Gå til innhold

"Resurgence Pack" den 3. Juni på Xbox Live


Anbefalte innlegg

Jeg syns de nye kartene så spennende ut, og det så ut som strike hadde fått seg en skikkelig oppussing også. :-) Veldig skeptisk til Vacant. På en annen side så finnes ikke martyrdom som perk lenger, så det er kanskje noe håp der ute...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

At man skal betale nesten 120 kr for tre nye brett og to gamle er jo helt på trynet. Burde heller vært en løsning der man kunne fått alle banene (eller de utvalgte som hadde funket med nye killstreaks osv) fra CoD4 om du har plata, kanskje jeg til og med kunne betalt noen kroner for dette. Jada, jeg skjønner at det kan bli misbruk, men det må da være mulig å gjøre det slik at en kopi av spillet bare kan aktivere én PS3? Jeg blir bare mektig irritert over å betale masse penger for baner jeg har fra før..

Lenke til kommentar

skjønte aldri problemet med martyrdom, jeg.

 

Nei, jeg bare tenker at med f. eks. danger close og martyrdom, i tillegg til all RPG/thumper/t00b-"spammen", så hadde spillet vært mindre gøy å spille.

 

Men jeg har snublet på den martyrdomfellen er par ganger. Si at du skyter en kar på litt avstand og så skal løpe forbi der vedkommende falt et lite stykke unna. Utrolig irriterende å løpe forbi akkurat når tennlunta er ferdig. :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...