert mer i Gt5.Jeg sitter å tenker på å kjøpe meg GT5 signature edition siden det kommer med USB drive og 10 ekstra cars og kommebok og spillet kommer i briefcase noe som er awesome,men vet ikke helt åssn det vil se ut i hylla mi men.. :rolleyes:

Lenke til kommentar

Har lyst på Collector's Edition faktisk, da bilen som følger med i Signature Edition ikke er like tøff synes jeg.

Det følger ikke med noen bil i Collectors Edition, kun i Signature Edition.

Mener jeg så et bilde der det fulgte med en svart Nissan i CE?

 

Uansett så venter jeg til det kommer til en rimeligere pris. Jeg vil heller bruke penger på et spill jeg vet jeg vil få mer ut av.

 

Det er nok lurt. Kommer til å gjøre det samme selv. £17.99 på play.com og jeg slår til.

Lenke til kommentar

Du vil jo få ekstremt mye ut av gt5 da,husker jeg spilte GT2 jeg,det var så mange løp og moduser der til flere hundre timer med spilling.Det blir sikkert mer i Gt5.Jeg sitter å tenker på å kjøpe meg GT5 signature edition siden det kommer med USB drive og 10 ekstra cars og kommebok og spillet kommer i briefcase noe som er awesome,men vet ikke helt åssn det vil se ut i hylla mi men.. :rolleyes:

 

Kommer jo helt ann på om man liker den type spill. Men har man likt de tidligere spillene så må vel dette spillet være ett av årets spill. Sinnsykt med innhold for pengene.

Lenke til kommentar

Har lyst på Collector's Edition faktisk, da bilen som følger med i Signature Edition ikke er like tøff synes jeg.

Det følger ikke med noen bil i Collectors Edition, kun i Signature Edition.

Mener jeg så et bilde der det fulgte med en svart Nissan i CE?

 

Uansett så venter jeg til det kommer til en rimeligere pris. Jeg vil heller bruke penger på et spill jeg vet jeg vil få mer ut av.

Det er i US-utgaven Nissanen er med. De får ingen "Signature edition", men isteden en "Collectors edition" som inneholder en del av hva vi får i vår "Signature" til en pris midt i mellom...

 

Gran Turismo® 5 Collector's Edition

The Collector’s Edition ($99.99 MSRP) features a must-have collection of exclusive items hand-picked for Gran Turismo fans. Includes a 1:43 scale collectible diecast car, a 300-page guide to cars and racing techniques, a GT-branded key chain, a voucher for five (5) DLC cars, and a numbered certificate of authenticity, all housed in stylish, premium packaging.

 

Collector's Edition Details :

 

* Gran Turismo® 5 game

* Exclusive limited edition 1:43 scale diecast 2009 Nissan GT-R Spec V with custom Gran Turismo livery designed by Polyphony Digital, produced by well-known collectible car maker Kyosho

* In-depth 300-page car-lover’s guide written by the experts at Polyphony Digital, covering everything from the history of the modern automobile to driving techniques and game reference material

* Custom etched Gran Turismo key chain

* Voucher for five (5) exclusive high-end cars with custom Gran Turismo livery and performance upgrades

* Numbered certificate of authenticity

* Custom collector’s packaging

Lenke til kommentar

Det er alltid så morsomt når noen som er helt uinteresserte i et spill kommer med meningene sine om det.

 

Jeg er helt uinteressert i Halo: Reach og holder meg derfor lang unna tråden for det spillet, jeg foreslår at du holder deg unna tråder for spill som du vet du ikke skal ha og ikke liker.

Endret av EmpireNO
Lenke til kommentar

Åh. Ok, takk for den opplysningen. Jeg visste jeg hadde sett det, så ble litt skeptisk nå. Jeg skal ikke ha den uansett så, det kan være det samme.

 

 

Det er alltid så morsomt når noen som er helt uinteresserte i et spill kommer med meningene sine om det.

 

Jeg er helt uinteressert i Halo: Reach og holder meg derfor lang unna tråden for det spillet, jeg foreslår at du holder deg unna tråder for spill som du vet du ikke skal ha og ikke liker.

Lol... Jeg skal ha spillet, men ikke den versjonen som koster 1600,- og 800,-

Hadde du fulgt med i denne tråden hadde du visst dette. :p

Lenke til kommentar

Jeg vet, det så litt rart ut.

 

Kikket på Game.no og der hadde de Signature Edition til 1599,-

http://www.game.no/acatalog/Gran_Turismo_5_Signature_Edition_PS3_Playstation_3.html

 

Og Collector's Edition til 699,-

http://www.game.no/acatalog/Gran_Turismo_5_Collector_s_Edition_PS3_Playstation_3.html

 

Den vanlige versjonen til 499,- faktisk.

 

Hadde jeg hatt penger til overs hadde jeg kjøpt SE. Det er jo lenge til den kommer, så kanskje jeg har penger til den før november. Akkurat nå er kontoen skrapa.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...