Gå til innhold

Hvor blir det av Indie games på 360 i Norge?


Anbefalte innlegg

Sverige har selvsagt hatt det lenge, ingenting her. Dårlig 360 salg hjelper sikkert ikke men faen heller.

 

Vi går jo glipp av haugevis med originale spill for lave priser.

 

 

Var vel bare såvidt vi fikk Game Room også tenker jeg. På tide at vi får dette nå.

 

Hvorfor er det nesten umulig å finne ut hvorfor vi ikke har fått det? Hvorfor gjør ikke Gamer noen undersøkelser f.eks?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Drittspill for deg kanskje. Ikke alle som er 14 år og synes call of duty er liksom det kuleste i verden. Noen av oss eldre mer erfarne spillere setter pris på originalitet.

Endret av AltF4
Fjernet innhold som ikke hadde noe med tråden å gjøre.
Lenke til kommentar

Har det slått deg at XBL Indies ikke har kommet til Norge pga helt andre grunner enn dårlig salg?

 

Edit: Selv tipper jeg at vi har noen lover som har forhindret lanseringen av Indie Games i Norge. En annen grunn kan være at MS fortsatt holder på med å gi nye land tilgang til tjenesten. Sverige har en større befolkning enn oss, og fikk dermed høyere prioritet.

 

I og med at vi allerede har tilgang til XBLA og Games on Demand så er det ingen andre grunner til at vi ikke skal få tilgang til Indie Games.

Endret av AltF4
Fjernet innhold som ikke hadde noe med tråden å gjøre.
Lenke til kommentar

Drittspill for deg kanskje. Ikke alle som er 14 år og synes call of duty er liksom det kuleste i verden. Noen av oss eldre mer erfarne spillere setter pris på originalitet.

 

Er da ikke noe originalitet med det spillet du velger å vise frem her. Finnes uendelig med slike spill på nettet.

Lenke til kommentar

Helt utrolig hvordan folk heller fokuserer på at de ikke liker spillet jeg linket med i posten istedenfor å fokusere på at vi burde da for faen ha denne tjenesten vi også.

 

Sånn er det alltid med fanboys. Når noe de eier blir kritisert så går de automatisk i forsvarsmodus uansett.

Lenke til kommentar

Det kommer sikkert en gang, men slike tjenester tar alltid lang tid å lansere her i Norge og Europa generelt, sikkert av ulike årsaker. Det mest nærliggende er vel å tro at en slik tjeneste er såpass lite ettertraktet at MS ikke ser noe hastverk i å lansere den her til lands. Du får starte en Facebook gruppe, det er jo slik en får oppslutning rundt meningene sine i dag... er det ikke ? ;)

 

Jeg kan jo uansett selv skrive under på at intressen min for en slik tjeneste ikke akkurat føyk i været når jeg så eksempelet. Jeg kjente bare at spillintressen min begynte å dø en smertefull død når jeg så de greiene der. Men for all del, hvis noen hadde greid å lage noe som faktisk er litt unikt, og som kanskje tilogmed er historiedrevet så kan det jo kanskje være spennende selv for meg.

Lenke til kommentar

Tror ikke det går ikke å lage utenlandsk konto lenger. I alle fall ikke når jeg prøvde for et par uker siden. Fikk ikke en gang spørsmål om land. Muligens det går med en maskin som aldri har vært koblet opp på live, men gikk ikke med min.

 

Du må registere en hotmail e-post adresse med US adresse.

  • Bruk jetcarrier.com for å få den en amerikansk 'adresse'.
  • Bruk nevnte jetcarrier-adresse, og registrer en hotmail adresse
  • Lag en gamertag, og knytt den til den nye hotmail adresse som igjen er knyttet til jetcarrier-adresen

 

Game on! Då kan du kose deg med alle de gode spillene for de litt eldre enn 14, som ikke synes CoD er verdens feteste lizzm

 

edit: skal du kjøpe spill må du handle US xbox live points som gavekort på ebay

Endret av PaulKemp
Lenke til kommentar

Helt utrolig hvordan folk heller fokuserer på at de ikke liker spillet jeg linket med i posten istedenfor å fokusere på at vi burde da for faen ha denne tjenesten vi også.

 

Sånn er det alltid med fanboys. Når noe de eier blir kritisert så går de automatisk i forsvarsmodus uansett.

 

Hvem i denne tråden er det som tyr til sjikane og nedsettende bemerkninger om folk? ;)

 

Antar at de rett og slett ikke har giddet, norge har en befolkning en bydel i de større amerikanske byene. Ikke akkurat verdens navle.

Lenke til kommentar

Antar at de rett og slett ikke har giddet, norge har en befolkning en bydel i de større amerikanske byene. Ikke akkurat verdens navle.

This.

 

Slik behandling er desverre vanlig kost for oss som ikke bor i Nord-amerika eller de største europeiske landene. Vi blir bare nødt til å smøre oss med tålmodighet og håpe på det beste.

 

Selv skulle jeg gjerne ha prøvd dette spillet:

 

Arkedo series - 01 Jump

 

http://www.youtube.com/watch?v=NxlvAuJPtHI

Lenke til kommentar
Antar at de rett og slett ikke har giddet, norge har en befolkning en bydel i de større amerikanske byene. Ikke akkurat verdens navle.

 

For en teit "logikk". Hvorfor i det hele tatt slippe noe som helst der da?

 

Kanskje vi burde sende mail til MS om at de kan bare slutte med 360 her. I alle fall kutte ut XBLA siden vi ikke er verdens navle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...