Gå til innhold

Den offisielle Gran Turismo 5 tråden


UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det har dukket opp noen bilder av tuning i GT5 på gtplanet.net :) Virker svært lovende, men som en del har skrevet i kommentarfeltet så ser det ikke ut som om dynamisk vær kommer til spillet ettersom det ikke går an å velge dekk for vått føre. Noen sier at man kan bruke komfortdekkene siden det er så mye mønster, jeg vet ikke helt hva jeg skal tro :p

Lenke til kommentar

Spillene og året de ble utgitt:

 

GT - 1998

GT2 - 1999

GT3 - 2001

GT Concept - 2002

GT4 Prologue - 2004

GT4 - 2005

GT HD - 2007

GT5 Prologue - 2008

GT PSP - 2009

GT5 - 2010

 

Nå vill ikke jeg kalle Concept, Prologue til GT4 og GT5 og GT HD eller PSP fullværdige GT spill da disse er mer å betrakte som kjøpbare demoer så da vill lista bli som følger:

 

GT 1 1997

GT 2 1999

GT 3 2001

GT 4 2005

GT 5 ? Annonsert som utgivlse i november 2010

 

Men for også å korrigere meg selv litt det er 5 år siden ett GT spill så dagens lys hvis man ser bort i fra den håndhelte versjonen.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Om dere ikke vet det så kan en bestille via Elkjøp nå følgende:

 

Gran Turismo 5 Signature Edition (PS3) 1799,-

 

Haha, jeg får kompisrabatt på elkjøp, så jeg skulle få hele 4 kroner og 50 øre i rabatt! :D

Tror jeg går for platekompaniet, de har den til 1699 om jeg ikke tar helt feil

 

De har også sluppet boxart på gamestop versjonen av spillet (noen dager siden nå da men)

 

GT5-gamestop-boxart-front-640x858.jpg

 

GT5-gamestop-boxart-back-640x856.jpg

 

 

Samt at det er sluppet en del nye filmer av demo versjonen som folk snakker så mye om :)

GT5 Kiosk demo

Lenke til kommentar

noen som vet om GT5 kommer til å endurance rounds?,sitter i håp om å spille rome circuit 99laps med den vasseste bilen i GT5 i insane grafikk og surround.

Ville vært rart hvis de ikke hadde det med i spille, siden vel alle de andre GT spillene (med untak av PSP versjonen og kanskje det første har hat endurance race)

 

Husker at etter mange runder på 3ern så var jeg så sliten at det passet godt med litt "nap time" etter et godt fullført endurance race :whistle:

Lenke til kommentar

noen som vet om GT5 kommer til å endurance rounds?,sitter i håp om å spille rome circuit 99laps med den vasseste bilen i GT5 i insane grafikk og surround.

Ville vært rart hvis de ikke hadde det med i spille, siden vel alle de andre GT spillene (med untak av PSP versjonen og kanskje det første har hat endurance race)

 

Det er ikke bekreftet enda, men om du ser på artikkelen på gtplanet fra i dag, så står det litt om dynamisk vær under endurance løp :D Vi får håpe på litt mer info under Tokyo Game Show på torsdagen B)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...