Gå til innhold

Dead Rising 2 - Diskusjon rundt spillet, Case Zero og Case West

Anbefalte innlegg

Dead Rising 2: Case Zero(XBLA)

Ja nå kom trailern ut for Case Zero(prologen til selve Dead Rising 2, esklusivt for Xbox 360).

Spillet kommer ut på arcade på Xbox Live 3. september i Europa og inneholder 12 achievements på 200G.

Case Zero vil ikke innholde Co-op. Case Zero vil også bare inneholde en psykopat.

500xcustom1271769069657.jpg

"Case Zero" will be an Xbox 360 exclusive download that will be available on the Xbox Live Marketplace. It will show the story in between the two games, planned to be released June 30th.

Trailern kunngjør også at du kan levle opp Chuck i prequel`en før du får fatt i selve hovedspillet. Siden prequel`en kommer før selve spillet, som betyr alt fra juli til august.

http://www.youtube.com/watch?v=cZpjsRtovoo

Dead Rising 2

deadrising2j.jpg

Spillet er ute 24 september til Xbox 360 og PS3, mens PC-utgaven kommer 28. september.

Plot:

The game is set after the events of the original Dead Rising. The zombie parasite that originated in Santa Cabeza and caused the Willamette outbreak has spread all over the United States. This is due to the 50 orphans scattered throughout the United States who had been injected with the parasite; subjecting them to zombification and infecting the rest of the US. The game will take place in the fictional setting of Fortune City, which is modeled after Las Vegas, Nevada. The game's protagonist, Chuck Greene, is a former national motocross champion who takes the role as one of the very few uninfected humans in the city. Just like Frank West (the player-character from the original Dead Rising), Chuck will face a number of zombie hordes as well as surviving psychopaths and civilians whom he may choose to save. .

Dead Rising 2 har nye forbedringer som:

- Co-op(2 playern spiller en dobbeltgjenger til Chuck)

- Nye våpen

- Flere våpenkomboer enn i Case Zero

- Ny historie

Endret av Maury
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ikke arcade-spill. Kommer nok mest sansynelig til å ligge i Games on Demand-katogorien på marketplace slik Game Room gjør.

Var snakk om at spillet var gratis for alle med gull i starten, kan hende det forstår forblir. Men det ble ikke nevnt i trailern, av det jeg så hvertfall.

EDIT: Det kommer ut 30. juni.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Mulig det kommer achievements, men da ville det uansett blitt heller 250G. Siden det er mer som en tilleggspakke eller en kryssblanding av det og demo. Kommer det til å koste noe særlig så tror jeg på achievements, men de kan også ta Ubisoft-veien å kjøre på med null achievements slik de har gjort i Aassins Creed 2-DLC`et.

Bekrefter at Case Zero koster penger, men ikke pris:

http://kotaku.com/5520448/dead-rising-2-case-zero-is-a-prologue-with-a-purpose

Kom åpenbart til å koste penger, ikke at jeg har noe imot det da jeg virkelig elsker serien. Og ikke er en av dem mange som skrev at forgjengern(slik som på dette forumet i andre tråder) var dritbra selv om de aldri hadde rørt spillet noe særlig.

Endret av Maury
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Dato satt til 31. August, til 400 MSPoints

DEAD RISING® 2: CASE ZERO COMING THIS AUGUST

Prologue to deliver taste of Dead Rising® 2 exclusively on Xbox Live®

London, UK – July 22nd, 2010 – Capcom, a leading worldwide developer and publisher of video games, today confirmed that Dead Rising® 2: CASE ZERO, will be available on August 31st exclusively to Xbox 360® gamers via Xbox Live® Arcade online gaming service from Microsoft at a cost of 400MPs. A unique and stand alone piece of content, Dead Rising 2: CASE ZERO acts as a prologue, introducing players to the main protagonist, Chuck Greene and provides a glimpse of the action to come when Dead Rising 2 releases in North America on September 28th, Japan on September 30th and throughout European and Australian territories on October 1st.

Set two years after the Willamette incident chronicled in the original Dead Rising® and three years before the start of Dead Rising 2, Chuck along with his young infected daughter, Katey, find themselves trapped in the zombie infested desert town of Still Creek. It’s up to Chuck to find a way out of town, and locate the Zombrex Katey must take to prevent her from joining the ranks of the undead.

Just like in the full game, players in Dead Rising 2: CASE ZERO will use Chuck’s handyman skills and a roll of duct tape to combine two items to create powerful combo weapons. Not only do combo weapons make killing zombie sprees more fun but they also have the added benefit of earning Chuck additional ‘Prestige Points’ which in turn result in quicker levelling up.

Players who download Dead Rising 2: CASE ZERO and then go on to buy Dead Rising 2 will be able to carry over character attributes earned such as ‘Player Level’, to a maximum of five, ‘Prestige Points’ alongside skills, ‘Combo Cards’ and a number of alternate outfits.

“With Dead Rising 2: CASE ZERO we had two goals: provide newcomers with an easy point of entry to the Dead Rising universe, and give fans of the series an insight into what took place after Frank West survived the outbreak at the Willamette Mall,” said Keiji Inafune, Capcom’s Head of R&D Management Group and Executive Producer for Dead Rising 2. “We have certainly achieved both of these ambitions but I am equally pleased that we are able to give gamers so much unique and entertaining content at such a great price.”

Lenke til kommentar

Damn, det er en nice deal!

Eneren likte jeg ikke overhodet, på grunn av tregt og utilgivelig gameplay, samt savesystem på trynet. Dette ser dog mye mer lovende ut, og 400MSP er desidert verdt å betale for å sjekke ut om dette er noe å satse på.

200GS, for de som bryr seg om sånt.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Achievements for Dead Rising 2 1000G

Dead Rising 2: Case Zero achievements 200G

Bekrefta psykopater til nå:

- Seymour Redding: Sheriff med håndvåpen.

- Bibi Love: 45år gammel stripper/showgirl med eksplosiver

- Randy: Overvektig fyr med motorsag kledd i sado-kostyme.

- Antonie Thomas: Kokk, med trolig som kniv o.l. som våpen.

http://www.capcom.co.jp/deadrising/2/contents05.html

- Jed The Mecanic: Mekaniker som du støtter på i Still Creek og bare i Dead Rising 2: Case Zero.

Video med Randy:

http://www.youtube.com/watch?v=0BWNt96-ikI

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...